Rozemarijn Posted July 2, 2012 Share Posted July 2, 2012 Hallo allemaal, 15 jaar geleden ronde siliconenimplantaten gekregen, 180 en 200 cc. (mc Ghann,onder de spier) Ik was lang van stuk, slank, en had absoluut niets aan borsten. Ik was er doodongelukkig door, en mezelf altijd aan het verstoppen met kleding. Aan bepaalde aktiviteiten deed ik niet mee, bang dat iemand zou zien dat ik 'niks'had. (mijn vriend vond het overigens geen enkel probleem). Ik heb toen lang zitten dubben of ik een operatie zou doen (er was toen nog geen internet om alles uit te zoeken!). Vond het een ingrijpende ingreep, voor zoiets cosmetisch. Schaamde me ervoor, er zijn veel ergere dingen! Maar ik was er echt heel ongelukkig door. Ik wilde absoluut geen Pamela Anderson ofzo zijn. Ik wilde gewoon mezelf normaal kunnen kleden,rechtop lopen, en ook op vakantie of naar een zwembad gaan.(in die tijd had je nog geen keuze in vergrotende bh's of bikini's) Dus uiteindelijk de ingreep laten doen, in een algemeen ziekenhuis. (dit was goedkoper toen, en het leek me ook veilig.Ik vond het overigens wel voor schut om met mensen op een zaaltje te liggen, die echt iets mankeerden!) Ik heb best veel last van de operatie gehad, was erg misselijk erna, en had behoorlijk pijn. Het was echt niet niks! Al die jaren is het goed gegaan, geen enkel probleem. Nu vind ik dat ze vervangen moeten worden, het zijn immers nog de implantaten met vloeibare siliconen. Ook hoop ik dat de vorm iets mooier gaat worden, natuurlijker. Ik zal 8 augustus geopereerd worden in de Velthuiskliniek. Nu met Mentor, dual plane, 200 en 225 cc, moderate profile. Nu begint natuurlijk de twijfel over de vorm en grootte. Ik wilde niet echt groter, maar het mag een iets natuurlijkere vorm worden, dit hoop ik door van onder de borstspier naar dual plane te gaan. (minder bolling aan bovenkant). Neem waarschijnlijk nog wel een keer contact op met de kliniek. Het is wel weer spannend! 15 jaar geleden was het alleen maar leuk, ik had voor het eerst borsten, en kon bh's gaan kopen! Nu is het een noodzakelijk iets, dat moet gebeuren. Omdat ik op dit forum veel info heb opgezocht, wilde ik mijn verhaal hier neerzetten! groetjes, en allemaal veel sterkte als je nog onder het mes moet! Rozemarijn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Diesel Posted July 2, 2012 Share Posted July 2, 2012 Hoi Rozemarijn,Welkom op het forum en gefeliciteerd met je datum voor je nieuwe borsten.ik had precies hetzelfde 18 jaar geleden, en ik heb verleden jaar mijn wissel gehad.Toen wist je echt nog van niks he..!Inderdaad wat jij zegt, geen internet en er werd niet openlijk over gesproken,(doe ik trouwens nog steeds niet).Toch misschien nog steeds iets van schaamte.Spannend weer hoor,Ik had na de wissel minder pijn dan na de 1e operatie. Dat is in ieder geval een voordeel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.