Ga naar inhoud

Vinden wij de cupmaat nu echt zo belangrijk?


Aanbevolen berichten

Weet je wat ik erg op de man gespeeld vind Mirres? Dat madame Tiva bij iedereen ongegeneerd dr beterweter mening spuwt.. En daar voor het grotendeels mensen mee beledigt en kwetst.. Zeggen je verhoudingen deugen niet. Zeggen dat borsten hangen.. Zeggen dat er geen symmetrie is.. Maar zoals je zegt is het vrijheid van meningsuiting.. Die gebruik ik dus ook om nu mijn mening te geven.. Ze heeft continu gekaatst en nu krijgt ze terug.. En als ze dat vervelend vind had ze haar mening voor zich moeten houden, dan had ze dit soort reacties ook niet terug gehad..

En jij zegt het mooi als de vraagat is mooi? Dat is voor een ieder anders.. Heb jij dus volledig gelijk inn.. Mevrouw Tiva verkondigt dan direct dat 't lelijk is en iemand volledig uit verhouding getrokken is.. En dat is maar iets van de weinige dingen.. Vandaar dat veel dames opdeze manier gaan reageren..

Bekijk maar eens topic en foto reacties en je zult het zelf zien ;) ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste Reactie

nou zal ik ook maar even mijn zegje doen.

Nee het ligt niet aan de cupmaat maar het ligt eraan of je daardoor jezelf prettige gaat voelen

Ik ga me er zeker vrouwelijke door voelen want als jullie de foto's gaan zien hoe het er nu uitzie dan begrijpen jullie waarom.

En symnetrie bestaat niet in de boobie wereld.

En het is heel mooi om wat grotere boobies te hebben, ik lijk nu wel een klein kind kan alleen bikini met spongbob aan (hihihi) geen porum dus

Maar de een vind dit mooi de ander dat dus laat elkaar in hun waarde en laat een ieder doen wat zij mooi vind Ik persoonlijk vind grote boobies ook een kick

xx es

Link naar reactie
Delen op andere sites

en nog even wat

dat ik me er vrouwlijke door gaat voelen door een bv te laten doen is persoonlijk

Maar altijd dat gezeik dat bv een taboe is, maar tegenwoordig is een facelift normaal daar kijken mensen niet van op of liposuctie of iets dergelijks maar zijn vrouwen ontevreden met dikkere of mooiere borsten dan word er gezegd je moet tevree zijn met wat je heb bull shit toch

ik weet voor mezelf wat ik wil en ik weet ook dat er een heleboel vrouwen achter me staan en ook blij voor me zijn maar weet ook dat er een boel vrouwen jaloers zullen zijn omdat zij het zelf niet durven ivm de taboe die op bv ligt

groetjes es

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Mij interesserd de cupmaat opzich niet zo, ik wilde ze weer gewoon vol hebben, en mooi rechtopstaand. En als hij toch bezig was, liefst de tepels precies in midden. Ik heb altijd wel lagere tepels gehad, en dat wilde ik gewoon echt kwijt, ik had daar een enorme afkeer van (bij mezelf). En ik houd wel van wat grotere borsten moet ik eerlijk toegeven! Natuurlijke borsten hebben ook vaak niet de ronde vormen die ik juist zo mooi vind.

hey kan ik je foto's bekijken ben benieuwd hahah

groetjes es

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat het vooral handig is om elkaar in de waarde te laten .

Als je iets niet mooi vind of gewoon niet jouw cup of thea dan reageer je ook niet .

Wat ik erg leuk van dit forum vind is dat iedereen het zelfde wil Borsten!

Dus zijn de jouwe in jou ogen hopelijk ook perfect ...

Maar lees nu hier dat er blijkbaar ook comentaren worden gegeven over dat iemand een scheve of iets zou moeten hebben hmmmmm . Ik heb zelf niet zo een last van meningen die ik niet vraag maar blijkbaar zitten er hier wel paar mee ?

Evn onn topic ik vond het wel leuk om een cup te behalen en heb een dikke D joechee

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Es1968;

Ik ben het helemaal met jou eens!!! :) Ik wil ook borsten om mijn vrouwelijk te voelen.. en het is dat ik niet van spongebob hou, maar ook ik helaas zou die eigenlijk aan moeten trekken omdat ik gewoonweg niks heb!:(

En dames, of je nou van groot of klein of bescheiden, smal, dik, dun of puntig hou, boeiie! :) Ik vind alle borsten die in de gallerij staan mooi! :) En weten jullie waarom?? Omdat ze allemaal bij jullie passen:)omdat je gewoon kan zien dat jullie stralen.. ookal staan jullie gezichten er niet op :) en wat is er nou mooier dan je eigen op en top vrouw te voelen:) hihihii.. ik vind grote borsten ook mooi.. jammer alleen dat het bij mij niet kan.. ik ben veels te dun/tenger.. :)

Maar Dames ik vind al jullie boobs mooi:) en vind dat dat ook best even gezegd mag worden :46: !

liefs Deborah

Link naar reactie
Delen op andere sites

De grootte heeft niets te maken met mijn psychische toestand, ben perfect stabiel dank je :)

:154: SUPER! :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@barbie zoiets begreep ik idd al .. volgens mij zag ik het een tijdje geleden in jou status update geloof ik al???

