Ga naar inhoud

Waarom lijkt een cupmaat kleiner na een bv dan met een natuurlijke maat?


Gast Lucky71

Aanbevolen berichten

Vraag me dit nu al een tijdje af..... :106:

Na mijn bv heb ik maat 75E, maar dit lijkt meer als een 75D. Mijn vriendin heeft van nature een 75E, we hebben dus dezelfde BH-maat, maar bij haar ziet het er echt uit als een 75E. Hoe kan dit nou?...Bij haar en bij mij zitten de Bh's toch helemaal gevuld..En het ligt niet aan het merk want haar Bh's passen mij ook goed en omgekeerd.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar dat moet toch niets uitmaken...??!!

als je bh helemaal gevuld is, of dat nu door middel van een bv is of met een eigen natuurlijke cup, de maat van de bh is hetzelfde, toch?

Als ik geen bh aan heb, lijkt het ook kleiner als een E, maar ik vind het zo vreemd dat mijn e-cup kleiner oogt in tops als een natuurlijke e-cup.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ lucky..... ik zou het echt niet weten..... ik verzuip in zo'n bh!

mag ik hier over een paar maanden op terug komen?

:154:

Is goed meid, dan haal je deze topic maar uit het stof!

mss lach jij dan om zo'n maat..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou...daar komt hij dan ;)

Een natuurlijke borst is PLATTER, en soepeler, waardoor hij in de cup valt en zich vormt.

Een prothese borst staat meer rechtop en is steviger waardoor je (puur door de projectie) in dezelfde maat past :D

Vandaar dat de maattabellen ook bijna nooit kloppen bij 'ons' omdat die gebasseerd zijn op natuurlijke borsten, en die hebben een kleinere omvang (omdat ze platter tegen het lijf aan 'hangen' dan onze borsten.)

Snappen jullie wat ik bedoel ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat mij ook opvalt is het verschil met een push up bh tussen natuurlijke boobs en protheseborsten.

Vooral de dames die al wat borstweefsel hadden voor hun vergroting zullen snappen wel wat ik bedoel.

Je kon met je natuurlijke boobs meer bolling krijgen omdat je die 'vetjes' zo lekker omhoog tegen elkaar kon duwen.

Met protheseboobs gaat dit bijna niet meer, omdat ze zo strak in het pak zitten ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou...daar komt hij dan ;)

Een natuurlijke borst is PLATTER, en soepeler, waardoor hij in de cup valt en zich vormt.

Een prothese borst staat meer rechtop en is steviger waardoor je (puur door de projectie) in dezelfde maat past :D

Vandaar dat de maattabellen ook bijna nooit kloppen bij 'ons' omdat die gebasseerd zijn op natuurlijke borsten, en die hebben een kleinere omvang (omdat ze platter tegen het lijf aan 'hangen' dan onze borsten.)

Snappen jullie wat ik bedoel ?

Hey Piepke,

maar dan nog. Of je een natuurlijke borst hebt of zoals ik met een prothese, de 75E zit gewoon vol, bij mij en mijn vriendin. Maar als ik haar zie lopen denk ik tsjeu..wat een tetten, die lijken gewoon groter..of zou het komen omdat ik er al aan gewend ben??? :125:

en over die push-up bh's, dat gaat echt niet meer lukken. Die van mij zitten dus ook te strak in het pak! Die laten zich niet meer in andere posities duwen...en dat losse weefsel van voor mijn bv, deed dat dus wel. Maar ik kan die echt niet meer aan. Nou ja, cup 75e is ook genoeg, daar had ik een jaar geleden alleen maar van durven dromen :32:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja t wordt echt hoog tyd dat ze eens speciale prothese bhs op de markt gaan brengen,gat in de markt toch?

:Laie_11:

winkeltje in de kliniek ofzo hihi.

Hou maar op over push ups,die zitten bij echt voor geen meter hihi.

Hey Vlinder,

weer een idee. Hier kunnen we geld aan verdienen!

Wij hadden ook al het booby-zonnebed verzonnen voor op het strand. :152:

Een ligbedje met gaten, omdat ik en vele anderen niet meer lekker op de buik kunnen liggen..

Komt goed!!

Oei, geen push-up bh's meer voor ons? damn :77: valt dat even tegen.

och schatteke, die heb je straks ook niet meer nodig..trust me

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lucky,

Ja vroeger kocht ik push ups en vuldie die dan nog met extra cups :68:

Nu heb dat idd niet meer nodig,maar zoals je al zei in sommige kledingstukken zie je echt niet dat ik een C heb nu :17:

Andere kleding kopen is dus de boodschap :Laie_11: hehe

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Ook een gewoon 'bobby-bed' zou wel wat zijn Lucky!!

