Ga naar inhoud

es1968 : 14 september 2012 : Dr Ulens : Beaucare Clinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 85
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Es, waarom reageer je helemaal niet meer?

Is er wat aan de hand?

Zo te zien ben je wel online.

Dacht mss dat ze niet meer op het forum kon sinds maandag na al die foutmeldingen..

Maar als ze wel online is...vreemd...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

hoi meiden

ik ben nu 7 weken po en het gaat eigenlijk super goed met mij. Af en toe heb ik nog wat last rechterborst dan is het net alsof hij zichzelf vult (ja kan het gevoel niet anders onder woorden brengen) en met slapen op de linkerzij is het net alsof er een druk op de rechterborst komt maar doet geen pijn dus ben eigenlijk super tevree. Mijn meiden zeggen nu steeds tegen jij met je dikke tieten hahahah ze zijn heel erg blij voor me. Ik zelf ben ook super tevree en ben er echt al aangewend, in mijn omgeving zeggen ze zo meis die zijn mooi groot geworden maar voor mezelf heb ik zoiets van nou vind het meevallen. De grote dan he hahaha.

Ik zal zo nog ff wat nieuwe foto's maken dan kunnen jullie zelf oordelen.

Ik was laatst bij livera om te kijken naar een bikini ja hoor 1e probleem. Had een leuke gezien zat op maat 42 van bovenstukje maar het broekje kon ik wel drie keer in en mag niet gewisseld worden dus ja nu maar verder zoeken naar een leuke bikini. Ik vind de tijd heel snel gegaan en nu achteraf vind ik dat de pijn na de bv voor 200 % mee is gevallen. Nou meiden ik hoor en lees jullie berichtjes wel weer ga zo nog ff foto's nemen en die er ook op zetten

liefs es

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Daar is ze dan :D

Fijn dat het zo goed gaat!!! En dat het zo meegevallen is.. Achteraf gezien is het altijd snel gegaan he haha, terwijl het van te voren zo enorm lang duurde.. Weet je nog? ;)

Ik ga zo maar eens naar je foto's kijken :) Ben benieuwd hoe het geworden is!!!

Dat je rechterborst zich nog af en toe 'vult' dat heb ik de eerste keer ook vaker gehad, vervelend, maar niet meer dan dat :)

En die druk... ja... maar die gaat vanzelf over :)

Thanks voor de update :D

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Es,

fijn dat je weer eens schrijft hoe het met je is.

De foto's zijn heel mooi. En wat een tetten op die foto met dat witte vestje :38:

Heel erg fijn dat het zo goed met je gaat en je zo happy bent :35:

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.