Ga naar inhoud

tiszovergeweest : 13 juli 2012 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 302
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi hoi,

Zie ineens dat jij 13 juli naar dr Visser gaat, ik word 12 juli door haar geopereerd!! Op het consult vond ik haar ook idd erg stug, maar had er wel gelijk een heel goed gevoel bij.

Ik heb het ook niet aan iedereen verteld hoor, alleen wat familie en 2 goede vriendinnen. De rest ziet het vanzelf wel hahah...

Ik wou zelf nog 10 kilo afvallen en dr Visser zei dat ik dat het beste voor de operatie kon doen ook omdat er anders rimpels zouden komen. Nu na 5,5 weken 8,1 kilo kwijt, (ben 1.74m en weeg nu 66,4kg) nog 1 weekje te gaan maar ben al super blij!!

waarschijnlijk krijg ik 425cc voor de spier, (heb nu 80B) maar gaan voor de operatie nog even opnieuw kijken ivm het afvallen.

Ik heb een dochtertje van 6 maanden en net 6 kilo dus ben ook benieuwd hoe het straks na de operatie gaat!!

Vind het wel ineens heeeel erg spannend worden nu het zo op gaat schieten!!

Liefs, Melissa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!!

Jaa ik heb het vandaag gezien dat jij de dag ervoor word geopereerd! Spannend :118:

Heeft zij met jou dan gesproken over de plaats van het plaatsen? Voor de spier zeg jij, maar bij mij heeft ze er niets van gezegd, en ik vraag me nu toch wel af wat ze daarmee gaat doen! Ik kon wel bellen naar de kliniek met vragen, maar ik wil ze ook niet lastigvallen zeg maar :63: met mijn bezorgd gedoe.

Ik heb een zoontje van 10 kilo :2: maar ik ga het vreselijk vinden om hem tijdelijk niet te kunnen knuffelen :wacko:

Ik had haar ook gevraagd of ik die 2 kilo moest afvallen vóór de operatie, maar ze zei dat het geen verschil zou maken, dat het sowieso zou rimpelen als ik dat minder weeg.

Maar dat wil ik niet :blink: Ik was 23kg bij door de zwangerschap (ik woog 57 ervoor) en weeg nu 59,5 ongeveer. (169cm)

Maar ik wil terug naar m'n oude gewicht..Heb nog enkele broeken die ik graag zou dragen :4: en ik moet al genoegen nemen met striae, geen strakke buik meer,...tis allemaal al erg genoeg :4: dus ik wil wél dat die borsten in orde gaan zijn!!

Waarom worden ze bij jou voor de spier geplaatst? is daar een specifieke reden voor?

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whaa ik heb dan toch gebeld :D de cc's kunnen nog veranderd worden vlak voor de operatie, omdat ze toch genoeg in stock hebben. Blijkbaar verschilt dat nogal per ziekenhuis,

aangezien ik bij iemand anders las dat je niet meer met de chirurg kan praten (of toch niet lang) vóór de operatie. Maar in de Wellnesskliniek is dat dus wel mogelijjk, je kan nog van gedacht veranderen op't laatste moment :D

Normaal wordt het achter de spier geplaatst, maar dit kan ik ook nog bespreken de dag zelf.

De sportbeha moet ook op voorhand betaald, en die is 49€.

Voila, nu heb ik antwoord op al m'n vragen gehad, ik ben al veel geruster :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik werd ook bij de Wellness geopereerd en het 'gesprek' stelt echt niks voor. Ik zou toch contact opnemen met de dokter zelf. Beneden aan de balie zeiden ze me ook dat veranderen mogelijk was, maar de mensen in de OK waren al helemaal met de operatie bezig (voorbereiding). Nu ik ben niet ontevreden ofzo, maar Chan en ik hadden maandag toch alle 2 dezelfde ervaring met een paar uur tussen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed dat je gebeld hebt met je vragen tisbijnazover. !!

Maar ik zou inderdaad toch even je pc zelf inlichten met betrekking tot het veranderen van het aantal cc's. Meestal is het inderdaad zo, dat als je eenmaal op de operatie tafel ligt, ze de prothese's al klaar hebben liggen, en ze dan niet uit de o.k willen om een andere maat te gaan pakken. Dit i.v.m met steriliteit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed dat je toch gebeld hebt, ik durfte het ook niet hahah...

Ja tegen mij zei dr Visser ook dat we op de dag zelf opnieuw gaan passen en dan pas gaan beslissen welke maat het word!! Maar ik denk dat jij met dit gewicht al een super figuur hebt dus om die 2 kilo hoef je je niet druk te maken, het veranderd toch allemaal als je zwanger bent geweest.. En leuk he die striae, tot aan m'n bevalling geen streepje gehad en met 't krimpen van m'n buik kwamen ze toch!!

Maar daar zie ik ook tegenop hoor dat ik die weken veel minder met m'n kleine meissie kan doen!!

Over dat voor of achter de spier heb ik weer in mijn topic antwoord gegeven hahah...

