Ga naar inhoud

Vinden wij de cupmaat nu echt zo belangrijk?


Aanbevolen berichten

idd grande je hebt gelijk,voor mij was het de hel,ben doodsbenauwd geweest en ik heb gans die operatie zelf mogen betalen,en ik heb nog altijd de zekerheid niet dat ik er iets aan over hou of niks

Okee ik ga me ff mengen in de discussie

Als eerste; voor mij is de cupmaat niet belangrijk, gaat mij er om hoe het staat, goeie verhoudingen en vorm, ja ach dat is een kwestie van smaak.

Als iemand het niet eens is met je stellingen, je vraagt tenslotte om meningen van anderen, dan is het nogal flauw om meteen te roepen dat het topic maar gesloten moet worden, als je reacties krijgt die niet gelijk zijn aan jouw ideeën.

Ik heb persoonlijk moeite met je opmerking op dat het pip-gedoe voor jou als geroepen kwam. Ik denk dat je in de handjes mag knijpen dat ze intact zijn gebleven en niet vreselijk uit elkaar zijn geknald. Er zijn zat mensen die echt flink ellende hebben door die pip-shit. Het kwam je misschien wel goed uit dat je nu kosteloos nieuwe kon krijgen, maar als je echt zo ontevreden was had je er toch waarshijnlijk zelf al wat aan laten doen lijkt mij....?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste Reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.