Ga naar inhoud

_ikketje : 6 december 2012 : Dr. Bosselaers : AZ St. Elisabeth : Herentals


Aanbevolen berichten

  • Reacties 157
  • Created
  • Laatste Reactie

hahaha, dit is heel kort door de bocht, grapjas.

Met het openen van een topic, bedoel ik eigenlijk dat je je misschien kunt voorstellen (maak een voorsteltopic aan) en vertel dus wie je bent, waarom je voor een borstvergroting wilt gaan en in welke buurt je aan het zoeken bent.

De vraag die je hierboven stelt, werkt antwoorden in de hand als: 'nee' of 'ja' hihi

Stel je even voor, en dan komt het allemaal goed. Zoek je suf naar verhalen van mensen hier op het forum, ervaringen enz. Dan kom je al een heel eind verder!!

xx Succes

BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo iedereen ,

Ik ben al effe actief op dit forum en heb al veel gelezen maar me nog niet voorgesteld .

Dus dat ga ik nu maar is doen !

Ik ben een meisje van 21 jaar, heb altijd al een probleem gehad met mijn boezem :(

VEEL te klein , heb dan ook maar een a cupje...

Heb er al veel over aan het nadenken geweest en heb al veel opgezocht.

Heb dan ook al veel gevonden maar alleen geen plastiche chirurg waar ik zeker van ben.

ik ga na mijn vakantie ook een afspraak maken voor op consult te gaan .

Maar waar weet ik echt niet!!

Heeft iemand ervaring met een chirurg in de gebeuren van de kempen of antwerpen?

Hopelijk kan mij hier iemand verder helpen !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ikketje,

Ik ga zelf bij Beaucare (zit in Machelen) stukje onder Antwerpen:) heb het consult in utrecht gehad en operatie is in Belgie.

Fijn conult daar gehad en wordt door Dr. Bosselaers op 9 juli geopereerd.

Zoek anders is via google naar kliniek beaucare:) staat een heleboel informatie op.

Succes met je zoektocht:) Laat je wat weten als je eenmaal op consult bent geweest:)?

Liefs..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ikketje

GELUKT!!! :D

Het ligt eraan hoe ver je wilt rijden, maar Gent is volgens mij niet zo heel ver he? Ik ben daar bij dr. Demeyere geweest. Hele fijne man, serieus en in mijn ogen kundig. Kijk ook eens op zijn website: www.artemedis.com

Verder ben ik niet zo bekend in die streek.... Je kunt ook artsen zoeken en kijken wat hij allemaal gedaan heeft, in het zoekbalkje rechtsboven in het scherm. Je moet dan wel even 'dit topic' veranderen in 'forums'. Gewoon er even op klikken, dan wijst het zich vanzelf.

Succes!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ikketje,

Ik ga zelf bij Beaucare (zit in Machelen) stukje onder Antwerpen:) heb het consult in utrecht gehad en operatie is in Belgie.

Fijn conult daar gehad en wordt door Dr. Bosselaers op 9 juli geopereerd.

Zoek anders is via google naar kliniek beaucare:) staat een heleboel informatie op.

Succes met je zoektocht:) Laat je wat weten als je eenmaal op consult bent geweest:)?

Liefs..

bedankt voor de fijne tip!!

ik zal je zeker op de hoogte houden!

je mag me ook altijd op de hoogte houden ben benieuwd hoe het gegaan is.

en veel sterkte naar de nieuwe boobs ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ikketje,

ik ben zelf van Mechelen en ben bij Beclinic geholpen in overijse. Valt wel mee als je niet in de spits moet rijden. ik was er op een 25 tal minuutjes.

Ben erg tevreden over Dr Plovier!!

Fijn om te horen!

En is alles ook naar wens verlopen in de nazorg

En welke cup maat heb je ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben pas nu maandag onder het mes gegaan en moet zeggen dat ik daar heel goed verzord en opgevangen ben.

De dag nadien hebben ze me ook opgebeld om te vragen of alles goed ging.

Ik heb een grote C gevraagd aangezien ik zo natuurlijk mogelijk uitzicht wou en gewoon borsten in proportie met de rest van mijn lichaam.

