Ga naar inhoud

help wondje gaat niet dicht


Italia

Aanbevolen berichten

hoi hoi, ik ben nu 5,5 week PO en ik heb een lift met 295 cc prothese gehad.

aleen onder mijn linkertepel gaat het wondje maar niet dicht.. als het even dicht gaat , gaat t weer open door mijn bh..

heeft iemand ervaring ik wordt hier bang van!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij de etos zijn er gelpleisters voor snelle wondgenezing. Dit heeft mij veel geholpen in het begin. Ze hebben een iets dikkere laag voor bescherming/wrijving. Na twee weken ging ik de al smeren met littekengel. Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sja...dat is een heel kwetsbaar punt bij een lift en een verkleining!

Het kan heeeel lang duren soms, bij Linsxaap heeft het ook weken (misschien wel maanden) geduurd voordat het allemaal dicht zat.

Ik geloof dat het allround advies hiervoor is : afdekken met een (vet) gaasje met eventueel isobetadinegel erop en regelmatig verschonen.

Als je je echt zorgen maakt een keer een foto naar je chirurg sturen, of langsgaan natuurlijk....even kijken wat hij ervan vind.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Italia

Die vette gazen (jelonet heet dat) zijn idd een goede oplossing. Die doe je erop met een gaasje eroverheen en iedere keer als je het verschoond, blijft het dan niet plakken. Over het algemeen genomen is dit idd een zwakke plek, omdat hier de meeste spanning op komt te staan... daar is weinig aan te doen.

Je zou eens kunnen kijken of er iets uitsteekt, want er kan ook al eens een stukje hechtdraad zitten dat eruit wil, dat was bij Shemna het geval. Die heeft er toen een heel stuk hechtdraad uit getrokken en toen ging het gaatje wel dicht.

Maar, bel ff naar je kliniek en maak een afspraak, dan kunnen ze er even naar kijken en voel je je daarna vast veel beter. :)

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.