Ga naar inhoud
Mededeling voor iedereen! Lees meer... ×
Borsten Forum

Aanbevolen berichten

Wat gek zocht een oude topic van mezelf en door te zoeken kwam ik weer op deze topic van Marco....gek genoeg moet ik nog steeds wel eens aan hem denken.hij was zo een bijzonder persoon....

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Lieve lieve marco..

Al drie jaar geleden heb je een einde gemaakt aan jou leven, je zocht rust en in het bijzonder je vriendinnetje maar daar ben je nu ik hoop dat jij je rust gevonden heb...

bedankt voor de leuke momenten, gesprekken je bent en blijft bijzonder.

uit het oog maar niet uit het hart !

Dikke knuffel en kus van aardbeitje x

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wohh...dit topic had ik nog niet gelezen...heftig zeg...ik kende hem niet maar zo ik lees was het een schat van een mens...blijft door en door triestig als iemand besluit zich van zen leven te beroven...vele vragen blijven voor altijd onbeantwoord...

Het is alweer een tijdje geleden maar toch aan iedereen die hem kende en moet missen heel veel sterkte...zoiets blijft je voor altijd bij...

Xxx

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mja ik begrijp hoe het voelt.... we hebben pas 2personen op een half jaar tijd afgegeven in de transkring rondom me... in een groep van pakweg 50mensen die ik ken, 2 op 6maand die zelfmoord pleegden omdat de wereld hen nog kon aanvaarden zoals ze zijn of omgekeerd, dat ze de wereld niet aankonden....

het blijft triest maar het blijft een eigen keuze.

ik roep altijd het hardst dat men over de eigen dood mag beslissen, tenslotte is het een deel van je leven en dat bepaal je ool zelf. Heb zelf ook vaak aan zelfmoord gedacht. Tot op heden niet gedaan.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Premium Theme Designed By IBTheme.com