Ga naar inhoud

Tijdlijn???


Dafra

Aanbevolen berichten

Hey,

Ik zou ook graag zo'n tijdlijn hebben die sommige meiden hebben om af te tellen naar de grote dag. :12: Hoe kom ik eraan en hoe zet ik die dat bij mijn profiel/posts?

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie uitleg, maar volgens mij ben ik echt stom... het lukt mij helemaal niet. Ik heb op de tijdlijn van Deborah geklikt en dan kom ik idd op die site terecht, maar dan kan ik niet verder. Ik zie 1 tijdlijn staan, maar kan er niks mee doen. Wat is dan de bedoeling??? Ik zie een hoop links naar andere site's en een hoop reclame. Mss moet ik 't maar gewoon laten... spijtig. :-( Overmorgen moet ik al binnen!!!! JEEEEJJ!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je op de ticket klikt, dan opent er een nieuwe pagina.. En halverwege die pagina zie je staan 'count down to à special event' klik daarop en volg de stappen..:) kind kan de was doen:)

Overmorgen al? Spannend.. Ja dan heeft het inderdaad niet zoveel zij meer:( maak anders een andere leuke handtekening in je profielpagina:) voor die 1,5 dag:)

Liefs deborah

Link naar reactie
Delen op andere sites

jah!!! dank u! ik kan soms echt een stom kalf zijn... ik zag het echt nie hahaha! Nu effe testen hè.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.