Ga naar inhoud

Ronde of anatomical implantaten ? Belangrijkste vraag ever ever


Aanbevolen berichten

Hoi meiden

Ik heb ook een vraagje .

Ik krijg in nov mijn borsten jeah!!!!

Maar ga nog voor 2de pas sessie in sept omdat ik nog niet eens ben met de aantal.cc

Ik wou ook perse ronde.

Maar nu was 240cc gezegt en wil volle c maar als ik zo lees kom ik daar echt niet.

Zat zelf aan 260cc te denken zou dan natrelle medium high krijgen.

Ben 173 weeg 53 op welke cupmaat kom ik dan uit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

Ik heb 300cc rond achter de spier, ben net 2 dagen po, maar het loopt nu al mooi natuurlijk af in een glijbaantje zeg maar (zoals je ziet had ik ook vooral bovenin vulling nodig). Suc6!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jennifer120884

Nee, prothesen waren veel te hoog geplaatst, waardoor eigen weefsel lager zat dan de onderkant van haar implantaten.... Heel lang verhaal geworden want dr nelissen gaf zijn fout in eerste instantie niet toe....

Jees, dat is ook wat :93:

Ik moet zeggen dat ik de mijne ook geen "ronde ballen" vind hoor. Ondanks de vele cc's.. Ik heb de implantaten zelf in handen gehad en als je bovenaan vast pakt, vallen ze ook gewoon in een "druppel" vorm. Wel heb ik behoorlijk volume bovenop, maar vind ze niet heel nep ogen.

Ik was er ook altijd van overtuigd dat ik anatomische wilde de 2e keer, omdat dit natuurlijker zou gaan lijken, maar ben toch heel blij dat ik nu rond heb. Geeft persoonlijk een mooier decollete.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zelf Door dr ulrich lichtenegger geopereerd en wilde zelf al anatomische protheses voordat ik bij haar kwam. Ze legde uit dat als ik meer het push up effect wil ik beter voor rond kon gaan. Maar omdat ik al uitgelegd had dat ik het zo natuur mogelijk wil ben ik voor anatomisch gegaan. Dit omdat ik het persoonlijk mooier vind en er meer op maat geopereerd kan worden, alle maten van de prothese worden aangepast op mijn lichaam.

En ik kan altijd nog met een push up bh dat effect creëren als ik een avondje uitga ofzo.

Ik ben verder juist erg tevreden over de ulrich lichtenegger hoor. Zeer deskundig en vriendelijk!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.