Ga naar inhoud

es1968 : 14 september 2012 : Dr Ulens : Beaucare Clinic


Aanbevolen berichten

hallo meiden

Na al die verhalen en gesprekken hier op het forum kan ik haast niet meer wachten.

Ben pas 14 september aan de beurt voor mijn bv in beaucare clinic in Machelen.

Ik zal daar geholpen worden door dr. Ulens.

Maar het wachten zal me zeker beloond gaan worden

Groetjes es

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 85
  • Created
  • Laatste Reactie

Septemberrrrrrrrrrrrr ja dat duurt nog ff.

Als je nou zo een ticker aanschaft, dan kun je precies bijhouden hoeveel nachtjes slapen het nog is :D

Lekker je dagen volplannen, dan gaat het veel sneller.

Ach en in de tussentijd is het toch ook gewoon leuk om al die verhalen te lezen hier op het forum he, en lekker mee te kletsen in de chat!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi meiden,

Ik zit al enige tijd op dit forum maar had me eigen nog niet voorgesteld dus bij deze ga ik dat maar ff doen. Ik ben dus es, 44 jaar oud en woon in Drenthe.

Ben getrouwd heb 2 kids van mezelf en twee kids van mijn man.

Leeftijden ja schrik niet 17(j) 18(m), 19(M) en 20(m).

Ik heb eigenlijk al een hele grote schaamte voor mijn borsten vanaf mijn 14e jaar, ik zag bij vriendinnen borsten maar bij mij kwam het er maar niet van. Na de zwangerschappen ben ik uitgekomen op een c cup (kleine c cup) maar ja de jongste moest zonodig lurken dat ik daarna op een a uitben gekomen.

De laatste half jaar ben ik heel veel afgevallen en zit nu op een aa en heb nu eindelijk de knoop doorgehakt om bv te laten doen

Ik wil me een keer vrouw voelen en niet meer in wijde kleding te hoeven lopen. Ik ben bij beaucare in Utrecht geweest voor het eerste consult en dat is me goed bevallen, er werd goed naar me geluisterd, al mijn vragen werden beantwoord en heel belangrijk er werd tijd voor me gemaakt.

De volgende dag heb ik een afspraak gemaakt en kan 14 september terecht. Pfff moet er al om 07.00 uur in Machelen zijn en om 08.00 uur ga ik onder het mes. Dat word een vroege nacht voor me want moet nog al een stuk rijden, maar voor mijn boobies heb ik veel over.

Ik zal tegen die tijd ook foto's van me plaatsen van voor die tijd en 17 september zullen na foto's komen.

Ja ik blijf lekker een weekend in Antwerpen in een hotel zodat ik niet direct die reis terug hoef te maken, weet natuurlijk niet of het goed is maar merk ik dan wel.

O ja ik word trouwens geholpen door Sarah Ulens en krijg tenminste 350 cc onder de borstspier

groetjes en xx es

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yes, welcome!!!

Weet je al hoeveel cc en zo je krijgt?

En net zoals bb zegt, we entertainen je wel tot september!

Trouwens super dat je je voor foto's geplaatst hebt, ik heb t niet aangedurfd :) maar t leek er wel op :)

Veel plezier hier

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Es,

fijn dat je nu een datum hebt.

Wilde naar je voor-foto' s kijken, maar schijnbaar heb je ze weer verwijderd...Zo erg ?? Meid, we komen allemaal van een beginpunt waar we zelf niet happy mee waren!

Maar als jij je er niet blij van word, dan kun je ze nog altijd plaatsen als je over een paar maanden geweldige boobies hebt!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Es,

fijn dat je nu een datum hebt.

Wilde naar je voor-foto' s kijken, maar schijnbaar heb je ze weer verwijderd...Zo erg ?? Meid, we komen allemaal van een beginpunt waar we zelf niet happy mee waren!

Maar als jij je er niet blij van word, dan kun je ze nog altijd plaatsen als je over een paar maanden geweldige boobies hebt!

Liefs

Die foto's staan er nog Lucky ;)

Misschien moet je vriendjes worden met Es?................. :44:

Of misschien anders ff je bril erbij pakken :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die foto's staan er nog Lucky ;)

Misschien moet je vriendjes worden met Es?................. :44:

Of misschien anders ff je bril erbij pakken :D

Ben vriendjes, maar album is nu leeg???!!

Ik zal mijn jampotten eens opzetten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben vriendjes, maar album is nu leeg???!!

Ik zal mijn jampotten eens opzetten

ALs je naar het profiel van es gaat en dan op album klikt, kun je ze inderdaad niet zien, vreemd :106: Maarrrrr, als je nou op haar naam gaat staan, dan zie je zo een manneke met een plusje of een minnetje (je weet wel dat icoontje om vriendjes te kunnen worden ;) ) en daarnaast staat nog een icoontje. ALs je daar op klikt kom je wel in het album :44:

Ik zou dat wel eens willen zien als jij twee jampotten voor je ogen hebt staan :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Es,

heb ook mijn 'voor' foto geplaatst.. echt om me eigen kapot te schamen :( en mensen altijd maar zeggen, wees blij met wat je heb..!?!?? en als je nou niks heb?:(:( ben blij dat het over 2,5 week anders is.. eindelijk me eigen vrouw voelen! :) En nog steeds kan ik er kwaad om worden als mensen het onnodig vinden dat ik een bv laat doen.. pfff.. Zal heel erg opgelucht zijn:) Eigenlijk hetzelfde wat ik nu (niet) heb, als jou:) foto's lijken op elkaar:) hihihii:)

Komt allemaal goed:) ook bij jou Es:)

Liefs deborah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Es & Deborah,

Ik vind het SUPER dapper van jullie dat jullie je voor-foto's ook erop gezet hebben! De 1e stap is gezet, nu kan het afscheidprocess beginnen... :58:

Mocht ik kunnen, zou ik onmiddellijk met jullie wisselen, écht! Ik vind het er zooo symetrisch uitzien bij jullie, dit is bij mij helemaal niet het geval, er staat één tepel naar buiten en één 'borst' is niet uitgezakt... maar het gaat me niet om de perfectie, gewoon om me vrouwelijk te voelen, dus ik trek het me niet aan en denk gewoon aan die boobies die ik binnenkort de mijne mag noemen!

Liefs....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.