Ga naar inhoud

Bergman kliniek of Velthuis Kliniek


Bambi4

Aanbevolen berichten

Hallo lieve allemaal!

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, ik zit namelijk heel erg in dubio. Ik wil deze maand nog een bv doen van een kleine B naar een kleine D. Ik twijfel alleen ontzettend tussen bergman of velthuis. Hoor en lees zoveel verschillende verhalen over beide clinics, positief en negatief. Kan iemand mij misschien alsjeblieft helpen die al eerdere ervaring met deze klinieken heeft gehad en misschien zelfs een dokter aanraad die het ontzettend goed doet en zo min mogelijk litekens maakt. zodat ik kan beslissen waar ik het ga laten doen. Ik ben heel erg bang voor na pijn en hoorde dat ze bij Velthuis een injectie inspuiten tijdens de operatie die de pijn erg verminderd. Ik ben gewoon echt even radeloos! :102: Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen! :1:

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Bambi, Ik kan me voorstellen dat de keuze lastig is. Ik ben in de Velthuis kliniek geweest bij Dr. Van Tits (what's in a name:)). Klopt inderdaad dat ze bij de operatie pijnstilling in de holte inspuiten en je krijgt ook pijnstilling mee naar huis. Ik vond het enorm meevallen, al had ik me wel op veel pijn ingesteld. Ik was met twee dagen van de pijnstillers af. Wel af en toe 's nachts nog wat last gehad van pijn omdat ik steeds op mn zij wilde draaien en dat ging natuurlijk nog niet:) De protheses zijn ingebracht met een sneetje onder de borst dat 4 cm groot is.

Veel succes met je keuze en hopelijk een paar hele mooie nieuwe borsten!

Liefs Deb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi deb, ontzettend bedankt voor je reactie! een kennis van mij is dus ook bij velthuis geweest en erg te spreken, ook geen na pijn gehad. Dus mijn keuze gaat wel steeds meer uit naar velthuis. Is dr van tits ook aan te raden? hoe lang heb jij ze nu al? zijn de litekens mooi genezen? en zie je er uberhaupt nog iets van? en van welke cup naar welke cup ben je gegaan? sorry voor alle vragen wil gewoon echt zeker weten als ik dit doe, het is natuurlijk niet niks;) liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi deb, ontzettend bedankt voor je reactie! een kennis van mij is dus ook bij velthuis geweest en erg te spreken, ook geen na pijn gehad. Dus mijn keuze gaat wel steeds meer uit naar velthuis. Is dr van tits ook aan te raden? hoe lang heb jij ze nu al? zijn de litekens mooi genezen? en zie je er uberhaupt nog iets van? en van welke cup naar welke cup ben je gegaan? sorry voor alle vragen wil gewoon echt zeker weten als ik dit doe, het is natuurlijk niet niks;) liefs xx

Vraag gerust raak! Het is inderdaad niet nix....dat kan ik nu wel zeggen, ja! Ik heb ze vandaag precies vier weken dus dat is nog niet zo heel lang....littekens genezen goed (goed smeren met bio oil:)) maar die zie je nog wel na deze korte tijd...ze zijn al wel iets aan het indalen naar de juiste vorm (zoals met de passessie), dus je ziet al dat de littekens straks in de plooi gaan allen. Ik had een kleine B en zit nu op een E cup....mijne zijn dual plane geplaatst, 300cc anatomische protheses. Je moet de eerste paar dagen er zeker wel rekening mee houden dat ze erg hoog zitten (ik schrok daarvan, want dat was niet verteld en ook bij het passen was dat niet zo...)...en dat dat maar tijdelijk is..de hechtingen (zonder drain) mochten er na een week uit en met drie maanden heb je weer een controle bij de PC. Verder mag je altijd tussentijds bellen als je je ergens zorgen overmaakt of vragen hebt....maar denk dat dat voor alle klinieken wel geldt. En er zullen best mensen zijn met minder positieve ervaringen, maar als ik het opnieuw zou moeten doen, zou ik weer voor dezelfde kliniek-dokter kiezen... groetjes Deb

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hey,waarom roep je Vlinder niet???? :106:

Ik kom ook van Veldhuis vandaan...hihi.

ben erg te spreken over de verplegers daar ,echt SUPER lief en zorgzaam.

En was ook een vrouw bij die vond mn boobs super mooi geworden,of ze dat nu zei om mij gerust te stellen of gewoon omdat ze t meende weet ik niet maar

ze waren allemaal zooooooooooo lief voor me.

En lkkr verwarmd dekentje enzo gekregen,nee nix naars over te vertellen.............

maar goed over 9 dgn ben je al aan de beurt,spannend hoor........

als je trouwens in mn prive album kijkt kun je zien de littekens zijn weg na een jaar!!

En ik heb ze nu 3 jaar en nog steeds mooi zijn ze,al zeg ik t zelf..

gr Vlinder xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik stem voor Bergman! De gesprekken met de chirurg vond ik heel fijn, rustig, nam alle tijd en zo. Ik voelde me echt op mijn gemak en thuis. We mochten ook op ons dooie gemak foto's maken met pasprotheses aan, ook al waren weer de laatste op zaterdag! Ik ben nog niet geopereerd maar heb alle vertrouwen in mijn arts.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 1 year later...

