Ga naar inhoud

Stoppen met Roken


Deborah89

Aanbevolen berichten

Hoi Dames,

Zoals de titel het al zegt, ik wil graag stoppen met roken..

Heb voor mezelf al wel een datum in gedachten, en heb ook wel echt het gevoel van ik wil heeeeeel graag stoppen.

Eigenlijk open ik dit topic meer om ervaringen en verhalen te lezen hoe jullie dat hebben gedaan?

En wat hebben jullie gedaan op de momenten dat je erg snakte naar een sigaret?

Ik had zelf het idee om een grote zak lolly's te kopen, en iedere keer een lolly te nemen.. :)

Hebben jullie nog tips?

Ik hoop zo dat het lukt.. wil echt ontzettend graag stoppen..:)

Dankjewel alvast! :)

Liefs Deborah

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey

ja ik zou ook graag willen stoppen met roken maar word donders sjagie ervan hahahah

heb het al wel eens geprobeerd maar zelfs met kauwgom of snoepjes ging de verslaving niet minder worden ik vind het knap als mensen stoppen echt waar

en toen ik wilde stoppen was er bij mij geen gebrek aan snoep want sta op markten met snoep dus ja kon de hele dag snoepen

xx es

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Deborah,

Ik ben ooit een keer 1 jaar gestopt, met roken met behulp van nicitine kauwgum (echt heel vies).

Maar het belangrijkste is, dat je er 100% achter staat, en volgens mij wil jij het heel graag.

En als je denkt, ik heb trek in een sigaret, moet je je maar bedenken, over 5 minuten zou hij al weer op zijn.

Veel afleiding zoeken, want zodra je ff lekker ergens gaat zitten, hup dan komt de trek. Tenminste dat is mijn ervaring.

Ik ben zo stom geweest om na dat jaar weer te beginnen, en daarna nog talloze pogingen gedaan, maar helaas....

Ik wens je heel veel succes, en als je behoefte krijgt om te roken kom je gewoon op het forum, heb je ook weer afleiding, en dan kletsen wij de trek wel weer weg.

Succes meid!!! Tjakka het gaat je lukken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Miranda13;

ja speelt inderdaad zeker een hele grote rol ja:) Maar wil gewoon ook echt uitmezelf van die rotzooi af.. kost veel geld, eigenlijk stinkt het.. m'n hart gaat steeds vaker harder bonken (logisch natuurlijk) maar vind het helemaal niks.. wil er echt gewoon van af :D

@ Diesel;

Ogh wat zonde dat je het niet vol heb kunnen houden.. :( Je was al zo ver!.. maar wie weet ooit nog :)

Ja the spirit is er! Dus moet zeker gaan lukken:)

Zal zeker gebruik maken van het forum in de tijden dat ik het moeilijk heb:) hihihi...

Liefs Deborah

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Deborah,

ik zeg altijd als iemand stopt met roken, de kunst is juist om niet meer te beginnen :)

elke keer als je trek krijgt kan je proberen afleiding te zoeken of een glas water drinken.

wat ik erg moeilijk vond in het begin dat ik mij geen houding met mijn handen wist te geven.

het stoppen op zich vond ik niet eens zo moeilijk, en de trek ernaar die wordt steeds minder en duurt ook steeds korter.

zo te lezen wil je het heel graag en dat is de beste remedie ertegen, wilskracht!

heel veel succes, het gaat je zeker lukken!

gr, PIP

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Pip,

Bedankt voor je leuke maar vooral fijne berichtje:) Ik ben zelf inderdaad ook van mening dat als je het echt wil, het ook kan:)

Heb inderdaad ook straks iets dat ik denk.. waar moet ik die handen laten.. ahahha:) zat al te denken aan een zak lolly's kopen, en mocht ik zin in een sigaretje hebben dan gewoon een lolly te pakken..:) En als het echt niet meer gaat, dan blaas ik gewoon stoom af hier op het forum:) hahahhaa.. zoals Diesel zei 'dan kletsen wij de trek wel weg'.. en wil het ook gewoon super graag voor my new boobs:) Ze zeggen toch dat je litteken daar gewoon mooier van geneest omdat je bloed schoner is.. en dat trekt toch door je aderen naar de plaats waar de wond moet helen:)

Ik word 9 juli geopereerd, en stop daarom 6 juli.. heb gelezen dat in 3 dagen tijd er nog maar 1% van de sigarettenstof in je bloed zit.. m'n longen helemaal schoon duurt zeker 7 maanden tot een jaar..:) maar dat vind ik niet zo erg.. als die sigarettenstof er maar weg is:) en dan volhouden:) pfff.. hihihiii

Liefs Deborah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.