Ga naar inhoud

Ik zie door de bomen het bos niet meer.......


Aanbevolen berichten

Dames ik heb jullie hulp/mening nodig.

Ik ben pas op consult geweest bij mijn pc Dr van Selms, Lucas Andreas Ziekenhuis te Amsterdam.

Ik heb de bekende PIP implantaten en ga deze wisselen op 10 september 2012.

Nu vroeg ik bij hem om zoutwater maar dat raadde hij af door het klotsen.

Hij zei: je krijgt siliconen implantaten, rond achter de spier.

Nu zat ik zo eens op internet te speuren en kwam uit bij Monobloc implantaten. Een silicone omhulsel met water en gelatine.

Het rare vind ik dat ik net op de website van het Lucas andreas lees dat als de patient geen siliconen wenst er ook monobloc geimplanteerd kan worden. Daar heeft de arts Dr van Selms mij echter niet op geattendeerd...... raar..... misschien omdat deze duurder zijn?

Nu las ik op de ene website dat ze net zo aan voelen als een 'normale' siliconen implantaat en een natuurlijke borst en op de andere webiste lees ik dat deze dus harder zijn dan een siliconen implantaat, en dat deze een verhoogde kans op scheuren hebben omdat ze lichaamseigen water aanzuigen....... :wacko: ik zie dus nu door de bomen het bos niet meer......

Wie heeft er ervaring met de monobloc en dan niet de softone versie maar de Hydrogel CMC??

Hoe voelt dit aan? en ziet het er natuurlijk uit?

Ik hoop dat jullie mijn vragen kunnen beantwoorden!! :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

HOi Wendy,

Ik heb hier geen ervaring mee. Ik kan je dus niet helpen. Maar als jij een voorkeur hebt voor bepaalde protheses en die hebben ze daar waarom zou jij ze dan niet kunnen krijgen.

Ik hoop voor je dat er hier meiden zijn die jou kunnen helpen.

Grt Kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Wendy,

een vriendin van mij heeft een jaar of 10 geleden zoutwater protheses laten plaatsen in belgie! Een heel natuurlijk effect en echt geen geklots hoor!

De technieken zijn in die 10 jaar al zeker verbeterd.

als je er niet zeker van bent... vraag gewoon een 2e consult aan en geef aan dat je het gelezen hebt op de site!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Pietje,

Ik heb al een 2de consult gehad..... miss 3e x? De implantaten die ik bedoel zijn een combi van zoutwater en gelei, dus die klotsen sowieso niet. Hij heeft me de implantaten met zoutwater laten voelen maar die hebben een glad oppervlak en zijn hard als je erin knijpt.....

Ik ga morgen toch bellen, en dan vraag ik of ik nog een x langs mag komen.

:48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Wendy

Ik weet dat Linda Visser, pc in Wellnesskliniek te Genk en zij heeft ook een eigen kliniek in Venlo: Arenborghoeve, heel veel met de Monobloc hydrogel prothesen werkt. Zij heeft op haar website er ook over geschreven geloof ik.

http://www.arenborghoeve.nl/Basis.aspx?Tid=23&Hmi=73&Smi=287&Sid=287&Act=262&Lid=4&Lit=VIEW&QUERY=ARENU_Behandelingen.Id=19

Misschien is het een optie om eens een vrijblijvend consult bij haar te plannen, zij kan er volgens mij veel meer over vertellen.

In de tijd dat ik zelf nog op zoek was naar een pc, heb ik haar een tijdje in overweging genomen, maar omdat mijn eerste consult zo goed beviel bij een andere pc, heb ik toen geen consult bij haar gepland....

De hydrogel is door de jaren heen wel verbeterd, maar ik heb me toen ook afgevraagd of de consistentie van de gel wel gelijk blijft in de loop der jaren. Ik had daar zo mijn twijfels over, omdat de substantie die gebruikt wordt om van het zoutwater een gel te maken (ik ben even de naam kwijt van het middeltje...) in de verfindustrie ook gebruikt wordt en daar niet over jaren dezelfde vorm behoudt..... Dit was voor mij een tweede punt waarom ik toen niet meer op consult geweest ben bij haar.

Verder weet ik er dus niet veel van....

En anders gewoon bellen naar je kliniek, BLIJVEN vragen totdat je weet wat je wilt weten! Het is een grote stap, een borstvergroting. Het is niet even naar de slager voor een biefstukje...

Jij moet precies weten wat je wilt en wat de mogelijkheden zijn! Dus Bellen!! :D

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het klopt dat welness wel met deze protheses werkt!

Ik heb gehoord dat het eigenlijk hele goede protheses zijn en ze heel zacht voelen (zachter als een sileconen borst)

Mocht het lekken word het ook gewoon vervoerd door je lichaam niet schadelijk dus!

Maar mocht een prothese lekken neemt je lichaam het vocht op en kan je borst erg opzwellen en dan moet je direct actie ondernemen want dan kan het wel schadelijk zijn!

Ben wel benieuwd hoe het nu is meid!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.