Ga naar inhoud

Nadia1001: 29 juni 2012 : Dr. de Meyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Hey Rada, ben jij niet van NL, je bent samen met je ouders gekomen?

Heb jij geluk, bij mij was er op voorhand 250-280 afgesproken en tijdens de operatie bleek dat er maar 200 inging anders ging het er echt onnatuurlijk en lelijk uitzien. Mijn man mocht tijdens de operatie komen kijken naar de maat en ze zeiden hem dat er maar 200cc inzit omdat het anders niet mooi was. Mijn man vroeg toch nog om tenminste de 250 te laten zien omdat hij wist dat ik zelfs niet minder wou dan 280 maar nadat hij dat heeft gezien vond mijn man dat ook niet mooi. Ik baal echt dat het zo weinig is!! Wel jammer maar ben ook wel blij dat voor de rest alles goed is verlopen, ik had niet veel last van de narcose en thuis ook niet wel wat slaperig. Ik vond de bh ook los hangen en heb vandaag de haakjes achteraan de bh een maatje minder gedaan en ik moet zeggen nu voel ik mij beter. Mijn borsten zijn bijeen en krijgen echt steun voordien was idd alles los en geen steun. Nu weet ik wel niet zeker ofdat mag of dat het de bedoeling is dat ze los hangen???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee hoor, dat is niet erg!

Valt over te twisten of ie erg strak moet zitten of niet. Maar ik heb ook een bh van Demeyere :75: en die zit ook niet strak.

Voor de doorbloeding van het hele gebiedje schijnt het beter te zijn als ie niet TE strak zit. Hij moet echter wel steun geven! ;)

xxx

Na u reactie te hebben gelezen heb ik hem terug een maatje losser gezet, hoe de verpleegster hem eigenlijk voor mij heeft aangedaan, toch maar voor de zekerheid ; )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb rond, wou altijd ook druppelvorm maar dr.Demeyere heeft mij rond aangeraden. natuurlijk moest hij eerst kijken of ik wel genoeg klierweefsel had.

Ben je al tevreden van het resultaat? Is het zoals je verwacht had?

Ik heb soms mijn twijfels dat ik toch beter voor druppelvorm had moeten kiezen en of dat ik dan meer cc's had kunnen krijgen omdat het dan van boven sowieso platter is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu ik dit zo allemaal lees,ben ik wel heel nieuwsgierig hoe het geworden is,heb je wat fotos al gemaakt Nadia?

Wie weet kan je wat meer CCs krijgen in de toekomt als alles wat opgerekt is........mocht je niet tevreden zijn?

Soms lukt het gwoon ook niet in 1 keer........... :71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey vlindertje, nee heb nog geen fotos gepost omdat ik me eigelijk er niet 100% goed bij voel. Ik trek wel elke dag fotos om te zien of ze veranderen maar ze moeten nog veeeel veranderen denk ik haha... maar ik beloof je dat ik ze zeker zal posten van zodra ik me beter voel ; )

Ja, een tweede operatie? Ik had liever in één keer die boel in orde gekregen, ben niet zo zot van al die narcose en snede's. Maar ja, als blijkt na een paar maanden dat ze te klein zijn en dat er eventueel nog bijkan zal ik het misschien wel overwegen maar dan moet ik dat goed bespreken met de chirurg zowel de cc's als de kost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik ben wel erg tevreden tot nu toe, ze staan alleen wel erg uit elkaar, dus heb geen spleet ofZo maar misschien dat dat nog gaat veranderen en anders met een bh aan straks. Zo is mijn bouw nou eenmaal denk ik.. Met een druppelvorm heb je inderdaad niet dat bolle bovenaan, ik vind het er erg natuurlijk uit zien. Maar ik weet eigenlijk niet of er in jou geval dan meer cc in zou kunnen. Ik ben wel erg benieuwd welke maat ik nu heb. Jullie hadden het over de maat van de sport bh welke dat was, bij mij staat er : E 95 D 80 uk 36. Kan ik het hier uit ophalen?? Ik denk dat ik uitkom op een grote B misschien kleine c.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik dacht het ook maar dat lijkt het niet... Ik ging erg twijfelen haha. Nou ja we wachten het af over een paar weken, als het eerst maar zover is. Succes Nadia ik hoop dat je straks toch nog erg tevreden bent maar dat komt vast goed! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
  • 5 months later...

hai nadia,

ik ben ook erg nieuwsgierig hoe het met je is... naar je terleurstelling qua aantal cc

is het nog allemaal goed gekomen en ben je er te vreden mee?

ik krijgt namelijk mijn bv ook bij Dr. Demeyere 11 januari

en zal "310 cc" krijgen en ben ook bang dat het er misschien niet in kan en dat ik teleurgesteld ben dat ik ze "te"klein vindt

dus ben erg nieuwsgierig hoe jou boobies zijn geworden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.