Ga naar inhoud

_ikketje : 6 december 2012 : Dr. Bosselaers : AZ St. Elisabeth : Herentals


Aanbevolen berichten

  • Reacties 157
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik zou niet reiken naar een magnetron, waarbij je je ellebogen hoger dan je schouders moet strekken!!

En de rest idd op ooghoogte zetten :)

Een waterkoker niet te vol maken, want je zult wel merken dat dat ding in het begin loeizwaar aanvoelt, al met een beetje water erin :)

ja dat zou stom als ik die laat vallen :) heb maar schrik dat ik ergens niet aan kan .. en ben maar alleen thuis

dus dan zit ik een hele dag zonder help :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah niet te druk maken, gewoon zorgen dat alles binnen handbereik staat, op elleboog hoogte, als je arm naar beneden hangt (snap je wat ik bedoel) Dan hoef je namelijk alleen je onderarm op te tillen ;) je elleboog dus te buigen, mocht je pijn hebben.

Verder zorgen dat alle stekkers die ingestoken moeten zijn, ingestoken zijn, want dat is ook pijnlijk. Geen 2-literflessen frisdrank kopen, maar 1-liter flessen, deze zijn minder zwaar. (wat ik nu schrijf is vooral belangrijk de eerste 3 dagen ongeveer :) )

Eten kan klaargezet worden in de koelkast en een boterham smeren lukt normaal gesproken wel :)

Ben je 's avonds ook alleen?? Want dan zou ik zorgen dat ik telefoonnummers van de 'bezorgchinees' bij de hand had haha.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah niet te druk maken, gewoon zorgen dat alles binnen handbereik staat, op elleboog hoogte, als je arm naar beneden hangt (snap je wat ik bedoel) Dan hoef je namelijk alleen je onderarm op te tillen ;) je elleboog dus te buigen, mocht je pijn hebben.

Verder zorgen dat alle stekkers die ingestoken moeten zijn, ingestoken zijn, want dat is ook pijnlijk. Geen 2-literflessen frisdrank kopen, maar 1-liter flessen, deze zijn minder zwaar. (wat ik nu schrijf is vooral belangrijk de eerste 3 dagen ongeveer :) )

Eten kan klaargezet worden in de koelkast en een boterham smeren lukt normaal gesproken wel :)

Ben je 's avonds ook alleen?? Want dan zou ik zorgen dat ik telefoonnummers van de 'bezorgchinees' bij de hand had haha.

xx

goede tip voor overal de stekker in te steken! had ik niet aan gedacht :) haha nee men vriend is tegen 3uur thuis van het werk en dan gaat hij verder

werken maar dan om 5u is schoonmoeder thuis ., dus dan vraag ik men vriend maar lief dat hij een uurtje langer thuis blijft :)

en dan maar zien dat ze hier achter men gat niet alles opkuisen :P en alles terug op zen plaats zetten :)

en is dat zo dat je echt niet uit bed geraakt ? anders moet ik ook al om 5uur uit men bed, dan vertrekt men vriend naar het werk...

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zou kunnen idd, dat je niet alleen je bed uit komt de eerste dagen. Simpelweg te pijnlijk....

Mij lukte het ook niet bij mijn eerste bv! Ik had wel de prothesen voor de spier, maar er was wel in 1 borst de hele spier los gemaakt.

Ook de druk op de littekens was erg groot als ik probeerde recht te komen, dus sja, dan maar om 5 uur op, pilletjes pakken en dan lekker verder pitten op de bank (voor zover je kunt slapen ;) )

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

OMG Ikketje... Ik heb ook keelpijn!!! Ben je ook zo aan het hoesten? Vrijdag dacht ik dat ik zelfs koorts had.... Maar mama zegt dat ik me zo druk maak dat ik mezelf zelfs ziek maak... Nu hoes ik alleen nog maar

gehoest heb ik ! nu niet meer gelukkig... ja heb al twee dagen keelpijn , ben nu ook zuigtabletten aan het innemen

en hopen dat het binnen drie daagjes over is ! want als je dan nog ziek word! ..

of wel is het van innerlijke stress :P dat we het hebben van de stress en er niet bij stilstaan!

maar goed rusten voor de operatie ! xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha echt he! Wat stress wel niet met je kan doen! Ik ben ook met die zuigtabletjes bezig en snoepje had het nog over medicijnen tegen hoesten ofzo, dus dat moet ik ook nog maar even gaan halen..

Jaaaa..... nog maar 3 nachtjes slapen :o De tijd gaat zo snel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

stresskippetjes :P

Trachitol helpt goed tegen beginnende keelpijn. Zijn zuigtabletjes die je bij de apotheek en volgens mij ook bij de drogist kunt kopen :)

xxx

ja idd stresskippen :D maar heb in de week wat in de wind gestaan ! morgen maar lekker van het werk thuis blijven

me wat voorbereiden wat kuisen en dan de grote dag :42:

Link naar reactie
Delen op andere sites

_ikketje!!!!!!!!!!! HEt is EINDELIJK zover!!!

Joehoew! Morgen krijg jij jouw borsten!!!!!!!!!

Heel veel succes he, en laat je niet gek maken! Komt HE-LE-MAAL goed!! :D

En als je schema wilt, dan hoor ik het morgen wel, ben morgenavond weer online :)

xxxx

thx bb!! toch weer een hartje onder de riem =)

en je bent nog niet van mij vanaf :42:

Link naar reactie
Delen op andere sites

He morgen in jouw dag!!! Spannend!!!

Lekker nog op je buik slapen en veel zwaaien met je armen omhoog en weet ik veel wat haha..

kan voorlopig even niet haha..

liefs giselle

ja idd zo spannend!!! , haha ja elke gekke positie gaan liggen en draaien :D haha zal de laatste nacht zijn,

ocharme, maar je hebt er al voor in de plaats boobies gekregen =d nog een paar weekjes en je bent er door!

nog een goed herstel! xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.