Ga naar inhoud

Sabrina1981 : 26 juli 2012 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Hoi girls...

Ik ben hier nieuw op het forum dus zal ik mezelf even voorstellen.

Ik ben een 30 jarige moeder met een 5 jarige dochter. Als beroep baat ik met veel zin een schoonheidssalon uit. Ik heb een super ventje, reis graag, .... enjoying the good life :-)

Maar.... Ik ben al een tijdje ontevreden met mijn borstjes, konden ze maar zo blijven als tijdens m'n zwangerschap :-)) Denk dat mn klein spook ze leeg heeft gezogen, hahaa!

Na wat speurwerk heb ik de knoop doorgehakt en ga ik op 2 juli op consult bij Dr Plovier voor een borstvergroting. Ik heb terwijl al een datum kunnen vastzetten voor de operatie, 26 juli. Deze moet ik bevestigen na de consultatie. Ik ben echt benieuwd wat hij zal kunnen doen voor mij.... Voor de spier, er achter, dualplane? Medium, high, extra high profile? Honderden gedachten gaan door mijn hoofd :-)

Momenteel heb ik een B75 en zou toch een volle D willen, mss een E? Gaat het niet te groot zijn... Pff... Ik blijf er maar aan denken. Dat worden 2 lange maanden, lol

Groetjes Brientje X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 110
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi hoi,

Ontzettend veel succes tijdens je consult bij dr Plovier. Waarschijnlijk gaat hij het achter de spier (Dual plane doet hij vaak) plaatsen.

Of je medium of high profile wil ligt eraan wat je zelf voor vorm/wensen hebt.

Zoek veel foto's op internet van wat in jou ogen de perfecte borsten zijn en neem deze mee tijdens je consult....dan weet hij wat je verwachtingen zijn en kan hij hier zoveel mogelijk bij in de buurt komen :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haaaai...

Heb ondertss al heel wat fotos verzameld. De borsten van Nadja van hier op het forum vind ik zooo mooooi....

Heb enkele fotokes van mijn borstjes gepost zoals ze nu zijn. Hopelijk worden zo groot en mooi....

Grts

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi sabrina,

Wat toevallig 26 juli wordt ik ook geholpen door dr plovier ik ben half twaalf aan de beurt , het wordt een lift met protheses van zo,n 400 cc.

Veel succes met je consult

Groetjes :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bloem87,

Ik weet nog niet hoe laat ze mij zullen opereren... Denk dat het dan wel 'smorgens zal zijn zeker?

Alvast veel succes, we kunnen samen aftellen... Lol, nog 45 dagjes :-)

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey,

Ik ben zelf afgelopen vrijdag door Dr. Plovier geholpen....en ben super tevreden....herstel gaat eigenlijk boven verwachting ondanks dat ik vandaag een beetje een "piep'' dag heb.

Spannend voor je...eerst nog je consult...nog een paar weekjes!!!

Succes en knuf Deb

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 dagen nog maar wow ik had er nog niet echt bij stil gestaan !

Vind het super spannend ben bang dat ik te veel verwacht van het resultaat zeker bij een lift ziet er toch anders uit..

Misschien zien we elkaar nog...

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Ik ben 17 juli aan de beurt bij Plovier. Ik heb die ochtend ook mn consult dus ik heb nu nog geen idee van wat voor BV ik zal krijgen...

Spannend allemaal, zeker weten!!

Ik wil van een 75 B naar een volle D.

Plovier maakt mooie boobies maar het is altijd spannend of jouw eigen boobies ook zo mooi worden...

Ik heb al veel verslagen gelezen en stelt me best gerust

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi girls,

Vandaag heb ik m'n eerste consultatie gehad bij Dr. Plovier. Na een ellenlange file zijn we daar 15min te laat toe gekomen, nog een koffietje gekregen en dan mochten ik bij hem.

Een hele vriendelijke man moet ik zeggen. Fotokes uitgehaald, wat gemeten en dan eens zijn mening gevraagd. Hij heeft me een goede uitleg gegeven waarna ik op niet veel vragen meer kon komen, haha...

Hij neemt toch wel zijn tijd voor je vond ik. Momenteel heb ik een 75B. Hij zou tss de 500 en 550cc plaatsen, high profile en dual-plane geplaatst. Dat worden mooie grote borsten zei hij met een glimlach...

Die man geniet echt van z'n werk lijkt het me.

26 juli om 14u krijg ik mn nieuwe boobs :-)

So happy...

