Ga naar inhoud

Sabrina1981 : 26 juli 2012 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Hey,

fijn dat het zo goed ging vandaag...Het is toch nog goedgekomen met het nieuwe schema van bb..

Wat moeten we zonder haar... :136:

Zo lief toch..

Nou meis, hoop dat het nu wat draaglijker word.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 110
  • Created
  • Laatste Reactie
  • 2 weeks later...

Net de pleisters verwijderd en aan m'n linkerborst lijkt de wond nog niet helemaal dicht te zijn. Zo'n halve cm...

Ook komt er een klein beetje wondvocht uit. Heb snel een mailtje naar de BeClinic gestuurd.

Hopelijk is dit niet erg want heb er eigenlijk geen pijn aan...

Bij de andere borst ziet het litteken er prima uit.

Brientje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hoi, hoi...

Even een kleine update. Ik heb dan een mailtje teruggekregen van de BeClinic dat ik een week isobetadinegel op de wond moest smeren en deze afdichten.

Zo gezegd zo gedaan en na een weekje was de wond mooi dicht. Wat was ik blij, nu konden ze op hun gemak verder indalen :-)

Enkele dagen geleden merkte m'n vriend op dat er zich op diezelfde borst een rode/blauwe plek gevormd had. Het deed niet pijn, gloeide niet... Ah, nx ergs dacht ik.

Na 3 dagen was het plekje er nog steeds. Toen toch maar eens een foto doorgezonden naar de BeClinic om zeker te zijn. Diezelfde dag kreeg ik nog een mailtje terug met het

antwoord dat ik best een doos antibiotica zou nemen. Hup, snel naar de huisarts om een voorschrift. Die wist me te vertellen dat het 't begin van een ontsteking was maar dat ik

er wel vroeg bij was. Gisterenavond leek het plekje al wat minder rood te staan...

Nu vraag ik me af hoe/waarom die ontsteking daar komt. Of het na de antibioticakuur nog zal terugkomen...

Je zou toch denken dat mn boobs na 5-6 weken al genezen zouden moeten zijn...

Grts Brientje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.