Ze zitten momenteel nog redelijk hoog en zijn nog wat gezwollen maar ben super tevreden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ikketje

GELUKT!!! :D

Het ligt eraan hoe ver je wilt rijden, maar Gent is volgens mij niet zo heel ver he? Ik ben daar bij dr. Demeyere geweest. Hele fijne man, serieus en in mijn ogen kundig. Kijk ook eens op zijn website: www.artemedis.com

Verder ben ik niet zo bekend in die streek.... Je kunt ook artsen zoeken en kijken wat hij allemaal gedaan heeft, in het zoekbalkje rechtsboven in het scherm. Je moet dan wel even 'dit topic' veranderen in 'forums'. Gewoon er even op klikken, dan wijst het zich vanzelf.

Succes!

xx BB

idd het is gelukt :46:

Kan mss beter in eerste plaats naar een goede chirurg zien dan afstand...

Ja dat ga ik zeker doen

merci voor de intressante informatiee!!!!

thx xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ikketje

GELUKT!!! :D

Het ligt eraan hoe ver je wilt rijden, maar Gent is volgens mij niet zo heel ver he? Ik ben daar bij dr. Demeyere geweest. Hele fijne man, serieus en in mijn ogen kundig. Kijk ook eens op zijn website: www.artemedis.com

Verder ben ik niet zo bekend in die streek.... Je kunt ook artsen zoeken en kijken wat hij allemaal gedaan heeft, in het zoekbalkje rechtsboven in het scherm. Je moet dan wel even 'dit topic' veranderen in 'forums'. Gewoon er even op klikken, dan wijst het zich vanzelf.

Succes!

xx BB

Ja idd gelukt :)

Maar beter eerst naar een goede en profesionele chirurg

dank je voor de fijne tips!

dat zal me zeker al een heel eindje verder helpen !

Maar ik zal je ook op de hoogte houden

THX ! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ik ben zeer tevreden over mijn pc (opereert in St-Augustinus, Wilrijk), maar heeft kliniek in Brasschaat (www.kliniplast.be) Foto's te zien in de galerij, heb alleen wel een lift gehad. Ik zou wat verschillende consulten plannen en vandaaruit een pc kiezen die je t meest aanspreekt. Ik heb ook al hele mooie resultaten gezien van Dr. Plovier en Dr. Demeyere! Allebei ook wel aan te rijden vanuit jou denk ik?

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ik ben zeer tevreden over mijn pc (opereert in St-Augustinus, Wilrijk), maar heeft kliniek in Brasschaat (www.kliniplast.be) Foto's te zien in de galerij, heb alleen wel een lift gehad. Ik zou wat verschillende consulten plannen en vandaaruit een pc kiezen die je t meest aanspreekt. Ik heb ook al hele mooie resultaten gezien van Dr. Plovier en Dr. Demeyere! Allebei ook wel aan te rijden vanuit jou denk ik?

Groetjes van Ingrid.

ken je iemand die in wilrijk al een borstvergroting heeft gehad?

ja dat is wel mogelijk .. zou liefst in de kanten van antwerpen dat ik niemand een

anderhalf uur moet rond sturen :P

zal eens de knoop moeten doorhakken!

maar is toch zo moeilijk , maar toch merci voor de goede raad!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Proficiat ikketje!!! en waar ga je heen op gesprek??

Ik ga eind september naar dr Ulens in Beaucare...

je kan gerust eerst een paar chirurgen aflopen, duurt mss wat langer, maar dan heb je toch al een idee over alles.

En wanneer ga je een klapke gaan doen met meneer dokteur?? ;)

laat maar horen eh

grts

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo tetie
ik heb 23 augustus afspraak bij dr. Bosselaers ...
heb ik al vele goede resultaten van gezien en gehoord.
Dus al ik me daar goed bij voel zal ik niet verder zoeken,
ze heeft altijd heel natuurlijk resultaten en niet van die "balonnen" 42.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi _Ikketje,

Bedankt voor je lieve compliment bij m'n foto :).. En wat leuk om te lezen dat je een afspraak heb met Dr. Bosselaers :) Zowel Aysha, Twijfeltje en ik zijn ontzettend tevreden over het resultaat :)

En ze is zo een lief mens :) Ontzettend aardig en rustig :)

Ben benieuwd hoe volgende maand je consult zal zijn :)

En ben het zeker met BB eens; Je vooral niet ergens naartoe laten sturen waar je niet achter staat.. :)

Hoop alleen dat jij het net zo'n fijn gesprek zal vinden, als dat ik heb gevonden :) En ze zijn misschien iets zakelijker, maar het resultaat mag er zijn! :) En daar gaat het mij om, en daar ben ik natuurlijk het meeste trots op ;)

Liefs Deborah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.