Ga naar inhoud

Wellness Kliniek


beertje0123

Aanbevolen berichten

Hoi allen,

Ik heb afgelopen week een afspraak gemaakt bij de wellness kliniek in Genk.

Ik word geopereerd door dokter Linda Visser, nu moet ik zeggen dat ik over haar een hoop positieve dingen heb gelezen, maar ik ben heel erg benieuwd naar jullie ervaringen in Genk en met deze arts.

Ik hoop dat jullie me meer kunnen vertellen.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schuim even het operatieverslagentopic af , er zijn verschillende dames door deze dr geopereert . In de titel van het verslag lees je meteen waar iedereen geopereerd is en door welke pc .

Zelf ben ik ook in de Wellness geweest voor een bv maar ben niet door Dr Visser geopereerd , mijn bevindingen van de kliniek lees je in mijn eerste bericht van mijn topic .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik ga ook naar de wellness, en word geholpen door Dr. Visser.

Ik mag 10 september gaan voor mijn BV!! :101:

Ik vind Dr. Visser een zeer kundig chirurg, en heb nog geen negatieve verhalen over haar gelezen of gehoord.

Wanneer ga jij naar de wellness? Is dat dan je eerste consult?

Groetjes Mira :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi beertje,

IK ben op 25 juni geholpen geweest door dr visser in de wellness kliniek ik ben zeer tevreden over alles :109: het ontvangst in de kliniek heel vriendelijke mensen daar en over dr visser is echt een top vrouw.

Heb je dan in september je eerste consult of word je dan al geopereerd?

heb je vragen stel ze gerust ik help je graag.

Kijk gerust naar mijn fotos in onderstaande link, ze zijn wel wat verouderd maar ik ga er zeker nog een paar bijzetten, maar ik heb nog geen tijd gehad.

groetjes dydy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi beertje,

IK ben op 25 juni geholpen geweest door dr visser in de wellness kliniek ik ben zeer tevreden over alles :109: het ontvangst in de kliniek heel vriendelijke mensen daar en over dr visser is echt een top vrouw.

Heb je dan in september je eerste consult of word je dan al geopereerd?

heb je vragen stel ze gerust ik help je graag.

Kijk gerust naar mijn fotos in onderstaande link, ze zijn wel wat verouderd maar ik ga er zeker nog een paar bijzetten, maar ik heb nog geen tijd gehad.

groetjes dydy

Hoi bedankt allemaal voor jullie reacties, ik zou in september geopereerd worden.. maar na een hoop slapeloze nachten heb ik besloten dat ik deze afspraak ga annuleren.

Ik ben heel blij voor iedereen die blij is, maar na onderzoek ben ik er achter gekomen dat ze daar meer op fabriek basis aan het werk zijn.

En de meeste foto's die ik heb gezien echt niet mooi vind.

Al moet ik zeggen dat ik die van Dydy nog wel het mooiste vind.

Dr. Visser gaf aan dat ik een 430 cc moest hebben, maar ik baal dat ik eigelijk geen flauw idee heb wat voor maat dat moet zijn.. en ik bang ben dat ik straks enorme borsten heb.

Ook heb ik meerdere klinieken ingeschakeld en deze gaven aan dat dit niet de beste siliconen zijn, en dan nog niet de ervaringen over de kliniek gesproken..

Tevens zou ik twee behandelingen ondergaan, en dat schijnt al helemaal niet te mogen.

Ik heb morgen een consult in de buurt van mijn woonplaats, en ik ben heel benieuwd hoe het daar zal gaan, en ik hoop dat ik hier wel een goed gevoel heb.

Heb toch besloten dat ik liever iets meer geld uitgeef, dan een operatie ondergaan en eigelijk niet weten wat mij te wachten staat.

Maar heb nog geen acties ondernomen, dus ik ben en blijf er benieuwd naar jullie resultaten en ervaringen.

