Tijgertje Posted June 22, 2012 Share Posted June 22, 2012 Hoi hoi,Ik heb een paar shirtjes waar ik liever geen bh onder draag omdat dit niet mooi staat.Thuis loop ik wel eens 3-5 uurtjes 's avonds rond zonder bh/sportbh/bandeau etc en dat gaat prima ik voel geen pijn/trekken ofzo.Maar een hele dag op het werk (kantoorbaan, maar wel veel lopen door het gebouw) vind ik toch nog wel een eng idee,8 uur werken + 2uur reizen is toch 10uur zonder. Iets diep van binnen houd me tegen...Zijn jullie ooit wel eens zonder iets van ondersteuning te werk gegaan? en had je last van pijn/trekken ofzo?wat zijn jullie ervaringen?x Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piepke Posted June 22, 2012 Share Posted June 22, 2012 Je zou ook een strapless bh in je tas mee kunnen nemen naar je werk, mocht je wel last krijgen.... dan kun je alsnog je bh aantrekken. Ikzelf loop liefst nooit zonder ondersteuning rond, puur voor het behoud van mn boobs/huid. Of het zinvol is weet ik niet, maar ik neem geen risico Maar eens een keer zonder bh moet kunnen natuurlijk, het is niet zo dat je weken aan een stuk zonder steun rondsjouwt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Linda1973 Posted June 22, 2012 Share Posted June 22, 2012 10 uur zonder lijkt mij wat lang, ik merk bij mezelf dat ze na een uurtje of vier zonder bh toch wat pijnlijk worden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mirres Posted June 22, 2012 Share Posted June 22, 2012 Ik draag overdag geen bh omdat het knelt en trekt als een gek. Zonder bh gaat het prima geen enkele last. Ik heb wel een strak truitje aan zodat niets schuurt zeg maarMaar ik heb wel een kleiner maatje heZou het toch even navragen bij de kliniek als ik jou wasliefs, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tijgertje Posted June 23, 2012 Author Share Posted June 23, 2012 Bedankt meiden!Een strapless bh meenemen is een goed idee dan kan ik die altijd nog aan doen als het niet meer gaat.Haha nee ik was niet van plan dit wekelijks te gaan doen ofzo ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vlinder Posted June 23, 2012 Share Posted June 23, 2012 Met 800CC zonder bh rondlopen is echt niet goed,mn arts heeft mij dat verboden ,en dat met slechts 500CC!!!Meiden kwamen na 6 maanden al klagen omdat hun boobs al hingen omdat ze dus geen bh droegen vertelde hij.Mja ,ze zitten idd niet altdy even lekker , mee eens,maar ik draag dan soms savonds een paar uurtjes thuis geen bh.Een hele werkdag zonder bh,daar zou ik rare blikken van krijgen van mensen,hihi .Zon bhtje van elastisch spul zit ook zalig trouwens,heb je toch dat kleine beetje steun. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.