Ga naar inhoud

Haar verven, 1 week voor bv??


Aanbevolen berichten

Hoi dames,

Had even een vraagje, en misschien weten jullie het antwoord erop.

Ik heb volgende week maandag 9 juli mijn bv, alleen heb ik uitgroei van mijn haren en wil graag

weer even een nieuw verfje erin doen:)? Mag dit?

Want ik weet dat verf wordt opgenomen in je hoofdhuid, maar komt dit ook in je bloedbaan terecht? En kan dat kwaad?

Alvast bedankt voor alle reacties en adviezen:)

Liefs Deborah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Deborah,

Wat een goede vraag!!

Het lijkt mij geen probleem. Zwangere vrouwen mogen ook gewoon hun haren kleuren. Het enige wat dan kan gebeuren is dat de kleur dan wat anders uitpakt. Maar voor een operatie lijkt het me echt geen probleem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Deborah

Naar mijn weten moet dit gewoon kunnen !

Ik heb mijn haar 3 dagen voor mijn bv nog laten kleuren en heb nergens last van gehad..

Heel veel sterkte volgende week met de operatie en een zeer voorspoedig herstel !!!!

Voor welke kliniek heb je gekozen ?

Groetjes Chantalle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi:)

Ja had zelf ook zoiets van 'hmm, mag dat eigenlijk wel, is dat niet schadelijk..'

Kon verder ook niet echt wat op internet vinden, dus dacht vraag het her even:)

Nou dat wordt dus morgen m'n haar verven:)

Liefs deborah

Link naar reactie
Delen op andere sites

volgens mij kan je je haren ook gewoon verven.. alleen ik heb het niet gedaan, verf me haren altijd blond dus echt super gezond zijn ze al niet! je kan van een narcose wel heel erg droog haar krijgen ( ik had dat ook) dus ik wacht nog even 3 weekjes met verven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.