Ga naar inhoud

es1968 : 14 september 2012 : Dr Ulens : Beaucare Clinic


Aanbevolen berichten

Hoii Es :)

Nog 3,5 week en dan ben je EINDELIJK!! aan de beurt! :)

Wat is de tijd toch voorbij gevlogen.. en dan is het eindelijk zover! :)

Gelukkig ben ik dan net terug van vakantie, dus dan kan ik je de dagen voor de operatie nog volgen! :)

Vind het zo spannend allemaal, en ben zo benieuwd voor je! :)

Hoop snel wat van je te horen! :)

Liefs Deborah

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • Reacties 85
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey... spannend, het begint echt te korten eh :)

bij jou deze week...en ik volgende week! kijk er wel naar uit, nog niet zenuwachtig aan het worden?

hoop je verhaal te lezen en ook hoe onze dokter is...vind niet echt iets over haar, hopelijk kan jij me daar ook in gerust stellen ;)

ale...tot één dezer dagen xx

knuffel

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi Es, lees net je topic. Heel herkenbaar; ben nog een paar jaartjes ouder dan jij en heb 4 weken geleden een bv laten doen. Kan niet anders zeggen dan dat ik er heel blij mee ben...nog nooit zulke boobs gehad, zelfs niet in de zwangerschappen. Heerlijk gevoel om leuke kleding aan te doen; alles staat mooier. In het begin heb ik wel even geaarzeld hoor; alles is hard en gezwollen. Wist niet wat ik kon verwachten. Maar met de tijd worden ze steeds mooier. Dus...jij gaat er morgen voor en wij zijn heel benieuwd naar het resultaat. Ik wens je heel veel succes en laat je lekker verwennen door die grote kids van je.

lfs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Es,

Hoe is het verlopen vandaag? Hopelijk niet teveel last gehad? En hoe was Dr Ulens?

Kben zo blij voor je dat je ze eindelijk hebt!

Het is in't begin effe doorbijten, maar nu ik een dikke 2 maand po ben: het is zooooo de moeite waard, ik zou noooooit meer terug willen!!!

Liefs,

Aysha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.