Ga naar inhoud

Wendy258 : 10 sept 2012 : Dr. van Selms : Sint Lucas Andreas ziekenhuis


Aanbevolen berichten

Hallo dames,

Ik heb een vraag....

Ik heb toen ik 17 was beide borsten laten vergroten omdat ik maar 1 borst (cup a) had.

Nu heb ik B, kleine C. Helaas kreeg ik 2 weken na mijn bevalling te horen dat het de PIP implantaten zijn.(ze zitten er nu al 11 jaar in) maar heb gelukkig nog nergens last van.

Ik wil graag een mooie D cup en niet een kleine D.

Nu zei mijn ps in eerste instantie 415cc rond Mcghan achter de spier maar toen ik zei dat ik niet een kleine D maar echt een mooie cup D wilde met meer volume zei hij dat ik ook wel 450 cc kon nemen.......

Nu twijfel ik.... Wie kan mij helpen? denken jullie dat ik het red met 450 cc?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Wendy

Welkom op het forum. Helaas PIP voor jou, wat erg!!!

Wel fijn dat je de kans nu hebt om ze eruit te laten halen en met een schoon lichaam opnieuw te beginnen! Sterkte!!

Met 450 cc, zou je normaal gesproken zeker op een aardige D moeten kunnen uitkomen!

Ik heb 450 cc en zal op 75 E uitkomen, denk ik.

Mag ik vragen waar je voor je wissel gaat en bij welke arts, dan kan ik je topic titel wat aanpassen.

Groetjes, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Ja erg vervelend, maar ach ik wilde toch grotere, dus eigenlijk een gelukje bij een ongelukje, zeker nu ik ook alles vergoed krijg!

Ik ga bij dokter Selms in het Lucas Andreas ziekenhuis in Amsterdam. :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Wendy,

Ik ben ook al 2x door van Selms geopereerd.

1e x toen ik 29 jaar was, toen kreeg ik 175 cc, ging van een 75a naar een 75c

2e x verleden jaar (47 jaar) toen kreeg ik 415 cc en nu zit ik op 80d/e.

En binnenkort ga ik dus voor de 3e x en krijg ik 545 cc en een extra high profiel, omdat mijn borsten al behoorlijk zijn uitgezakt na 1 jaar en leeg lijken. De bolling die ik aan de bovenkant had (net na de operatie) is weg.

Ik denk dat je met 450 cc wel op een behoorlijke D uitkomt, alleen het lijkt altijd kleiner.

Dus wil je BH maat D, of wil je dat ze eruit zien als een D.

Groetjes Diesel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Best boobie, ja ik was toen heel tevreden dus ik ga gewoon weer terug.

Diesel, ik heb net je hele topic gelezen! wauw jammer dat je na de 2e x niet tevreden was. En als ik dat bij jou zo allemaal lees begin ik te twijfelen...... hij zei tegen mij ook achter de borstspier, dat heb ik nu ook, maar aan 1 kant heb ik wel wat eigen borstweefsel en die hangt ook echt. Nu gaat hij mijn tepel omhoogplaatsen bij die borst omdat hij 2 cm lager hangt maar dan komt bij mij de vraag: Ga je niet heel erg het verschil zien mbt het hangen van de ene borst tov de andere na een grotere wissel??

Ik wil graag een cup D maar ze moeten ook ogen als een cup D alleen niet overdreven.

Ik wil een mooie spleet! hahahaha

Het gekke is dat hij het helemaal niet over het profile gehad heeft.....

Ik ga morgen even bellen want ik heb toch nog een heleboel vragen....

Wannneer word je geopereerd?

:48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.