Nina29 Posted July 1, 2012 Share Posted July 1, 2012 Hoi allemaal, Ik ben al maanden bezig om mijn reserach te doen voor de lang gewilde BV. Was altijd van plan om anatomical implants te nemen, maar neig meer naar ronde de laatste paar dagen and it really drives me crazy. Mijn borst zijn lichtjes uitgezakt, en heb dus volume nodig aan de bovenkant. Een anatomische prothese zal de volume aan de onderkant vergroten maar juist boven geen volume daar waar ik het juist nodig heb. Ik heb altijd gezegd dat ronde implantaten nep lijken en ik daar niet aan zou beginnen maar nu ik een beetje aan het lezen ben geslagen zie ik dat best veel meiden voor ronde prothesen hebben gekozen.Ik ben bij dr Ulrich geweest van Bergman voor cunsult, zij adviseerde anatomical implants en begon meteen met ' ik doe geen ronde want die vind ik lelijk' . Sounded a bit strange to me, omdat je eerst naar de borsten moet kien voordat je zoiets beslist . Maar was meteen a uitgesproken over de ronde prothese op tafel. Had misschien door moeten vragen maar durfde al niks meet te vragen erover, ook omdat ik destijds toch van plan was om anatomical implants te nemen. zij adviseerde 255 cc achter de spier. Na vele verhalen te hebben gelezen en weken op internet te hebben rondgesnuffeld ( mijn vriend noemt het een boob obsessie) ben ik bang dat 255cc achter de spier ( aantal cc valt ook weg) mij alleen een volle b geeft. Ik heb nu een 70 a en zou heel graag een volle c willen.Hoop dat iemand van jullie dames mij kan helpen. Ik wil volgende week naar boerhaave voor een consult. Ben tot nu toe alleen bij dr Ulrich geweest.Thanks Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bbc Posted July 1, 2012 Share Posted July 1, 2012 Tja...blijft lastig.Ik heb 325 rond achter de spier en I love them:) Het zijn absoluut geen ronde ballen en heb mooi decollete (en ben 2 maanden p.o.)Ik had voor mn bv cup aa en nu 70e (ziet er meer uit als mooie d cup hoor) Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted July 1, 2012 Share Posted July 1, 2012 Hoi Nina Lastig idd, zeker als je eerste consult dan ook nog is bij een fan van anatomische prothesen! Misschien handig om een paar extra consulten te plannen en dan bij verschillende pc's. Kijk eens goed naar de verslagen van consulten hier op het forum. Waarom wordt wat geadviseerd? Puur omdat de chirurg dat altijd doet? Of, zoals het hoort, kijkende naar zijn cliënt! Als je meer bolling aan de bovenkant wilt, zou je misschien beter kunnen kiezen voor ronde implantaten. Het gaat pas 'ballerig' uitzien, als je voor een onmogelijk aantal cc kiest Het is jouw lijf, geef dus op de consulten aan wat jij wilt! Het zou toch jammer en verspilling zijn als achteraf blijkt dat dit toch niet is wat je wilde? Succes!! Xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nina29 Posted July 1, 2012 Author Share Posted July 1, 2012 Bbc# happy voor you dat je zo teverdenbent. Laatse wat je wilt is achteraf spijt van een ingreep waar je zo naar hebt uitgekeken.Bb# you are right. Ik zal kijken wat de meiden hierover op het forum hebben geschreven en wat er op de consulten erover is verteld. Zo moeilijk dit allemaal, aan het aantal cc is ook geen touw vast te knopen. Bij de een wordt 255 cc een d en bij een ander een b ( zelfs al hadden ze beiden een A als uitgangspunt) . Thanks for your adviceXxx Nina Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bbc Posted July 1, 2012 Share Posted July 1, 2012 Cupmaten zeggen echt weinig hoor. En je went erg snel aan je nieuwe borsten. Er zijn hier meer meiden die nog wel groter zouden willen dan kleiner Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted July 2, 2012 Share Posted July 2, 2012 Bbc# happy voor you dat je zo teverdenbent. Laatse wat je wilt is achteraf spijt van een ingreep waar je zo naar hebt uitgekeken. Bb# you are right. Ik zal kijken wat de meiden hierover op het forum hebben geschreven en wat er op de consulten erover is verteld. Zo moeilijk dit allemaal, aan het aantal cc is ook geen touw vast te knopen. Bij de een wordt 255 cc een d en bij een ander een b ( zelfs al hadden ze beiden een A als uitgangspunt) . Thanks