Ga naar inhoud

es1968 : 14 september 2012 : Dr Ulens : Beaucare Clinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 85
  • Created
  • Laatste Reactie

hoi allemaal

nou eindelijk weer thuis

ik ben op14 september snachts om half drie gaan rijden en hadden gelukkie niets tegen en waren om zes uur bij beaucare in belgie.

dus moesten we nog een uurtje wachten maar vond ik niet erg want was niet nerveus helemaal niets vreemd he

eenmaal zeven uur kon ik naar binnen waar ik door een vriendelijke vrouw te woord werd gestaan en meegenomen werd om een badjas aan te doen en slippertjes

even daarna werd ik al door een vrouw naar binnen geroepen dat bleek dus sarah ulens de pc te zijn

wat een geweldige vrouw lijntjes trekken foto zo foto zo nemen uitleg over de verschillende protheses enz

ze vroeg wat mijn wensen waren en heb ik die haar dus uitgelegd maar direct met de vraag wat raad jij me aan

ze zei je heb een perfecte borst om er wat moois \van te maken en je zou 350 cc krijgen maar je kan 435 cc zat hebben

ik zei maar ook high profile ja dat kon dus ook en ze vroeg of ik toestemming gaf dat als er meer in zou kunnen dus meer ruimte zou zijn of ze dat mocht doen

ja natuurlijk mocht dat

nou toen kwam de narcotiseur en ook fijn mee gepraat en die heeft me meegenomen naar beneden

nou dames ik heb niet eens meer meegekregen dat ze me de narcose gaven toen sliep ik volgens mij al hahahahah

eenmaal wakker geworden keek ik onder de dekens en dacht waaauuuuuuw ik ben vrouw wat mooi wat mooi

'na anderhalf uur mocht mijn man al bij me en die werd stil van het resultaat wat hij zag hij zei ook mooi he mop eindelijk kan jij je vrouw voelen super gaaf

om een uur zaten we in de auto richting antwerpen waar we een hotel hadden

verder een fijn weekend geahd met veel rust maar ben nu blij dat ik thuis ben

gisteren voor het eerst mijn nieuwe boobies gezien heel ff en ja woorden schieten me te kort ik kan alleen zeggen waaaaaaaaaaaauw mooi super gaaf

ja alles staat uiteindelijk ook nog gespannen en alles moet nog uitzakken maar tot zover super wauw

zal kijken als de pijn vandaag wat minder is dat ik foto's kan maken en deze kan gaan plaatsen

zie jullie reacties dan graag tegemoed

xx es

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Es :)

Van harte gefeliciteerd! :) Eindelijk is dan afgelopen vrijdag jou dag aangebroken.. je moest nog zoveel weken wachten en al onze verhalen lezen.. en nu.. nu heb je ze !!!! :) Het is je echt zo ontzettend gegund en heb afgelopen vrijdag zeker de hele ochtend aan je gedacht! :)

Blij om te horen dat je zo blij met het resultaat ben! :)

Geniet ervan! Rust lekker uit en laat je vooral lekker verwennen en vertroetelen:) Ennuh binnenkort wel foto's he.. wil ze nou wel is bewonderen.. hihih :)

Liefsxx Deborah :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi

ja zal proberen vandaag foto's erop te zetten want zelf ben ik super trots maar ben nieuwsgierig naar jullie meningen hahahhhaha

heb nu eindelijk boobies joepieeeeeeeeeeee ahhahaha hoe blij kan je iemand maken nou blijer dan dit niet hahahhah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey es,

ik had net al in je andere topic gevraagd hoe het met je is, maar zie hier...je op-verslag..

Mooi hè, dat je nu zo blij kunt zijn.

Hoeveel cc heb je nu uiteindelijk gekregen? toch de 435?

Heel veel succes met je herstel.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ik had je "voor" foto's gezien en je zal wel super blij moeten zijn! Bij mij was het niet heel veel anders voor de operatie.

Ik zie wel bij heel veel mensen hier dat er redelijk veel cc in gaat, ook bij mensen met een smal postuur. De arts kwam bij mij op 245cc uit maximaal, maar nu klinkt dat zo weinig!

Ik had een 70aa en nu een 70c.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Es,

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies, fijn dat alles zo goed is gegaan :43:

Ik heb je nieuwe topic met het verslag hier bij je 'officiele' operatieverslagtopic gevoegd, dan staat het allemaal bij elkaar :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Es, allereerst een dikke proficiat eh :)

Wat leuk dat je helemaal relaxed naar de ingreep bent gegaan ...

Niet te veel last ondertussen?? Ben ook benieuwd naar het grote verschil hoor ;)

Eindelijk is het lange wachten beloond :116: en kan je vanaf nu gewoon genieten!!

dikke knuffel xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Es,

Dikke proficiat he! Je hebt nu boobies en wat zien ze er mooi uit! En supernatuurlijk!

Geniet er ten volle van meid, je hebt ze verdiend!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.