Ook hou ik jullie op de hoogte of ik ga annuleren, en waar ik dan naar toe ga, want een ding is zeker mijn BV komt er!

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi beertje,

Gelijk heb je wel in de wellness is het echt aan de loopende band en als je daar niet goed mee voelt mag je het zeker niet laten doen. zelf heb er 5 jaar over gedaan voordat ik het uiteindelijk een bv heb laten doen. De kliniek was voor mij eigenlijk niet echt van belang het enige wat ik wou was een goede pc en dr visser stak er boven uit daarom heb ik uiteindelijk voor haar gekozen, goed ze komt wel heel cru en cordaat over maar ik moet eerlijk zeggen heb al mijn vragen eerlijk beantwoord gekregen.Wat de siliconen betreft elke arst en kliniek praat voor hun eigen merk maar je krijgt in de wellness net als bij alle andere een gerantie op lekage. Wat het goedkoper tarief komt eigenlijk door dat er geen anesticiest aan te pas komt bij de wellness en dat drukt de prijs omlaag.

Hou mij op de hoogte en verder veel succes naar je zoektocht.

liefs dydy

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi beertje,

Gelijk heb je wel in de wellness is het echt aan de loopende band en als je daar niet goed mee voelt mag je het zeker niet laten doen. zelf heb er 5 jaar over gedaan voordat ik het uiteindelijk een bv heb laten doen. De kliniek was voor mij eigenlijk niet echt van belang het enige wat ik wou was een goede pc en dr visser stak er boven uit daarom heb ik uiteindelijk voor haar gekozen, goed ze komt wel heel cru en cordaat over maar ik moet eerlijk zeggen heb al mijn vragen eerlijk beantwoord gekregen.Wat de siliconen betreft elke arst en kliniek praat voor hun eigen merk maar je krijgt in de wellness net als bij alle andere een gerantie op lekage. Wat het goedkoper tarief komt eigenlijk door dat er geen anesticiest aan te pas komt bij de wellness en dat drukt de prijs omlaag.

Hou mij op de hoogte en verder veel succes naar je zoektocht.

liefs dydy

Super dank je wel, ik heb over een half uurtje hier in de buurt een consult, dus ben heel erg benieuwd.

Ja snap ook niet goed, ik heb heel inpulsief gehandeld, en ook gelijk mijn aanbetaling gedaan.

Het gaat me dus 200 euro kosten, maar liever dat dan dat ik het doe en me daar niet prettig bij voel.

Ook geeft het me heef veel rust dat ik het in de buurt kan doen, als ik vragen heb kan ik er zo naar toe.

Ik zal vanavond nog even verslag doen van vandaag..

liefs Beertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi beertje,

Inverband met die aan betaling zou ik toch maar even navragen ik dacht als je voor 14 dagen na je betaling anuleerd dat ze je niets mogen aanrekenen.

En twijfelen en bang hebben had ik ook hoor, ik heb zelfs nare dromen erover gehad.

liefs dydy

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi beertje,

Inverband met die aan betaling zou ik toch maar even navragen ik dacht als je voor 14 dagen na je betaling anuleerd dat ze je niets mogen aanrekenen.

En twijfelen en bang hebben had ik ook hoor, ik heb zelfs nare dromen erover gehad.

liefs dydy

Nee ik heb het nagelezen, ik moet 200 euro administratie kosten betalen.. maar goed dat neem ik maar voor lief.

Heb gisteren een consult hier gehad, en was echt een wereld van verschil! Ik ben bijna 2 uur daar geweest, en heb niet langer dan 10 minuten hoeven wachten echt super!

Dus ik ga voor deze kliniek, en ga ook eind september hier onder het mes, en in mijn geval stofzuiger hihi liposuctie!

Ook ga ik voor de Mghane inplantaat, deze staat hoog aangeschreven en is qua constructie heel mooi.

Ben echt mega enthousiast!

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.