for your advice Xxx Nina Hoe het aantal cc uitvalt ligt aan de breedte van je eigen borst en daarop aansluitend welk profiel er gekozen wordt. Iemand die smal is, zal ook een smallere prothese moeten krijgen. Als je dan hetzelfde aantal cc hebt als de bredere persoon, dan gaan bij die bredere persoon meer cc in de breedte zitten en bij de smallere persoon meer cc in de projectie (volume naar voren) Dat is hem het hele eieren eten. Daarbij is het zo dat je bij een anatomische prothese minder cc nodig hebt, om dezelfde projectie te krijgen dan bij de ronde met meer cc. Dit is puur en alleen doordat de anatomische prothese aan de bovenkant minder gevuld hoeft te worden dan de ronde...... Klinkt logisch he xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Linda1973 Posted July 2, 2012 Share Posted July 2, 2012 Hoi meid! Ik had bij mijn eerste bv ook anatomische protheses, op aandringen van de p c.Net als jij miste ik volume aan de bovenkant en na de op werd dit nog versterkt door de anatomische vorm.Ik vond het totasl niet mooi want ik wilde juist volume aan de bovenkant!Toen ik bij mijn nacontrole daar over klaagde, zei de pc doodleuk; ik vind ze wel mooi, echte borsten zijn ook plat van boven! Nou ja zeg!!! Hij wilde het ook niet herdtellen, dan moest ik gewoon weer het volledige bedrag betalen!Ik ben toen naar dr de meyere gegaan en nu ben ik super blij met mijn boobs!Ik had anatomische 245cc en nu heb ik ronde 590cc! Kijk maar eens in mijn slbum7Xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Linda1973 Posted July 2, 2012 Share Posted July 2, 2012 Oei, er ging iets mis, drie keer! Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted July 2, 2012 Share Posted July 2, 2012 Oei, er ging iets mis, drie keer! Heb even twee posts weggehaald he Link to comment Share on other sites More sharing options...
Linda1973 Posted July 2, 2012 Share Posted July 2, 2012 Thanks bb!! Alles jod?Xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Clarisa Posted July 2, 2012 Share Posted July 2, 2012 Ik ben heel blij met m'n ronde implantaten en vind ze er met de dag natuurlijker uitzien. M'n moeder heeft anatomische en als ze bukt ziet het er een beetje raar uit.Als je een ronde optilt heeft het ook bijna dezelfde vorm als een anatomische en als het dual plane of onder de spier geplaatst wordt zie je er niks van.x Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nina29 Posted July 2, 2012 Author Share Posted July 2, 2012 @ best boobi, heb jij een master Boobies gedaan? Jemig , it all makes sense now to me. Dus als ik jouw redenering moet volgen zal een ronde prothese meer cc's moeten hebben dan een anatomische om het zelfde effect te krijgen? Dit omdat een anatomische leeg is aan de bovenkant en dus alle cc's aan de onderkant zitten ( result, meer projectie?) please correct me if i am wrong@ linny, daar ben ik dus ook bang oor. Ja natuurlijke mooie borsten willen we allemaal, maar geen natuurlijke hang borsten. Oh erg dat je het zelf uit eigen zak moest betalen. Was dat een bewuste keuze geweest van 245 cc naar 590cc? Meer als het dubbele.@ clarisa, ja dat heb ik ook vaak gelezen, dat een ronde prothese achter de spier of dual bijna niet van een anatomical implantaat is te onderscheiden. ThanksThanks girlsXxxxPs door met mn boob obsessie Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted July 2, 2012 Share Posted July 2, 2012 @ best boobi, heb jij een master Boobies gedaan? Jemig , it all makes sense now to me. Dus als ik jouw redenering moet volgen zal een ronde prothese meer cc's moeten hebben dan een anatomische om het zelfde effect te krijgen? Dit omdat een anatomische leeg is aan de bovenkant en dus alle cc's aan de onderkant zitten ( result, meer projectie?) please correct me if i am wrong Helemaal correct, alleen dat van die master klopt niet haha Ik heb alleen maar zelf implantaten, maar ben zo iemand die dan ook echt alles van te voren erover wil weten haha.... En het is wel zo wat Clarisa zegt, alleen ligt het toch ook aan het profiel van je prothese... Als je rond extra high profile hebt, dan zal deze ondanks dat de spier erop drukt, toch veel meer bolliing