Ohhh ik word nu net gebeld over de tijd!! Moet er om 10uur zijn!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey tisbijnazover,

de maat kun je idd het beste van te voren doorspreken.

ik ben ook extra nog eens naar de kliniek gegaan daarvoor.

nu heeft hij een full projection erbij besteld voor mij :)

ik wordt ook op vrijdag de 13de geopereerd :)

veel succes alvast!

gr, PIP

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Dankjewel voor jullie reacties en adviezen :)

Ik heb besloten het toch bij 300cc te houden. :D ik wil achteraf geen spijt krijgen omdat ik kleiner ben gegaan :lol:

Kben vandaag ook gebeld met het uur!! 08.10u moet ik aanwezig zijn en rond 09.00u word ik geopereerd! :43:

Ze zeiden dat de persoon die me afzet gezien wou worden door de dokter, zodat diezelfde persoon me komt ophalen. Blijkbaar moet de dokter de persoon die je komt afhalen hebben gezien. Weird or what? :lol: nee maar ik vraag me af waarom. :P

Ze zullen me vast snel in slaap doen als ze zien hoe nerveus ik ben :lol: om van m'n gezaag af te zijn :D:lol:

Spannend he Melissa, zo met het uur erbij is het allemaal ineens nog meer echt B) nu kunnen we ook de uren aftellen :lol:

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahah ja misschien zijn er wel enge vieze mannetjes die daar opzoek zijn naar vrouwen met mooie nieuwe tieten ;)

Ja nu word het echt spannend nu het zo "echt" word!!!!! Echt een raar idee dat dit de laatste dagen zijn met dit lichaam!! Hahah...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarnet ging m'n vriend shoppen. Ik durf voorlopig nog niks kopen :63: zal nog een paar weekjes geduld mogen oefenen :5:

Stiekem ga ik blij zijn als ik een paar weken niks mag/kan doen. Gedaan met het huishouden en de hele boel voor even :115:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees net bij Kimmetje (en bij verschillende anderen) dat ze foto's meenemen waarop de arts zich kan baseren.

Ik heb er helemaal geen meegenomen op consultatie en dat wordt ook niet van mij verwacht voor de operatie. De pc zei dat het toch van je eigen lichaam afhangt hoe ze eruit gaan zien, dat er weinig aan te 'manipuleren' valt behalve de grootte dan. Ligt dat aan mijn pc of wat zeggen andere chirurgen hierover??

Ben trouwens ziek aan't worden .. gewoon van de zenuwen. voel me flauw, moe,... dat het maar snel achter de rug is allemaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees net bij Kimmetje (en bij verschillende anderen) dat ze foto's meenemen waarop de arts zich kan baseren.

Ik heb er helemaal geen meegenomen op consultatie en dat wordt ook niet van mij verwacht voor de operatie. De pc zei dat het toch van je eigen lichaam afhangt hoe ze eruit gaan zien, dat er weinig aan te 'manipuleren' valt behalve de grootte dan. Ligt dat aan mijn pc of wat zeggen andere chirurgen hierover??

Ben trouwens ziek aan't worden .. gewoon van de zenuwen. voel me flauw, moe,... dat het maar snel achter de rug is allemaal!

ik heb ook geen foto's meegenomen, hoefde ook niet.

hij heeft wel mijn borsten bekeken en ze zijn opgemeten.

het komt vast goed! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi tisbijnazover,

Als ik mag, zou ik je toch aanraden om een foto mee te nemen, niet om de reden van "daar wil ik een exacte kopie van", maar eerder om de pc een beeld te geven van de grootte die je wilt.

De cup maat hangt sterk af van je omtrek, hetgeen ik vroeger he-le-maal niet wist en ik dacht dat een D huuuuuuuuuge was hihi, hoe dwaas...

Maar toen ik m'n foto aan de pc toonde de dag van de operatie zei ze mij "dat is wel een D he" terwijl ik een C vroeg... Ik heb haar dan gezegd "wel, wat het ook mag zijn, die grootte wil ik" en die heb ik ook gekregen!

Ik denk dat je op die manier zeker niet bedrogen zal uitkomen qua grootte na de operatie...

Alvast véél succes he!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel Aysha! Maar de pc heeft gezegd dat ik niet groter kan gaan dan 300cc omdat het anders voelbaar rimpelt (niet zichtbaar gelukkig) tenzij ik bijkom in gewicht.

Afvallen wordt mij ook afgeraden. Dus meer dan 300cc is sowieso geen optie.. Ik heb een grote C, kleine D gevraagd en heb nu 'n 'verwelkte' C (B-cups heb ik ook nog liggen maar daar blijft m'n tepel niet inzitten :7: ) dus een foto zal dan geen zin hebben...

M'n omtrek is 75.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou ik heb je topic gevonden hoor hahaha makkelijker zo ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook foto's meegenomen naar dr Visser om idd te laten zien hoe groot ze van mij mogen worden, omdat ik het ook moeilijk vond om uit te keggen... Ze wou ze toen wel graag zien, maar voor jou maakt dat dan niet uit als het sowieso die 300cc word!! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meid,

Met 300cc zal het niet te klein uitvallen als je omtrek 75 is hoor! Ik heb 70 omtrek en heb 305cc gekregen, high profile, hetgeen dus op een D cup zou moeten uitkomen volgens de pc... Ik heb nog niet opgemeten omdat de maten toch nog zullen veranderen na het ontzwellen en uitzakken van de protheses, maar maak je geen zorgen, het zal juist goed zijn!!!

Ciaokes,

Aysha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.