Deborah89 Posted July 1, 2012 Share Posted July 1, 2012 Hoi dames,Had even een vraagje, en misschien weten jullie het antwoord erop.Ik heb volgende week maandag 9 juli mijn bv, alleen heb ik uitgroei van mijn haren en wil graag weer even een nieuw verfje erin doen:)? Mag dit?Want ik weet dat verf wordt opgenomen in je hoofdhuid, maar komt dit ook in je bloedbaan terecht? En kan dat kwaad?Alvast bedankt voor alle reacties en adviezen:)Liefs Deborah Link to comment Share on other sites More sharing options...
Enibas Posted July 1, 2012 Share Posted July 1, 2012 Hoi Deborah,Wat een goede vraag!! Het lijkt mij geen probleem. Zwangere vrouwen mogen ook gewoon hun haren kleuren. Het enige wat dan kan gebeuren is dat de kleur dan wat anders uitpakt. Maar voor een operatie lijkt het me echt geen probleem Link to comment Share on other sites More sharing options...
chantalle2011 Posted July 1, 2012 Share Posted July 1, 2012 Hoi Deborah Naar mijn weten moet dit gewoon kunnen !Ik heb mijn haar 3 dagen voor mijn bv nog laten kleuren en heb nergens last van gehad..Heel veel sterkte volgende week met de operatie en een zeer voorspoedig herstel !!!!Voor welke kliniek heb je gekozen ?Groetjes Chantalle Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deborah89 Posted July 1, 2012 Author Share Posted July 1, 2012 Hoi:)Ja had zelf ook zoiets van 'hmm, mag dat eigenlijk wel, is dat niet schadelijk..'Kon verder ook niet echt wat op internet vinden, dus dacht vraag het her even:)Nou dat wordt dus morgen m'n haar verven:)Liefs deborah Link to comment Share on other sites More sharing options...
MissBoobyMoon Posted July 1, 2012 Share Posted July 1, 2012 Ik denk dat het beter is voor je operatie dan daarna . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piepke Posted July 1, 2012 Share Posted July 1, 2012 Geen idee of het mag, heb het beide keren wel gedaan. And i'm still here Link to comment Share on other sites More sharing options...
Clarisa Posted July 1, 2012 Share Posted July 1, 2012 Heb m'n haar ook 3 dagen van te voren geverfd, niks gebeurd... Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted July 2, 2012 Share Posted July 2, 2012 Ik zou geen reden kunnen bedenken waarom het niet zou mogen eigenlijk.... Laat maar alles ff tip top in orde maken voor je bv hihi!!xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jamilla Posted July 4, 2012 Share Posted July 4, 2012 volgens mij kan je je haren ook gewoon verven.. alleen ik heb het niet gedaan, verf me haren altijd blond dus echt super gezond zijn ze al niet! je kan van een narcose wel heel erg droog haar krijgen ( ik had dat ook) dus ik wacht nog even 3 weekjes met verven. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.