aan de bovenkant van je borst geven dan de anatomische prothese extra hight profile..... Dit omdat dus die cc's idd bij de anatomische meer naar beneden in de prothese zitten, dus je sowieso al geen kans op bolling aan de bovenkant hebt. Bij de ronde blijf je toch altijd die bolling zien, in ieder geval meer dan bij een anatomische. De ronde is al bol aan de bovenkant, kan hooguit een beetje afgeplat worden, de anatomische is al platter en kan dus ook niet nog een beetje bol staan... Klinkt wel heel zwart/wit zo, maar zo is het wel het beste voor te stellen. Die spier krijgt nooit die bolling helemaal weggedrukt van de ronde, omdat je daar simpelweg beneden in het implantaat geen plaats voor hebt...... Maak ik het zo duidelijker of juist onduidelijker Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marisjuh Posted July 2, 2012 Share Posted July 2, 2012 Ik denk als je volume wil aan de bovenkant dat je beter ronde kunt nemen! Ik snap dat je niet van die ''ballen wil'' maar net zoals ze zeggen profile en hoeveelheid gevuld telt mee! Ronde dual-plane of achter de spier geeft hetzelfde effect als anatomische, (de spier drukt de ronde van boven plat , druppelvorm) Je hebt low, medium en high profile. Low is laag en high is dus het hoogte het meest naar voren dus. Ik heb zelf high maar hele mooie natuurlijke borsten!! Maar ik heb niet 100% gevulde protheses, deze vallen dus soepeler en meer in een druppelvorm Anatomische zijn vaak ook net wat harder omdat ze hun vorm moeten behouden maar zijn zeker ook niet slecht hoor! Wil je echt die natuurlijke hang zou ik deze optie ook open houden Kortom ronde kunnen heel natuurlijk zijn maar heeft te maken met cc's, profile en hoeveelheid gevuld Dus geef aan dat je volle borsten wil maar wel natuurlijk komt helemaal goed dan! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nina29 Posted July 3, 2012 Author Share Posted July 3, 2012 Thanks meidenXxxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
margriet2380 Posted July 24, 2012 Share Posted July 24, 2012 ik heb 21 Juni anatomische prothese gekregen, maar veel te veel volume aan de bovenkant, en onderin slap leeg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sylleke Posted August 12, 2014 Share Posted August 12, 2014 Helemaal correct, alleen dat van die master klopt niet haha Ik heb alleen maar zelf implantaten, maar ben zo iemand die dan ook echt alles van te voren erover wil weten haha.... En het is wel zo wat Clarisa zegt, alleen ligt het toch ook aan het profiel van je prothese... Als je rond extra high profile hebt, dan zal deze ondanks dat de spier erop drukt, toch veel meer bolliing aan de bovenkant van je borst geven dan de anatomische prothese extra hight profile..... Dit omdat dus die cc's idd bij de anatomische meer naar beneden in de prothese zitten, dus je sowieso al geen kans op bolling aan de bovenkant hebt. Bij de ronde blijf je toch altijd die bolling zien, in ieder geval meer dan bij een anatomische. De ronde is al bol aan de bovenkant, kan hooguit een beetje afgeplat worden, de anatomische is al platter en kan dus ook niet nog een beetje bol staan... Klinkt wel heel zwart/wit zo, maar zo is het wel het beste voor te stellen. Die spier krijgt nooit die bolling helemaal weggedrukt van de ronde, omdat je daar simpelweg beneden in het implantaat geen plaats voor hebt...... Maak ik het zo duidelijker of juist onduidelijker Voor mij is dit wel helemaal duidelijk. jemig....ik ben zoveel aan het doornemen en ik snap dit nu. Dus nu al een beslissing gemaakt. En ik zal zien of ze het ermee eens zijn ja of nee. Enne...het is mijn lichaam...dus ja, ronde moeten het gewoon worden voor mij. ThnXxx voor de hele fijne uitleg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jennifer120884 Posted August 13, 2014 Share Posted August 13, 2014 ik heb 21 Juni anatomische prothese gekregen, maar veel te veel volume aan de bovenkant, en onderin slap leeg.Huh, hoe kan dat dan? Ondersteboven geplaatst?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikita Posted August 13, 2014 Share Posted August 13, 2014 Niet naar ulrich-lichtenegger gaan!!!! Vriendin van mij heeft HELE SLECHTE ervaring met haar!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
