Ga naar inhoud

_ikketje : 6 december 2012 : Dr. Bosselaers : AZ St. Elisabeth : Herentals


Aanbevolen berichten

Hoi _Ikketje,

Bedankt voor je lieve compliment bij m'n foto :).. En wat leuk om te lezen dat je een afspraak heb met Dr. Bosselaers :) Zowel Aysha, Twijfeltje en ik zijn ontzettend tevreden over het resultaat :)

En ze is zo een lief mens :) Ontzettend aardig en rustig :)

Ben benieuwd hoe volgende maand je consult zal zijn :)

En ben het zeker met BB eens; Je vooral niet ergens naartoe laten sturen waar je niet achter staat.. :)

Hoop alleen dat jij het net zo'n fijn gesprek zal vinden, als dat ik heb gevonden :) En ze zijn misschien iets zakelijker, maar het resultaat mag er zijn! :) En daar gaat het mij om, en daar ben ik natuurlijk het meeste trots op ;)

Liefs Deborah

hoi deborah ..

het compliment was verdient! vind ze kwa grote en vorm echt mooi!

Ja ze heeft wel een heel rustgevende stem .. dat hoorde ik percies al toen ik belde voor afspraak!

ja ik hoop ook dat ik een goed gesprek kan hebben ..

Ze heeft idd heel mooie en natuurlijke resultaten

nog een goed herstel

x ikketje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • Reacties 157
  • Created
  • Laatste Reactie
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Hoi Ikketje,

Ze doen niet aan passen bij Beaucare. Want het passen met een pasprotheses geeft misschien wel ongeveer aan hoe groot het wordt, maar zal nooit weergeven hoe het precies zal worden..

Als je straks toch een beetje een idee wilt, dan schrijf je op wat de pc heeft gezegd wat een mooi aantal cc zal zijn bij je.. (bijv. bij mij was dat tussen de 250 en 270 cc).. dat aantal

cc thuis vullen met rijst in een zakje, en dat stop je in je shirt en dan heb je ook een beetje een idee.. :)

wel zou ik een makkelijk bh zonder vulling aandoen, en daarover een makkelijk shirt dat je aan en uit kan doen.. Want allemaal laagjes over elkaar is ook zo wat... :) Sta je daar je eigen 10 min. aan het uit te kleden.. hihihi..

Hoelaat heb je morgen je afspraak trouwens! :)?

Ben trouwens benieuwd of dat ze aan de foto ziet die je van mij meeneemt, dat ze zoiets heeft van 'Hee, die borsten heb ik gemaakt.. hihihi'..

Mag je best zeggen hoor.. hihihi.. ben benieuwd! :)

Liefs Deborah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ikketje,

Ze doen niet aan passen bij Beaucare. Want het passen met een pasprotheses geeft misschien wel ongeveer aan hoe groot het wordt, maar zal nooit weergeven hoe het precies zal worden..

Als je straks toch een beetje een idee wilt, dan schrijf je op wat de pc heeft gezegd wat een mooi aantal cc zal zijn bij je.. (bijv. bij mij was dat tussen de 250 en 270 cc).. dat aantal

cc thuis vullen met rijst in een zakje, en dat stop je in je shirt en dan heb je ook een beetje een idee.. :)

wel zou ik een makkelijk bh zonder vulling aandoen, en daarover een makkelijk shirt dat je aan en uit kan doen.. Want allemaal laagjes over elkaar is ook zo wat... :) Sta je daar je eigen 10 min. aan het uit te kleden.. hihihi..

Hoelaat heb je morgen je afspraak trouwens! :)?

Ben trouwens benieuwd of dat ze aan de foto ziet die je van mij meeneemt, dat ze zoiets heeft van 'Hee, die borsten heb ik gemaakt.. hihihi'..

Mag je best zeggen hoor.. hihihi.. ben benieuwd! :)

Liefs Deborah

hey deborah

Oei dat wist ik niet dat ze niet daar niet deden ..

oei een bh zonder vulling :P da ga ik nie rap in men kast vinden ...

ik moet morgen tegen ongeveer tege 2u daar zijn .

hehe dat zal ik eens doen ja vind je vorm heel mooi ..

Maar wil wel een klein beetje meer, als dat gaat he.. ben ook niet zo breed van boven

ja ben echt benieuwd! dat het maar rap 2u is :D

maar men vriend gaat ook mee dus hehe dan heb ik al een beetje steun he

xxx zal zeker iets late wete!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

hey iedereen ,

Vandaag voor de laatste keer op gesprek geweest ...

Heb mogen passen .. Gaat 240 cc ronde prothese achter spier.

daar ga ik met een mooie c op uitkomen :42:

6december word ik geopereerd door bosselaers in Herentals

Nu maar nog geduld hebben ... Whhi binnekort heb ik boobs :46:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.