Hallo!
Beetje late reactie (ben nieuw hier haha) maar zijn er ook mensen die een bv bij dokter Mooijen-Zaal gehad hebben? Zij opereert in de Velthuis kliniek in Hilversum. Had tijdens het consult een goed gevoel bij de dokter en vond haar heel aardig! Ben benieuwd wat de ervaringen bij haar zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 7 months later...

Hoi hoi... Het laatste bericht is van 2013 zie ik. Maar ook ik ga naar Bergman Clinics. Ik ga in Bilthoven. Ik heb daar ook mijn ooglidcorrectie gedaan en superlief daar. Ook bij dr. Luijendijk, die heeft dat namelijk gedaan bij mij.

Nu had hij pas over 2 maanden een gaatje voor een intakegesprek. Dus de eerstvolgende is op 19 augustus maar dan ben drs. van Engeland. Ik heb haar al wat gevolgd bij de youtube filmpjes van RTL4. En misschien ook wel fijner met een vrouw. Alhoewel ik dr.Luijendijk super vond. Maar ik kan gewoon niet zo laat ivm verhuizing en vakantie en mijn 50e verjaardag..dus beetje druk rond die tijd. Ik weet dat het binnen 6 weken wordt gedaan, maar juist omdat alles zo snel achter elkaar komt bij ons, kan ik proberen om eerder te mogen.

Ik weet niet wat de normale wachttijd is bij Bergman, ik dacht ook idd rond de 6 weken. Maar als het eerder kan, heel graag!

Liefs mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja klopt, is inderdaad een ouder topic. Maar misschien wel goed dat het omhoog is gehaald nu :6: Misschien dat er wel meerdere mensen hier ( bergman Clinics) zijn geweest. Ik spit heel het forum af :5: En ben ik al een beetje aan het doordraaien met al het nieuws hahahaha

Maar ik heb goede ervaringen daar met mijn ooglidcorrectie. Dus daarom was dit wel mijn 1e keus. Het is wel meer dan een uur rijden voor mij. Dat is wat minder. Maar je moet wel ergens naar toe gaan waar jij je goed bij voelt.

Ik heb 1 week geleden gebeld en ik heb mijn consult op 19 augustus. Dus dat vond ik al redelijk snel.

Liefs mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga naar Velthuis Rotterdam. Heb geen ervaring met Bergman maar wel een goed gevoel bij Velthuis en dr van der Meulen ( ook op tv te zien bij een nieuw begin?)

Het blijft een keus he? En de inhoud van je knip telt ook, ik krijg de operatie vergoed dus dat scheelt enorm!

sylleke wij wonen dicht bij elkaar las ik! Grappig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen Nonky...inderdaad een goed gevoel moet goed zijn hoor. Maar vraag me wel eens af waarom de prijzen zoveel verschillen.

Ik denk dat Velthuis ook idd goed is hoor. Het is ook meer persoonlijk he?

Ja Nonky? Wonen we dichtbij elkaar? Leuk!! Misschien kennen wij elkaar maar weten we het niet. Hier ben je toch een beetje anoniem he?

Liefs mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dichtsbijzijnde Bergman Clinic is voor mij in Zwolle, is ook voor mij zeker een uurtje rijden,

maar wil daar zeker heen voor een consult, wie weet kan ik daarna nog doorrijden naar een andere kliniek voor een consult.

Heb de informatie van Velthuis kliniek allemaal gekregen tijdens mijn consult, hoeveel cc hun adviseren, hoe de behandeling gaat,prijs en noem maar op dus ben benieuwd wat andere klinieken zeggen en wat bij hun de behandel methode is en de prijs aangezien dat inderdaad bij veel klinieken verschilt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook een spannende tijd tegemoet gaan dus :2: Ik hou het er maar bij 1. Ik heb zelf het idee dat het overal wel zo'n beetje hetzelfde zal zijn. De prijs zal wat varieëren denk ik. En ook de incisie. Want bij Bergman maken ze die maar klein en van andere zag en hoorde ik dat het wel groter was. En het voordeel bij Bergman is ook wel de pijnstiller die ze al bij het begin toedienen.

Maar ook iedereen reageert anders op natuurlijk. Mijn littekentjes bij mijn ogen van de ooglidcorrectie was zo weg. Ik heel wel snel dus is denk ik ook wel een +punt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Ik ben ook een fan van de Bergman. Zelf 2x mijn borsten laten doen, twee van mijn vriendinnen hebben daar een bv laten doen. 1x een ooglidcorrectie en 1x spataderen laten behandelen. Iedereen tevreden en bij verschillende artsen. We altijd in Bilthoven

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Ik wordt echt gek van de info haha.
Ik ben bij Bergman op consult geweest en dat ging allemaal een beetje makkelijk had ik het idee.
Zeker niet slecht maar beetje simpel terwijl mijn moeder helemaal overstag was! Hij wilde weten of ik wilde maar heb nee gezegd mijn gevoel was gewoon raar daar.
Hij kwam ook in zijn spijkerbroekie aan en moest vragen om een pas bh omdat ik zelf van die push up bh's draag wat jullie vast herkennen. Ik kreeg een bak en moest zelf uitvogelen welke maat en hoe die aanmoest. 
Ik had een beetje een Okeeeeejjj gevoel... Of ben ik nu aan het zeiken?
Misschien verwachte ik er teveel van? Ik weet het niet :blink:

Aardige man hoor wil ze ook niet afzeiken maar dat was mijn gevoel gewoon.
 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.