Brientje x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoi,

Gefeliciteerd met je datum :43:

Ik zag je statusupdate met de vraag of 500cc niet te groot zou worden. Dat ligt er maar net aan welke cupmaat je zelf ongeveer wil hebben en wat je zelf 'te groot' vind?

Je hebt nog even om na te denken, en op de dag zelf kun je nog wijzigen.

Succes met aftellen :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi !

Allereerst gefeliciteerd met je datum!!!

Ben zelf ook geopereerd bij Dr.Plovier enheb zelf 550 high profile dual plane gekregen .

En ik kwam van een 75 a af met een lichte trechter borst ( valt borstbeen naar binnen toe )

Ik verschoot eerst wel van het aantal cc 's maar hij heeft dat toch niet verkeerd ingeschat heb een mooie D cup overgehouden.

Toevallig net even je voor foto's bekeken denk wel dat het je mooi gaat staan .

Je kan altijd nog van gedachte veranderen , ik heb vlak voor de operatie ook nog foto's laten zien en moet zeggen ze lijken er heel goed op .

Sucses!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey...

Welke cupmaat ik overhoud vind ik nu niet zo belangrijk. Of het nu een D of een E wordt... Als ze maar mooi zijn van vorm en gelijk staan.

Zelf had ik ook iets van rond de 500cc in gedachten. Toen ik het deze morgen aan enkele vriendinnen vertelde kreeg ik telkens te horen "gaat dat niet wat groot zijn met je 1m65".

Maar ja... het mag gezien zijn vind ik :P

M'n ventje is alvast al in zijn nopjes :-)

Ik had een foto mee van jou MissBoobyMoon en van Nadja van op het forum.

Grts

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sabrina,

Wat toevallig ik wordt ook 26juli geopereerd door dr plovier ik krijg ook gelijk een lift.

Weet je al hoe laat je moet ik iig 11.30

Groetjes Francis

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 4 cm langer dan jij en heb 50 cc minder, Volgens mij maakt dat geen ... uit he haha.... Helaas paste bij mij de 535 er niet in, anders had die er bij mij ook rustig in gemogen hoor!

Dus laat lekker gaan met die 500 cc meid, jij moet tevreden zijn en als de pc zegt dat het past, wie is jouw vriendin dan om te zeggen dat het je niet zou staan??

Het is jouw lijf en het is net zoals Diesel zegt: stel je gaat voor minder en je vindt ze straks te klein?

Gewoon doen :D

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bloem87, om 14u moet ik daar zijn.

@Boobies78, had je fotos mee van hoe groot je ze wou?

@BB, je hebt gelijk... En als plovier zegt dat ze zeker mooi zullen zijn met 500cc geloof ik hem wel. Ooo wat ben ik benieuwd! :-))

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej

Gefeliciteerd met je datum!!!

Ik mag een dag voor jou.

En word bij mij ook 500cc high profile duo plane geplaatst.

Spannend hè!!!

En als je po zegt dat het mooi word.

En jij je wensen kenbaar heb gemaakt zal het goed komen!

Vertrouwen erin hebben ( vind ik zelf soms lastig)

Want ikzelf wil niet groter dan een d.

Nog 3 weken!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Brientje,

Lang getwijfeld of ik op je topic zou reageren maar voila :)

Dat je ventje happy is, weet ik ondertussen al! :)

Ben wel benieuwd wie de commentaar gaf dat t te groot wordt... :)

Je hebt mij al zien rondlopen, denk dat dat ongeveer een beetje is wat t wordt ( doordat t bij mij achter zit en ik nogal veel cc lijk nodig te hebben ) van grootte.

Dus te? groot... Ik vind van niet, maar dat wist je al :)

Ik kan ze best verstoppen wanneer moet, en met bepaalde kledij wel showen... En in wat wij doen van job vind ik dat toch ook wel belangrijk.

En die cc... Tja... Als je hier al wat gelezen hebt, weet je al dat t zo raar uitvalt soms... You never know...

Denk dat jullie goed weten wat je wil, en met mister P komt t wel goed!

Groetjes )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik had foto's mee en volgens mij waren dat meer van e dan van d cups. Heb je mijn borsten gezien in de gallerij?

Hey, bloem... Heb net eens gekeken naar je voor foto's. Die borsten van jou zijn nu toch al een stuk groter of die van mij. Mss dat hij daarmee niet zoveel cc nodig heeft...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.