nadia1001 Posted June 24, 2012 Share Posted June 24, 2012 Hoi,Mijn bv staat gepland op volgende vrijdag 29/6. De zenuwen beginnen naar boven te komen aahhh...Hoe lang duurt de herstelperiode bij een bv op de spier? Ik zou een week thuis blijven en daarnaa terug gaan werken (werk als administratieve) dus niet zwaar, Zou dat genoeg zijn?xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anais77 Posted June 24, 2012 Share Posted June 24, 2012 Hey Nadia,ik had ook een weekje voorzien ( heb op 18 juni BV ondergaan) maar heb toch een paar extra dagen bijgevraagd. ik heb ze nu wel achter de spier maar je hebt toch de tijd nodig om te herstellen hoor!groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
yvonnedejong Posted June 24, 2012 Share Posted June 24, 2012 hoi nadiaikzelf zou na een week ook echt niet kunnen werken ook geen licht werk,de pijn was na een week wel over maar was echt zo suf en was moe van alles wat ik deed.succesliefs yvonne Link to comment Share on other sites More sharing options...
wallflower Posted June 24, 2012 Share Posted June 24, 2012 Ik had echt wel twee weken nodig! Heb ook op de spier! Eerst voor de pijn en daarna toch wel de vermoeidheid! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ger Posted June 27, 2012 Share Posted June 27, 2012 Wat grappig ik heb ook 29 juni de operatie. Waar wordt jij geopereerd? Ik in het rode kruis ziekenhuis in beverwijk door dr Staudt. Ik neem ook 2 weken vrij hoop dat dit genoeg is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.