Ga naar inhoud

Miranda hier, even voorstellen hoor! :)


Miranda13

Aanbevolen berichten

Hoi Borstgenoten!

:48:

Ik ben Miranda, ben 20 jaar en ik zit al een tijdje na te denken over een borstvergroting omdat ik toch niet helemaal tevreden ben over mijn borsten. (logisch dus!)

Op het forum heb ik een aantal dagen even rondgeneusd en allerlei verhalen en ervaringen gelezen,

wat ik echt heel erg leuk vind, al die persoonlijke verhalen, en dat maakt het voor mij allemaal wat toegankelijker!

Ik heb me er verder nog niet in verdiept naar welke kliniek ik eventueel zou willen en ik

kom hier eigenlijk vooral om wat wijzer te worden over allerlei zaakjes borst-gerelateerd!

:3:

Liefs XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom Miranda, dan ben je op t goede adres. Nu zijn er al vele dingen besproken en zijn er wat high lights topics te vinden over voor en na procedures.

Ik ben zelf door dr. Verdonk geholpen in de Welness kliniek te Genk met monobloc soft one 320cc high profile ronde protheses die achter de spier zijn geplaatst via de borstplooi. En zeer tevreden patiënt.

Succes met uitpluizen. Als je iets wilt weten, gooi t in de groep en je krijgt zsm antwoord van een van de bf friends.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Miranda..

Joepie nog een guppie! Ik voel me echt een guppie hier..

Gezien iedereen een heel goede reden heeft om een BV te laten doen (kids gekregen etc) voelde ik me al een beetje een zeurkous omdat ik gewoon hele kleine heb :')

Ik ben in korte tijd al een enorm stuk wijzer geworden hier, de dames helpen je graag ;)

Succes met informatie zoeken haha.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Miranda

:viannen_01: hihi. Lees, eet en verslind onze topics en foto's maar, hopelijk helpt het je om verder te komen in je proces om een beslissing te kunnen nemen.

En wat miss sport zegt, mocht je vragen hebben, stel ze gerust! Je weet de chat immers ook al te vinden ;):45:

Ik ben zelf door dr. Demeyere in Gent geholpen en tot nu toe erg tevreden.

Veel plezier hier!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Miranda,

Ik ben bij sommigen hier bekend als "het groentje" :45:

ook aan het oriënteren. Maak zelfs een soort tietendossier aan voor mijzelf. Ben bezig met een vragenlijst (veel vragen staan hier al kant en klaar op het forum!).

Ook het lezen van de diverse forums geeft je heel veel info.

Bij sommigen heb ik weer vragen die ik dan weer op mijn vragenlijst zet.... of je gooit het in de groep.

ik heb al wel een consult aangevraagd. bij dr. Koopman en Den Haag. (Bergman).

Succes met je zoektocht !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.