Ga naar inhoud

Hangertje : 13 augustus 2009 : Dr. van Selms : SLAZ


Gast hangertje

Aanbevolen berichten

hoi allemaal

ik heb donderdag een borstlift gehad en prothese van 175cc

vrijdagochtend lekker de tape eraf en een sportbh aan...

het is me best meegevallen...de nachten zijn wel erg, liggen doet verrekte pijn dus ben vannacht zittend op de bank in slaap gevallen...

het is teslotte oor een goed doel....

ik ben zeer tevreden met het resultaat tot nu toe... het ziet er echt al prachtig uit... deze pc is echt een kunstenaar

nu maar hopen dat het vannacht wat beter gaat met slapen en dat de stijfheid iets minder wordt... en over twee weken weer op controle

ik zal straks even proberen foto's te plaatsen... is er iemand de me kan vertellen hoe en waar ik de link van mijn album.nl kan plaatsen zodat jullie kunnen kijken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hangertje alhoewel je naam nu niet meer klopt.

Heerlijk zeg voor je dat het meegevallen is.

Hoelang duurde je operatie?

Werd je als eerste geholpen? Pppfff dat wachten vind ik zo erg. Ik werd de vorige keer pas om 13.00uur geholpen en nu als het goed is ben ik als eerste aan de beurt.

Hoelang ben je na de operatie in het ziekenhuis moeten blijven?

Ik moet een uur terug rijden heb je tips?

Ik ben benieuwd hoe het de aankomende dagen met je gaat.

Liefs,

Sigesh

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi,

ik ben om 8 uur in het ziekenhuis aangekomen, en om half negen ging ik al naar beneden, aftekenen en naar de operatiekamer.

om twee uur lag ik weer op zal, de operatie zelf heeft 3 uur geduurd.... de volgende ochtend mocht ik naar huis...

het gaat steeds beter, ik kan gelukkig al wat beter plat liggen, sliep afgelopen dagen met kussens onder matras....

mijn autoritje duurde 25 min, ben daarna meteen naarde winkel gegaan voor andere sportbh... het ging goed tot eind van de middag, toen werd ik moe en begon de pijn iets erger te worden...

heb dus eigelijk gewoon nog middag gewinkeld hahaha

ben wel heel erg moe van de narcose dus doe nog even lekker rustig aan, ga vrijdag weer proberen auto te rijden want at was afgeraden voor een week....

spannend hoor!!!!!! ik hoopdat je de eerste bent en dat je ook lekker de volgende dag naar huis mag, (als je de volgende ochtend meer dan 20cc vocht in je drain hebt moet je waarschijnlijk nog een nachtje blijven)

SUCCES ik hou je verslag in de gaten

foto;s voor en na kun je hier zien http://www.mijnalbum.nl/index.php?m=share&...mp;key=MXWSEDOD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Hangertje,

Wat goed om te lezen dat je blij bent. Maar ik heb geprobeerd naar je album te kijken,maar zie maar 1 foto. Doe ik iets verkeerd? (ben er nog niet zo in thuis)

Groeten,Silka

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb de fotos weggehaald, ik kreeg van meerdere mensen door dat als ze mijn album opende dat ze dan van andere sexfoto's kregen en dat is nu weer net niet de bedoeling...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hangertje,

Hoe is het nu inmiddels?

Gaat het goed? Hoe ging het autorijden?

Ik las dat je operatie 3 uur heeft geduurd, dat is best een tijd zeg! Er is mij gezegd dat die van mij 2 uur gaat duren...........

Ik moet minimaal 3 uur na de operatie blijven en mag daarna weer naar huis dus geen overnachting. Ik ben benieuwd hoe mij dat zal vergaan want de vorige keer met de vergroting heb ik 2 dagen in het ziekenhuis gelegen en nu mét een borstlift mag nee moet ik naar huis!

Jammer dat je je foto's hebt weggehaald want ik ben natuurlijk ook wel erg benieuwd.

Liefs,

Sigesh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hangertje,

Hoe is het nu inmiddels?

Gaat het goed? Hoe ging het autorijden?

Ik las dat je operatie 3 uur heeft geduurd, dat is best een tijd zeg! Er is mij gezegd dat die van mij 2 uur gaat duren...........

Ik moet minimaal 3 uur na de operatie blijven en mag daarna weer naar huis dus geen overnachting. Ik ben benieuwd hoe mij dat zal vergaan want de vorige keer met de vergroting heb ik 2 dagen in het ziekenhuis gelegen en nu mét een borstlift mag nee moet ik naar huis!

Jammer dat je je foto's hebt weggehaald want ik ben natuurlijk ook wel erg benieuwd.

Liefs,

Sigesh

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.