Ga naar inhoud

Isabelle : 28 augustus : 2009 : Haga-ziekenhuis


Gast Isabelle

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben Isabelle. Ik ben 24 en krijg eind van deze maand een bv.

Ik wil dit al lang maar heb in de zomer 2008 een herseninfarct gehad (hersenoperatie en 2 maanden revalidatie centrum) daardoor moet ik stoppen met de pil eerst had ik cupA en nu AA. Ik kan geen bikinitopje aan. Ik heb nu bloedverdunners dus daar kan ik niet zo meer stoppen. Maar nu heb ik met de arts afgesproken dat ik 5 dagen stop en dan moet ik mezelf elke dag prikken om te verkomen dat ik geen infarct meer krijg. Best een goed nu in eens. Maar ik verheug me erg op het rezultaat. Niet op de operatie! Ik vind het wel spannend....

Ik word geopereerd in het haga-ziekenhuis in den haag.

krijg druppelvormig 180/200 cc

Nou ik ga eens even lezen bij jullie,

Groetjes Sanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sanne!

Welkom op dit forum! :D

Ik zag, dat jouw topic nog geen reacties had, dus kom ff snel kledderen bij je :38:

Het is momenteel best rustig hier,vanwege vakanties denk ik!

Meid wat een verhaal!! Een herseninfarct? Jeetje! Maar gelukkig gerevalideerd en nu de juiste medicijnen!

Je mag inderdaad niet zomaar stoppen met bloedverdunners, maar je arts zal je begeleiden met de injecties, neem ik aan? Wat voor injecties krijg je dan? Is dat ook een soort bloedverdunner?

Je kan al aftellen :101: Nog maar 10 dagen!! Spannend he??

Naar welke cup wil je?? Want 180/200cc is niet zo heel gek veel... Maarja ze zeggen, dat ongeveer 110 cc een cupmaat is, dus je zal dan op een volle B, kleine C uitkomen denk ik?

Als je vragen hebt kun je ze gewoon in je topic zetten, er is altijd wel iemand die het leest en een antwoord kan geven :38:

Liefs, Trici :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Sanne,

Spannend he!!! Ik moet zelf ook nog maar dikke week maandag 31 aug. is mijn dag of "onze" dag haha.

Herseninfarct is niet niks zeg maar goed dat alles weer beter of aan beterende hand is.

Ik krijg zelf 350cc onder de spier. Dit schijnt wat pijnlijker te zijn dan boven op de spier. Maar goed we zullen zien.

Listy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hooi Sanne!

Hier ook een Sanne! Wat leuk. Je hebt inderdaad al wat meegemaakt met een infarct! Wel dubbel zo spannend allemaal omdat het dan wat lastiger gaat met die medicatie enzo.

180/200 cc is niet zo heel veel. Wat is je postuur dan? Hoe lang je bent enzo? Daar heeft het ook mee te maken met wat ze adviseren.

Succes met de voorbereidingen de komende dagen :)

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Hoi Sanne,

Ik heb je topic meegelezen en hoop dat je operatie goed is gegaan en je gauw hier op het forum wat van je laat horen, ben benieuwd hoe het herstel je vergaat, take care

:116: Passie

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 months later...

Hoi Sanne..

wat een verhaal zeg! Hoe gaat het nu met je?

En in welk zieken huis ben je geopereerd? (haga-ziekenhuis zijn toch meerder ziekenhuizen bijelkaar?)

Hoe is het je daar bevallen, wat heb je betaald? Eigenlijk zou ik alles wel willen weten, want ik ga ook voor een borstvergroting en dan het liefst in een ziekenhuis...

Heb je ook voor en na foto's?

Liefs, Rochella

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.