sjattie Posted August 13, 2014 Share Posted August 13, 2014 hoi,ik heb monoblock hydrogel laten plaatsen en wilde perse deze prothesen...deze zijn alleen maar rond verkrijgbaar en zover ik weet zonder projecties, breedtes enz...ik had n 75aa en ben met 320cc naar een volle c gegaan!en ik vind ze echt niet ballerig eruit zien...op mijn profiel zijn de laatste 2 foto`s recent van na mijn herstel operatie 6 weken geleden.succes!groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evanka Posted August 13, 2014 Share Posted August 13, 2014 Ik had hier zelf ook heel erg veel schrik voor, wou per se bolling aan de bovenkant. Ik heb anatomische gekregen, maar ovaal (breder dan hoog), waardoor het volume 'meteen start' zeg maar, en extra high profile. Er is echt veel bolling voorlopig (2wk PO) en geen ballen effect. Het kan dus zeker wel, al geef ik toe dat het gemakkelijker is met ronde.Voordeel is dat mijn borsten hingen, en door die anatomische zijn ze ietsje gelift (van onderop geduwd zeg maar), wat met ronde niet zou kunnen, want het hoogste punt van de ronde prothese zit hoger, waardoor er teveel volume onderin mijn borst zou zitten als ze de tepel centreren, of mijn tepel als het ware aan de onderkant zou hangen.Ik heb eigenlijk ronde met het hoogste punt op 2/3e ipv op de helft ;-) ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted August 13, 2014 Share Posted August 13, 2014 Huh, hoe kan dat dan? Ondersteboven geplaatst??Nee, prothesen waren veel te hoog geplaatst, waardoor eigen weefsel lager zat dan de onderkant van haar implantaten.... Heel lang verhaal geworden want dr nelissen gaf zijn fout in eerste instantie niet toe.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted August 13, 2014 Share Posted August 13, 2014 Ik had hier zelf ook heel erg veel schrik voor, wou per se bolling aan de bovenkant. Ik heb anatomische gekregen, maar ovaal (breder dan hoog), waardoor het volume 'meteen start' zeg maar, en extra high profile. Er is echt veel bolling voorlopig (2wk PO) en geen ballen effect. Het kan dus zeker wel, al geef ik toe dat het gemakkelijker is met ronde.Voordeel is dat mijn borsten hingen, en door die anatomische zijn ze ietsje gelift (van onderop geduwd zeg maar), wat met ronde niet zou kunnen, want het hoogste punt van de ronde prothese zit hoger, waardoor er teveel volume onderin mijn borst zou zitten als ze de tepel centreren, of mijn tepel als het ware aan de onderkant zou hangen.Ik heb eigenlijk ronde met het hoogste punt op 2/3e ipv op de helft ;-) !Dan zul je low height hebben? Is de enige prothese waarbij dit zo is idd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evanka Posted August 13, 2014 Share Posted August 13, 2014 Ik denk het wel ja! Het is de Polytech Microthane Opticon. Is inderdaad minder hoog dan breed (10.8cm op 12.3cm als ik het goed heb).De XHP zorgt ook voor een stevige projectie (6.3cm voor een 360cc prothese), waardoor je imo nog iets meer dat typische "ronde" krijgt. Ik vind ze zelf alleszins perfect ;-).Ben het voor de rest zeker met je eens hoor BB, maar wou even de uitzondering vermelden met zijn bijhorende voordelen ;-) ! Rond zou bij mij minder mooi geweest zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted August 13, 2014 Share Posted August 13, 2014 Ik denk het wel ja! Het is de Polytech Microthane Opticon. Is inderdaad minder hoog dan breed (10.8cm op 12.3cm als ik het goed heb). De XHP zorgt ook voor een stevige projectie (6.3cm voor een 360cc prothese), waardoor je imo nog iets meer dat typische "ronde" krijgt. Ik vind ze zelf alleszins perfect ;-). Ben het voor de rest zeker met je eens hoor BB, maar wou even de uitzondering vermelden met zijn bijhorende voordelen ;-) ! Rond zou bij mij minder mooi geweest zijn. Klopt, anatomische implantaten geven meer projectie en zeker als ze niet zo hoog zijn En het is prima om een uitzondering te vermelden De low height wordt weinig gebruikt, maar is zeker handig om te vermelden. Ik ben het destijds vergeten xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.