Ga naar inhoud

Borsten weer groeien na een BVK


Gast mariannev

Aanbevolen berichten

Hoi Allemaal,

Wie heeft er wel eens gehoord of zelf meegemaakt dat na je bvk je borsten weer groeien?

Ik heb dit gelezen op o.a. het b.forum.nl en wel eens gehoord.

Dit lijkt me zo ontzettend erg :139: dat je een zware operatie ondergaat en na bijv. 2 jaar weer een cup groter hebt.

Ik ben benieuwd naar jullie reactie!

Groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ja het lijkt mij ook heel erg, maar ik sluit niet uit dat het bij mij gebeurt, omdat ik in de toekomst graag een gezinnetje zou willen! Mochten mijn borsten dan weer enorm gaan groeien, en niet meer krimpen daarna, dan zal ik daar wel flink van balen denk ik! Maar in het verleden hebben mijn borsten (helaas) nooit gereageerd op gewichtsverandering (af- of toename) dus ik hoop stiekem dat ze zo blijven ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja lijkt me ook heel vreselijk, ben ook zo bang dat ze bij mij ook weer groeien. Ik sluit het ook niet uit, ben nog maar 18. Laten we het niet hopen, voor niemand niet ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen ik 17 was, is me een borstverkleining afgeraden door de PC omdat mijn borsten nog groeiden tot mijn 25e. Ik denk dat diegene waar hun borsten weer groter werden na hun bvk nog vrij jong waren. Volgens mij heb ik het nog niet eerder gelezen of gehoord van iemand die ouder dan 25 was. Laten we maar hopen dat we het niet zullen meemaken!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Dat kan wel gebeuren maar als je je gewicht houdt zeker niet. Mijn borsten zijn wel gaan groeien bij gewichtstoename maar ben er nu met mijn bvk erbij 12 kg kwijt en die blijven eraf want ik zou ook niet willen dat mijn borsten weer groter worden.

Maar als ik over 20 jaar 55 ben dan kan het best dat door hormonen het e.e.a. weer groter gaat worden. Echter zal dat 1 cup maat zijn bijv....dus dan is het D/E nou dat is nog te doen.

Ik ken iemand die vroeger 18 jaar een bvk heeft gedaan en na de kids nog steeds mooie kleine borsten heeft, denk daarom ook dat het aan de persoon ligt....zij is nog steeds mooi slank enzo.

En wat kinderen krijgen betreft hoor je wel eens dat ze groter worden en weer blijven maar ook dat ze weer klein worden dus dat is denk ik per persoon verschillend.

Maar voor mij geen reden om het niet te laten uitvoeren haha...alhoewel ik evt. het krijgen van kinderen, heb er nu 1 en geen relatie maar zou er mss nog wel een willen wel eerst goed overdenk. Ik weet niet of een 2e bvk mogelijk is....en of je het dan nog vergoed krijgt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb wel gehoord dat als je zwanger bent je anti stuwings pillen kan slikken..

Ik heb tegen mn pc gezegd dat ik absoluut geen borstvoeding wil geven, dus wil bij mijn eind controle even vragen of hij mn melk klieren allemaal verwijderd heeft..

Maargoed ik heb dus ook (nog) niet iemand gehoord die weer grote borsten kreeg.. Wel een meisje waarbij er te weinig is weg gehaald en zij dus weer opnieuw geopereerd moet worden. Wordt overigens wel vergoed bij haar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Marianne,

Volgens mij kunnen je borsten in de loop van de jaren wel veranderen.

Bij de één gaan de borsten hangen en worden ze slapper. Bij de ander worden ze juist voller.

Het ligt er ook aan of je gewicht toeneemt of niet. Zodra ik begin te groeien krijg ik dikkere borsten en een voller gezicht. Maar bij een ander komen de extra kilo's op de buik of kont te zitten.

Mocht je nog kinderen krijgen, dan groeien je borsten ook tijdens de zwangerschap. Dit kan 1 cup zijn, maar bij mij waren dit 4 cups (wel uitzonderlijk hoor). Na de zwangerschap en evt. borstvoeding neemt dit snel weer af. In de meeste gevallen krijgen vrouwen hierdoor juist kleinere, slappere borsten van. Dus dan is de groei van je borsten van tijdelijke duur.

Dus als je niet erg gaat aankomen, worden je borsten ook niet groter :141:

Groetjes Xanaa

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

Ik ben hier ook best wel 'bang' voor. Ik zal niet groeien maar ja wat gaat er gebeuren als ik op den duur zwanger raak? Ik hoop dat ze dan nog wel wat in vorm blijven maar ja hoor vaak genoeg dat het dan cupmaat theezakje wordt. Ben dus wel benieuwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.