Ga naar inhoud

Wie heeft ongeveer 425cc, rond, high prifile, voor de spier??


Melissa86

Aanbevolen berichten

hoi hoi,

12 juli word ik geopereerd en krijg waarschijnlijk ronde highprofile 425cc voor de spier.. Nu zou ik zo graag foto's willen zien van iemand die ongeveer hetzelfde gehad heeft?? Het komt er natuurlijk bij iedereen anders eruit te zien maar ben toch benieuwd!!

Liefs Melissa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 450 cc, rond, high profile van Mentor, voor de spier.

Echter bij mij is er meteen een en ander aangepast moeten worden, omdat het hier om een wissel gaat, waarbij een te grote pocket van binnen gehecht moest worden.

Mijn voor-situatie, was 75b, ook hiervan heb ik foto's in de galerij staan.

Zo kun je misschien vergelijken wat het ongeveer zou worden, op de deuken na dan ;)

Ik zal je even toevoegen als vriend

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik las trouwens dat je van een 75C kwam? Ik kom van een A/AA en met 400cc kom ik op ongeveer een D uit (echt niet kleiner), dus 't zou best wat groter kunnen worden. Maar het verschilt heel erg per persoon dus zou vooral kijken hoe het staat met het passen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey BB, ze zijn echt super geworden zeg!! En lekker groot ook!! Heel mooi..

En Clarisa ik ben maar ff gaan meten :) voor mijn zwangerschap had ik 75C, ben in januari bevallen en heb geen nieuwe bh's meer gekocht, dat vond ik voor nu zonde, maar met meten kom ik nu uit op 80B.. Met passen had ik wel echt het beste gevoel bij die 425cc, ben nu wel sinds het passen 7 kilo afgevallen (en hoop er nog 3 kilo vanaf te krijgen voor 12 juli) dus moeten wel even opnieuw gaan kijken dan...

Maar bedankt jullie allebei! Toch leuk om een beetje te kunnen vergelijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.