es1968 Posted June 28, 2012 Share Posted June 28, 2012 hoiwie heeft ervaringen met deze arts. Ik word zelf 14 september door haar geholpen maar kan eigenlijk niets over haar vinden. Geen reacties zijn dan in mijn ogen possitieve reacties haha.Dr. Ulens werkt bij beaucare in Machelen.Wie oh wie kan mij meer over haar vertellengroetjes es Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deborah89 Posted July 4, 2012 Share Posted July 4, 2012 Hoi Es1968, Helemaal geen reacties erop gekregen? Nouja, dat is in elk geval goed toch? Hoe is het verder met je? Nog steeds iedere dag een kruisje aan het zetten op de kalender ? Voor mij is het nog 5 dagen, en ik knijp 'm echt ff..! Ben behoorlijk zenuwachtig, slaap en eet slecht, moe.. en ga zo maar door pff.. zit mezelf een beetje in de weg Best vervelend.. maar Hee, ik wil mooie grotere borsten, dus moet er wat voor over hebben:) hihihi.. Denk je aan me maandag? :$?? Liefs Deborah Link to comment Share on other sites More sharing options...
marieked2 Posted July 4, 2012 Share Posted July 4, 2012 is lastig he als je niks kan vinden over je dokter... vnd ik wel ben geopereerd door Dhr Theunis ook niks over te vinden. gelukkig zijn 2 vriendinnen er geweest en waren super positief en ik ook dus het hoeft echt niks te zeggen dat je er niks over kan vinden Link to comment Share on other sites More sharing options...
es1968 Posted July 5, 2012 Author Share Posted July 5, 2012 Hoi Es1968, Helemaal geen reacties erop gekregen? Nouja, dat is in elk geval goed toch? Hoe is het verder met je? Nog steeds iedere dag een kruisje aan het zetten op de kalender ? Voor mij is het nog 5 dagen, en ik knijp 'm echt ff..! Ben behoorlijk zenuwachtig, slaap en eet slecht, moe.. en ga zo maar door pff.. zit mezelf een beetje in de weg Best vervelend.. maar Hee, ik wil mooie grotere borsten, dus moet er wat voor over hebben:) hihihi.. Denk je aan me maandag? :$?? Liefs Deborah hey meissie ja zal best ik kan ook haast niet wachten en wat een domme vraag of ik maandag aan je denk haha ik denk al die tijd aan je want ja we zijn kliniek maatjes he hahaha maar zeker meis dat ik aan je gaat denken en voor je gaat duimen dat alles goed gaat en je super mooie boobies gaat krijgen als ik je niet meer spreek voor die tijd wens ik je bij deze alvast heel veel succes meissie en go for it xx es Link to comment Share on other sites More sharing options...
es1968 Posted July 5, 2012 Author Share Posted July 5, 2012 is lastig he als je niks kan vinden over je dokter... vnd ik wel ben geopereerd door Dhr Theunis ook niks over te vinden. gelukkig zijn 2 vriendinnen er geweest en waren super positief en ik ook dus het hoeft echt niks te zeggen dat je er niks over kan vinden hoi hoi ja is idd wat vervelend want je heb toch al een gezonde portie spanning he haha maar idd geen bericht is goed bericht toch en hoeveel cc heb jij gekregen, en welke cup zat je is het voor jou lang geleden dan haha kan ook even op je profiel kijken is net zo makkelijk hih groetjes es Link to comment Share on other sites More sharing options...
marieked2 Posted July 5, 2012 Share Posted July 5, 2012 Hoi es,ik heb een wissel gehad.de eerste keer was in 2003 en heb toen 260cc gehad.na aankomen en afvallen zag het er niet zo mooi meer uit.en ik heb dus een week of 9 geleden een wissel gehad.naar 450cc high profile van eurosilicone.ik heb geen last gehad maar ik had de eerste keer ook niet zoveel lastsucces jij Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.