Ga naar inhoud

Solar nagels tijdens operatie?


Aanbevolen berichten

Hey meiden

Aftellen geblazen voor mij want vrijdag wordt ik geopereerd voor de borstvergroting. Alleen nu heb ik een solar laagje over mijn nagels (voor de versteviging) en nagellak daarover heen. Ik heb begrepen dat mijn nagellak eraf moet maar vraag me af als mijn solar laag er ook af moet? Heeft iemand hier ervaring mee???

Ik word in het rode kruis ziekenhuis in beverwijk geopereerd.

Groetjes Ger

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ger, ik ken zo'n solar laag niet maar volgens mij moet alles eraf, kunstnagels mogen ook niet omdat ze juist aan de hand van je nagels kijken of er genoeg zuurstof in je bloed zit! Ben je al zenuwachtig? Hoe laat mag je?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi ger,

bij de ene chirurg mag t blijven zitten en bij de andere niet. Vraag t vam te voren gewoon even na.

met een blanke versteviging kunne ze er doorheen meten.

heb t zelf meegemaakt in t ziekenhuis toen ik voor iets andres metvhoge spoed moest worden geopereerd. was toen geen probleem met gel (solar) nagels

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Ger,

Van nagels heb ik geen verstand dus daar kan ik je geen antwoord op geven. Maar ik ben wel benieuwd door wie je wordt geopereerd. Ik ben zelf op consult geweest bij dr. Ahmed van kliniek Bloemingdael en ik heb begrepen dat hij ook in het Rode Kruis ziekenhuis opereert, net als de rest van zijn collega's van Bloemingdael. Ik ben benieuwd naar jouw ervaringen.

groetjes, Layla

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ger,

ikzelf moest voor mijn bv mijn gelnagels eraf halen. Meestal hoor je dat tijdens een intake gesprek of staat het in een informatieboekje. Als je twijfelt, gewoon even bellen naar het ziekenhuis.

Dat is inderdaad aftellen nu, Spannend!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je trouwens niet zo'n boekje gekregen? Daar stond namelijk alles in volgens mij denk dat ik dat gehad heb van de anesthesist!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik heb gelnagels, french. Dus transparant met wit randje.

Die moest ik niet afdoen. Scheelt van de ene kliniek in de andere.

Blijkbaar kunnen ze aan de hand van de "verkleuring" van je nagels zien of alles in orde is, bij transparante gel was het niet nodig dat ik ze eraf deed.

Ik ben bij BE clinic geopereerd.

Vraag het gewoon even na.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoefde alleen m'n rechterwijsvinger eraf te halen, maar voor de zekerheid alles weg gehaald. Uiteindelijk hebben ze het op m'n linkerduim gedaan. Idd even vragen zou handiger zijn. Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb van mijn beide handen allebei de middelvinger vrij gemaakt van mijn gel nagels. x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meiden,

Bedankt voor jullie reacties.

Nog 4 nachtjes en dan mag ik...

Ik had vandaag een telefonische afspraak met het ziekenhuis en heb bij hun de vraag gesteld. Ik mag ze erop laten maar moet wel me nagellak eraf halen (wat logisch is).

In het info boekje stond alleen dat kunstnagels eraf moeten maar stelde de vraag aan jullie omdat ik zo aan het twijfelen was.

Ik word door Dr.Staudt geopereerd donderdag om 10 uur weet ik hoe laat ik me moet melden. Ik laat het jullie meteen weten. Heb trouwens vannacht niet geslapen Hoop dat ik de komende dagen wel wat kan slapen

slaap lekker lieve meiden X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.