Jump to content

Artikel Nu.nl: PIP-implantaten niet giftig

Recommended Posts

Las net op nu.nl, dus maar even delen hier

Ik hoop dat 't in het goede forum staat

http://www.nu.nl/bui...iet-giftig.html

Lekkende borstimplantaten van de Franse fabrikant Poly Implant Prothèse (PIP) vormen geen bedreiging op de lange termijn voor de gezondheid.

De siliconengel is niet giftig of kankerverwekkend, staat in een maandag gepubliceerd rapport (PDF) van de Britse nationale gezondheidsdienst NHS.

De NHS waarschuwt wel dat de PIP-implantaten twee keer zo veel kans hebben om te scheuren dan borstimplantaten van andere fabrikanten.

liefs,

Mirres

Nou, las gisteren toevallig nog een artikel in een lokale krant hier (n.a.v. een lotgenoten dag) waarin het volgende stond:

"Ik ben inmiddels vijf borstoperaties verder, heb een stuk van mijn borst moeten laten verwijderen, een reconstructie en een prothese moeten laten plaatsen, en acht jaar met twee gifbommen in mijn lichaam rondgelopen."

Er zijn zoveel vrouwen met klachten na die implantaten, kan me gewoon niet voorstellen dat ze niet schadelijk zijn!

Ik hoop heel erg voor de 'PIP-dames' dat dit artikel waar is en niet dat het een stunt is van het een of andere instituut dat betaald wordt door mister-pip-implantaat himself.....

Maar goed, laten we gewoon hopen dat het waar is en dat al die lieverds hier met die stomme pips en alle problemen die het al veroorzaakt heeft, nu weer wat meer rust kunnen vinden in hun leven! Het zou fijn zijn als dit verhaal klopt, misschien dat het dan vrouwen helpt om het toch een beetje af te kunnen sluiten.

xx BB

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.