Gewoon een enorm horizontaal gat van links naar rechts, zodat alle cupmaten erin passen...... :35:

na je bv meteen lekker op je buik slapen en je kliniekbh houdt ze bij je lichaam, zodat ze niet uit het gat lopen te bungelen...... :45:

Ideaal......

Link naar reactie
Delen op andere sites

zeg.. hoe is het met je herstel... NA je vakantie?

zijn je boobies nog in de stress?....

en manlief... is hij al weer wat bekomen van de schrik : 'met handjes op de rug alleen maar kijken"??? :154:

Hey Pietje,

:45:

Gaat weer beter met de boobs, maar heeft wel even geduurd..Toch dat booby-bed moeten hebben .

Dat vonden mij nieuwe vriendjes niet fijn om zo vaak geplet te worden..Ik heb nog na een week gevoelige boobs gehad, alsof die nog niet gevoelig genoeg zijn normaal.. :46:

Maar om je gerust te stellen, manlief is niets te kort gekomen. Die heeft alleen al genoten van het uitzicht... :141::125:

En jij..ook een fijne vakantie gehad of ben je nog nog in verre oorden?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook een gewoon 'bobby-bed' zou wel wat zijn Lucky!!

Gewoon een enorm horizontaal gat van links naar rechts, zodat alle cupmaten erin passen...... :35:

na je bv meteen lekker op je buik slapen en je kliniekbh houdt ze bij je lichaam, zodat ze niet uit het gat lopen te bungelen...... :45:

Ideaal......

Hey tietenmiep,

dat hadden wij ook al bedacht voor mijn vakantie..Dat was voor mij hard nodig geweest. Ik kan namelijk niet meer lang op mijn buik liggen en terugkomen met een kleur als duo-penotti :66: , tsja..dat is ook al zoiets hahahah

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, vanaf het begin een 75E, en dat is gelukkig zo gebleven.

Maar ik kan echt niet meer op mijn buik slapen...zo jammer....langer als 10 minuten kan ik het niet meer vol houden. Ik heb toch het idee dat ik op 2 rubber ballen lig, dan voel ik ze echt wel zitten..

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat mij ook opvalt is het verschil met een push up bh tussen natuurlijke boobs en protheseborsten.

Vooral de dames die al wat borstweefsel hadden voor hun vergroting zullen snappen wel wat ik bedoel.

Je kon met je natuurlijke boobs meer bolling krijgen omdat je die 'vetjes' zo lekker omhoog tegen elkaar kon duwen.

Met protheseboobs gaat dit bijna niet meer, omdat ze zo strak in het pak zitten ;)

Ik heb vandaag nogmaals geprobeerd zo'n push up...die boobs van mij zijn stront-eigenwijs.. :159: ..Die staan zoals ze staan en laten zich echt niet veranderen...

PS..niet dat ik nog een push-up nodig heb, maar toch..wou het weer proberen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet die ultimate strappless eens proberen! En ze dan lekker tegen mekaar aan proppen! Je hebt mijn foto's gezien he, het werkt, en is niet eens een push up!

Met een cup die aan de buitenkant van je boobs hoger loopt, zoals die zwarte die ik heb (merk: wonderbra) krijg je ze ook beter bij elkaar, als je dat wilt!

Dat zei die mevrouw tenminste waar ik mijn bh'tjes ben gaan kopen.

En zou het je niet helpen om 's nachts iets straks aan te trekken, een strak hemdje of zo? misschien als je ze daar op een bepaalde manier inpropt haha, dat je dan wel op je buik kunt liggen??? Ja geen idee hoor, maar ik roep maar eens iets....

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet die ultimate strappless eens proberen! En ze dan lekker tegen mekaar aan proppen! Je hebt mijn foto's gezien he, het werkt, en is niet eens een push up!

Met een cup die aan de buitenkant van je boobs hoger loopt, zoals die zwarte die ik heb (merk: wonderbra) krijg je ze ook beter bij elkaar, als je dat wilt!

Dat zei die mevrouw tenminste waar ik mijn bh'tjes ben gaan kopen.

En zou het je niet helpen om 's nachts iets straks aan te trekken, een strak hemdje of zo? misschien als je ze daar op een bepaalde manier inpropt haha, dat je dan wel op je buik kunt liggen??? Ja geen idee hoor, maar ik roep maar eens iets....

xx

Roep dan niks bb..hahahahaha..

Nou, ben s'nachts blij dat ze los in het hok mogen :131:

die push-up was eigenlijk ook iets van mijn mannetje..die kwam daarmee toen ik bh's aan het passen was. Mss vind hij ze toch nog te klein hahahaha heeft namelijk hele grote handen :125:

Maar zal eens kijken of die bh iets is en of ik hem hier in de buurt kan vinden. Passen in de winkel is toch beter als online bestellen.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.