Kan me voorstellen dat dat je haren doet rijzen ja .

pfff niemand heeft het hiernodig om met zulke comentaren te gaan lopen omgaan .

Lets love the boobies en de extra dikkies beetje extra more he .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klopt Boobymoon.. Ze zegt maar overal doodleuk dat men uit verhouding is.. Dat ze hangborsten hebben etc etc etc.. En zoals jij zegt bij mensen die erg blij zijn met hun boobs en waar iedereen leuke reacties plaatst.. Dan heb ik zoiets van, hou gewoon lekker je kwek..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben echt blij dat ik niet de enige ben die zich ergert aan dit soort dingen. Met het openen van dit Topic vraagt Tiva om meningen, nou Tiva haha, hier zijn ze! :lol:

Doe ermee wat je wilt, maar je hebt in ieder geval misschien iets om over na te denken....

Normaal houd ik gewoon mijn mond in dit soort dingen, maar ik kon het deze keer niet laten. Het was zeg maar de druppel die de emmer deed overlopen. Het kost zoveel onnodige energie om je te moeten ergeren over nitwits, die zich voordoen als de Paus, maarja, dat hebben we weer gehad...

We gaan weer allemaal lekker verder met ons leventje en met het genieten van onze eigen boobies, of anderen ze nou symmetrisch, mooi, hangend of te groot/klein vinden, het zal me allemaal worst wezen (voorlopig)

:97:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Es1968;

Ik ben het helemaal met jou eens!!! :) Ik wil ook borsten om mijn vrouwelijk te voelen.. en het is dat ik niet van spongebob hou, maar ook ik helaas zou die eigenlijk aan moeten trekken omdat ik gewoonweg niks heb! :(

En dames, of je nou van groot of klein of bescheiden, smal, dik, dun of puntig hou, boeiie! :) Ik vind alle borsten die in de gallerij staan mooi! :) En weten jullie waarom?? Omdat ze allemaal bij jullie passen:)omdat je gewoon kan zien dat jullie stralen.. ookal staan jullie gezichten er niet op :) en wat is er nou mooier dan je eigen op en top vrouw te voelen:) hihihii.. ik vind grote borsten ook mooi.. jammer alleen dat het bij mij niet kan.. ik ben veels te dun/tenger.. :)

Maar Dames ik vind al jullie boobs mooi:) en vind dat dat ook best even gezegd mag worden :46: !

liefs Deborah

Mooi verwoord ..... :D

Ik ben het helemaal met jou eens Deborah !!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

thanks Barbie & Chantelle2011

Het is toch ook zo?:) Iedereen vind wat anders mooi.. en gelukkig maar.. stel dat we allemaal hetzelfde waren geweest.. dat kunnen de mannen niet aan hoor.. hihihii..

Voor mij is het nog 19 dagen, en ik kan niet wachten tot ik eindelijk ook mjin droomboobs heb..:) Yeeeeeeaaah!!:)

Liefs..

Link naar reactie
Delen op andere sites

whow. wat een openheid van zaken.

dat is waar een forum als dit voor bedoeld is. voor sommigen onder jullie ben ik bekend als "het groentje" moet nog voor een 1e consult. ben hier gekomen om me te oriënteren. het is al heel erg moeilijk.

waar moet je voor kiezen; dual plane, voor de borstspier, rond, anatomisch. bij welke arts, bij welke kliniek.

bij de een pakt een 400CC heel anders uit dan bij de ander. Bij allemaal een mooi resultaat.

al die CC's zeggen mij heel erg weinig.

Bij de een lijkt een 80B heel anders dan bij een ander die 80B heeft. Zal ook nog een liggen aan de soort prothese, natuurlijke vorm etc. (neem ik aan?)

Ik ga dan toch af op het advies van de PC die er verstand van heeft.

het is al vaak gezegd, maar we gaan allemaal naar de PC voor hetzelfde. We willen borsten, grotere borsten. Voor iedereen is groter een verschillende grote. (hoe verwoordt je dat het beste??? hoop dat er begrepen wordt wat ik bedoel?!)

Dat ze dan symmetrisch, fier, met een mooie bolling "moeten" zijn, lijkt mij logisch. Niemand gaat naar de arts met een vraag, doe mij een BV. Iedereen die gaat heeft voor haar ogen een plaatje in zijn hoofd hoe ze eruit moeten komen te zien.

En Wauw,.... wat een info hier op het forum..

en wauw, .... wat zie ik hier allemaal mooie borsten

en wauw.... ik wilde dat ik mijn datum al had....

en wauw... ik wilde dat ik mijn nieuwe borsten al had.

hoop dat er genoeg geschreven blijft worden, dat er genoeg raad / commentaar gegeven wordt.

thanks allemaal!!!!

:116: :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.