Ga naar inhoud

borstvergroting onder plaatselijke verdoving ?


Aanbevolen berichten

Hoi porsiake,

Plaatselijke verdoving weet ik niet. Wat ik wel weet is dat ze bij de welnesskliniek aan slaapverdoving doen. Dan krijg je een slaapmiddel en dus geen narcose:) scheelt ook in de kosten trouwens, slaapverdoving ipv narcose;) maar niet overal doen ze aan slaapnarcose:)

Succes met je zoektocht:)

Deborah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ik heb een lift en vergroting gehad onder plaatselijke verdoving, en ik zou het noooooit meer doen.

Maar mijn operatie duurde ruim 3 uur. Het eerste uur ben ik wel weg geweest of heb ik niet bewust mee gemaakt. Dus ik denk alleen een vergroting prima kan onder plaatselijke verdoving, maar mijn operatie duurde te lang en ik werd steeds wakkerder. Volgens mij duurt een vergroting ongeveer 3 kwartier, zoals gezegd het eerste uur weet ik niks meer van.

Vooral in Belgie doen ze het onder sedatie.

Succes, Risje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Porsiake

Met plaatselijke verdoving bedoel je toch dat je niet gesedeerd wordt he, dus dat je volledig bij bewustzijn bent, en dat alleen je borsten verdoofd zijn?

Ik weet dat dit in Duitsland vaker gebeurd, heb dat gelezen toen ik aan het zoeken was naar informatie voor borstvergroting. Volgens mij gewoon gevonden via google.

Of het in Nederland gebeurt, weet ik niet.

Succes!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Slaapverdoving = sedatie. Dit gebeurd heel veel hoor, vooral in Belgie, misschien dat de operaties daarom daar zoveel goedloper zijn?!

Ze brengen je tot slapen, en daarnaast wordt je plaatselijk verdoofd bij je borsten. Het gebeurd vaker dat mensen wakker worden tijdens de operatie, maar in principe zou je dan geen pijn moeten hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi risje80,

Ik wordt zelf in belgie over 15 dagen geopereerd, maar ik heb gewoon narcose in het totaal bedrag zitten.. En wordt in kliniek beaucare geholpen en die is niet 'duur':) volgens mij ligt het inderdaad gewoon maar net aan de kliniek:) ik had gelezen dat bij de welness kliniek de prijs met sedatie is en wil je narcose komt er 650 euro bij.. Vind ik persoonlijk behoorlijk wat geld voor een narcose:) hihiii..

Groetjes deborah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had helaas geen keuze, mijn pc deed het alleen onder sedatie. Mede daarom ben ik nog naar een andere gegaan (azzc) maar daar was ik 1600 euro duurder uit......

Dus heb dan toch maar gekozen om het onder slaapverdoving te doen, maar dit doe ik echt nooit meer!

Maar ik hoor van veel vrouwen die alleen vergroting hebben dat ze helemaal niks gemerkt hebben. Volgens mij lag het eraan dat mijn operatie te lang duurde en daarom werd ik steeds meer wakker en voelde alles.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

Ik heb ook een slaaproesje en plaatselijke verdoving gehad..

Heb echt niks gemerkt of gevoeld..

Ben kort wakker geworden tijdens het hechten,maar dit leek wel een film leek niet echt.,heb er niks van gevoeld

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.