Ga naar inhoud

_ikketje : 6 december 2012 : Dr. Bosselaers : AZ St. Elisabeth : Herentals


Aanbevolen berichten

  • Reacties 157
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey, zal er echt snel zijn hoor!! geloof me maar, ik moest ook vier en halve maand wachten, en kijk...volgende week is het al zover :)

En ik zal jouw datum zeker niet vergeten, is dan mijn verjaardag lol.... dan krijg je ook iets leuks van de sint eh ;) zie maar dat je flink bent :P

zal mee aftellen voor je!

Knuffel xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, zal er echt snel zijn hoor!! geloof me maar, ik moest ook vier en halve maand wachten, en kijk...volgende week is het al zover :)

En ik zal jouw datum zeker niet vergeten, is dan mijn verjaardag lol.... dan krijg je ook iets leuks van de sint eh ;) zie maar dat je flink bent :P

zal mee aftellen voor je!

Knuffel xx

Hey ,

thx :P ja hoop het lijkt lang maar.. zal wel vooruit moeten gaan :D

bij jou duurt het niet meer lang :D hoe staat het met de zenuwe?

Leuk hehe jij een jaartje ouder en ik een maatje meer :P

ja nu zal ik ma late zien aan sint da ik flink kan zijn !!

Ik zal je zeker int oog houde hoe de operatie is verlopen ! :42: Veel succes :7:

Groetjes xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

ik moet spuitjes zetten tegen het flibiet ...

dat moet hier niemand doen percies?

x

Ik heb zelf 1 spuitje moeten zetten, de avond voor mijn eerste bv. Die naaldjes voel je niet eens, zo klein zijn ze. Wel een goede buikplooi onder je navel nemen en daar gewoon insteken. Hoe dikker en strakker de plooi, hoe minder je het in de gaten hebt dat je de naald(je) erin zet :)

Hoeveel spuitjes moet jij zetten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, heb meteen maar even die posts uit dat andere topic naar hier verplaatst en alles aangepast, zodat het in je eigen topic past ;)

Ik heb die inderdaad bij mezelf gezet, die spuitjes. Ben verpleegkundige dus wist hoe het moest ;) Vandaar ook dat ik er even bijschreef hierboven, hoe je het het beste kunt doen :P

Evengoed had ik het zweet nog op mijn voorhoofdje staan :45: Ik vond mezelf echt een muts toen hahahaha, maar het stelt dus echt niks voor! Ik moest drie keer kijken of ie er nou echt al in zat :45:

Dus gewoon een goede plooi nemen, lekkere strakke plooi en dan dat naaldje erin, spuit leegdrukken, nog even een paar seconden naaldje in je vel laten zitten daarna en dan eruit trekken. Klaar is ikketje :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hii ikketje.. gefeliciteerd met je datum!!!

nu is het echt aftellen he!!

Nou ik mag ook eind dit jaar! 17 december pff duurt nog even ( jaja 83nachtjes haha)

Ik ben zelf 1.67 en weeg 58 kilo

ik krijg 325 cc rond mentor high profile dual plane en kom hopelijk uit op een mooie C

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hii ikketje.. gefeliciteerd met je datum!!!

nu is het echt aftellen he!!

Nou ik mag ook eind dit jaar! 17 december pff duurt nog even ( jaja 83nachtjes haha)

Ik ben zelf 1.67 en weeg 58 kilo

ik krijg 325 cc rond mentor high profile dual plane en kom hopelijk uit op een mooie C

Xxxx

hey !ja die datum maakt het leuk :-P dan kan ik je herstel nog volgen :-D wantzit minstens 4weke thuis....ik zou met 240cc op gewone c komen..ben 1m63 en weeg 51kilo.. nu maar aftellen ;-)xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey ikketje,

hier even de link naar de site van een kliniekbeha die ik had.

http://www.emdaplast.../merken/carefix

ik had het model Bianca, met voorslluiting. Ik had er wel nog een aperte band bij..

succes!

liefs

heeyy ,

thx ! zal ik zo is piepen :D ja ik moest bh hebben met zo een band aan , zei ze :)

heb ook een site gekregen maar heb laatste tijd al zo'n probleem gehad

met online bestellen :D ben er niet meer zo zot van :P

xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik zag dat net ook. Op die site staat ook zo'n losse band. die had ik er destijds bijgekregen. Maar er zijn dus ook BH's met zo'n band er aan vast? Dat wist ik niet..

succes met zoeken!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ikketje,

waarom nu die 265cc. Toch liever iets groter?

Groot gelijk heb je. Je went er ook zo snel aan en dan kun je nu beter voor een maatje groter kiezen.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey ,

ja heb schrik dat het iets te weinig gaat worden ...

en 25cc zal nu ook geen cupmaat verschil zijn hoop ik :P

dus kan ik best een beetje meer kiezen :D

ik lees dat je het rap gewoon bent :)

maar kan nog kiezen tot aan operatie.... 265cc klinkt toch mooi :P haha d

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.