Ga naar inhoud

Wendy258 : 10 september 2012 : Dr. van Selms : SLAZ (wissel PIP)


Wendy258

Aanbevolen berichten

haai!

Ik zal me even voorstellen. Ben wendy, 28 jaar oud, moeder van een dochtertje van een half jaar oud.

Ik kreeg begin januari (vlak na mijn bevalling) een brief in de bus van het ziekenhuis Lucas Andreas dat ik de PIP implantaten heb. Ik heb mij destijds bij dokter Selms laten opereren toen ik ruim 17 jaar was. (tests wezen uit dat ik volgroeid was).

Ik had nl maar 1 borst...... Vraag me niet hoe het kan...... Dus ik heb toen beide borsten op laten vullen naar een cup B, kleine C en kreeg toen ook alles vergoed omdat het medisch was.

10 September word ik weer geopereerd, en nu wil ik een goeie D cup, en niet net aan D. Dokter adviseerde mij 415 of 450cc van Mcghan (natrelle) inspira rond achter de spier.

Ik zit regelmatiog op het forum om fotos te bekijken van meiden die dezelfde aantal cc's hebben laten plaatsen, maar het ligt er natuurlijk aan hoeveel borstweefsel je zelf al hebt om de uiteindelijke grootte te bepalen.

Ik vraag me af of ik die mooie D cup ga halen met 450 cc........

Hier open ik nog wel een nieuw topic over.

Tot later!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey wendy,

Jou verhaal lijkt een beetje op dat van mij...

Had ook maar 1 borst -À en rechts À . Alleen miste links een hele spier. Heb op me 18de(12 jaar geleden) 210 gekregen(kleineB) gelukkig allemaal vergoed. Krijg nu in aug 475 anatomisch onder de spier. En hoop op een D uit te komen. Heb 0,0 eigen borstweefsel dus ben benieuwd. En die spier die ik miste heb ik inmiddels van de Pchirurg gehad :) die heeft een nieuwe gemaakt van een spier uit me rug, knap van m hè ...:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha ja idd!! lijkt zeker op elkaar. Ik heb ook geen eigen borstweefsel, ja aan 1 kant maar dat is heel minimaal.

Knap van je pc idd. Wat ze toch wel niet kunnen tegenwoordig he.

Heeft jouw pc 475 geadviseerd om op een D cup uit te komen?

Wanneer word je geopereerd?

:48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 maanden geleden hebben ze die spier gefixed. Toen is die prothese van 210 vervangen door een tijdelijke prothese van 530, dat doen ze om die nieuwe spier op te rekken. Dus heb nu 1 borst 530cc en in de ander zit ongeveer 150 à 175cc. Dus links is een cup d en rechts een kleine b. Half Augustus wordt ik geopereerd. Dan gaat er links een natrelle anatomisch 475cc in. En rechts ongeveer 400cc. Draag nu een 75D en moet rechts opvullen met kipfilet :) . Ben trouwens 1.79 en weeg 62kg. Het is natuurlijk anders als je 1.55 en 80kg bent :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bianca dat lijkt me ook vervelend om al is het maar tijdelijk, met 2 super ongelijke borsten rond te lopen.

Ik ben zelf 1.71 en weeg 63 kilo. Gewoon normaal dus.

Spannend hoor die operaties! we worden vlak na elkaar geopereerd. Heb je ook een topic waarin je verslag uitbrengt?

:48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin t nu idd wel een beetje zat te worden, ja. Die tijdelijke prothese(expander) is keihard en t opvullen van me bh ben ik ook zat :(

Maar nog een paar weken...ben ik er vanaf.

Hoop alleen wel dat ik een D ga halen met 475cc. Had 210 en maakte me een kleine B. Dat waren ronde protheses en krijg nu druppelvormig.

Ik heb ook een voorsteltopic net als deze....voorlopig valt er weinig verslag uit te brengen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.