VeraVeer89 Posted June 17, 2012 Share Posted June 17, 2012 Beste allemaal, Bij deze wil ik mij graag aan jullie voorstellen op dit forum. Helaas weet ik nog niet zo heel goed hoe het allemaal werkt, ik moet het nog even uitvinden Ik ben een vrouw van 23 jaar, en ik ben op 5 juni 2012 geopereerd in de Jan van Goyenkliniek in Amsterdam. De operatie is uitgevoerd door Dr van Selms. Ik had niet meer tevreden en gelukkig met het resultaat kunnen zijn! De operatie is erg goed gegaan, en ik moet zeggen dat de napijn mij is meegevallen. Ik heb natuurlijk wel pijn gehad, en ook vooral spierpijn, maar ik dacht dat het erger zou worden. Wel moet ik erbij zeggen dat de protheses bij mij voor de spier zijn geplaatst. Ik heb Natrelle protheses, 240 cc en 255 cc aan de andere kant. Ik ben nu 2 weken verder en het is heel erg mooi. Wel heb ik nog erg gevoelige borsten, een doof gevoel aan de onderkant van mijn borsten en een gevoel alsof ik zonverbrand ben. (pijnlijk gevoelig) Ik heb veel op internet en forums gelezen, en begrijp van veel vrouwen dat dit na een aantal weken verdwijnt. Voor alle dames heb ik wel een tip. Ik had zelf een sportbh in de lingeriewinkel gekocht (ik zal het merk niet noemen) maar waar ik na een paar dagen steeds meer last kreeg van de snijdende randen onder de borst, waardoor het litteken geirriteerd raakte. Nu bestel ik welleens kleding bij Bonprix online webshop (excuses als ik geen namen mag ik noemen) daar heb ik een sportbh besteld, welke enorm fijn zit.(ik heb er meteen daarna nog 2 besteld, waarvan 1 met een voorsluiting, zodat niet iemand je perse hoeft te helpen de eerste weken) Omdat de banden wat beter watteerd zijn en wat dikker is de draagvorm heel prettig, ook om mee te slapen zijn ze echt top! De prijs is 19.90, en die met voorsluiting is 17.99. Ook nog een pluim voor Dr van Selms, ik ben hem heel erg dankbaar Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted June 17, 2012 Share Posted June 17, 2012 hoi VeraVeerGefeliciteerd nog met je boobies en fijn dat je zo tevreden bent zeg!!Wij zijn hier trouwens dol op merknamen e.d. Het is net voor iedereen heel handig als ze weten welke bh's wel goed zitten en welke niet. Dus als je wilt, mag je met ons delen welke bh je niet fijn vond en welke net wel!!Groetjes BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
tralalalala Posted June 18, 2012 Share Posted June 18, 2012 Wat leuk, gefeliciteerd! Yep idd je kan gewoon namen noemen hoor. Bonprix heeft idd goed spul, thanks voor de tip! Heb je al foto's van je nieuwe boobs? En vanaf welke maat kom je en heb je nu?Groetjes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VeraVeer89 Posted June 18, 2012 Author Share Posted June 18, 2012 Hoi Best Boobie en Tiva, Bedankt voor jullie berichtjes! Oke hihi, ik wist niet zeker of dat mocht. Zelf had ik 2 Triumph Tri Action sportbh's gekocht, een C en een D, maar ik vind dat de randen enorm snijden, alleen de banden die over je schouders lopen zijn lekker zacht. Ik heb net mijn bestelling van Bonprix binnengehad vandaag, met de bh met de voorsluiting en de andere bh! De voorsluiting bh is heel fijn, net als de andere. Dat is een level 4 bh zoals ze dat noemen, en die zit echt pefect!! Ben er super blij mee:) Ik had een kleine B, en bovendien vond ik zef dat mijn borsten niet erg mooi gevormd waren, ik had peervormige borsten:( Nu heb ik van sportbh een D Ik denk dat het straks in een bh met beugels dan een grote C kleine D word. Daar ben ik heel erg tevreden mee, ook omdat ik nu ronde borsten EN eindelijk een decollete heb in een shirtje! Jippie:) Ik zal de foto's deze week even proberen te uploaden, ik moet nog even uitvinden hoe het moet:) Meteen een vraagje, hebben jullie in het begin ook het gevoel gehad dat je borsten zonverbrand zijn, dat ze zo gevoelig zijn? Het is een pijnlijk gevoelig. (ben pas 2 weken verder, dus mag eigenlijk niet klagen, maar ben benieuwd naar jullie ervaringen) Ik smeer ze nu elke dag 1 of 2x in met Zwitsal ' op het huidje' dat helpt al wel een beetje. Fijne avond allemaal! Groetjes Vera Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted June 18, 2012 Share Posted June 18, 2012 Hoi hoi Die Tri-action, die vind ik ook snijden, op het moment, nu zo vlak na mijn wissel. Ik weet wel dat ik hem na een week of 6 of 7 wel prettig vond dragen. Die level 4... Van welk merk is die? of is dat een domme vraag Het maken van een album in de galerij: Klik rechtsboven in het scherm op je naam en ga naar: 'mijn instellingen' Dan in de gekleurde balk, waaronder al die opties staan, klik je op Galerij (niet zo heel goed te zien, maar hij staat naast het woord instellingen, geloof ik) En dan kun je een album aanmaken. Succes!! Dat branderige is heel normaal. Ze hebben je zenuwen doorgesneden en dat veroorzaakt overgevoeligheid van je huid. Dat gaat de komende weken wegtrekken en dan gaat het hele zaakje ook zachter worden en meer natuurlijk aanvoelen! Groetjes, BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mirres Posted June 18, 2012 Share Posted June 18, 2012 Hoi Vera,Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten en fijn dat het herstel zo voorspoedig gaat. Het valt niet mee soms met die gekke herstelkwaaltjes maar als je zo tevreden bent, dan weet je waar je het voor doet.Ik ben benieuwd naar je foto'sDat gevoel wat je omschrijft is heel herkenbaar, aan de ene kant dat rare dove aan de onderzijde, en bovenop en aan de zijkant een prikkelend soms een zeurderig en snijdend gevoel. Zeker in het begin! Nu zo'n 4 weken er na heb ik het nog wel, maar het wordt iedere dag een beetje minderNu we toch met merken aan het gooien zijn, ik gebruik een creme van Dove ( link ) Een soort mix van creme en olie, erg lekker. Ik creme mijn huid er 2 keer per dag mee inBedankt voor de BH tip ik ga zeker shoppen daar. Alle BH's die ik tot nu toe heb geprobeerd geven me helse pijnen en striemen, dus draag er momenteel geenliefs,Mirres Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted June 18, 2012 Share Posted June 18, 2012 Dat over die level 4 bh was dus inderdaad een domme vraag van me.... Hij staat gewoon op bonprix.nl en hij heet level 4 Sorry Link to comment Share on other sites More sharing options...
VeraVeer89 Posted June 18, 2012 Author Share Posted June 18, 2012 Hoi Best Boobie en Mirres, Helemaal geen domme vraag hoor:) Als je naar Bonprix.nl gaat, kun je een trefwoord of bestelnr invullen, ik heb sportbh nummer: 96905494 en 91722895 Het eerste nummer vind ik zelf de meest geweldige die ik tot nu toe heb gehad! En die met die voorsluiting heb ik nu aan, en ben ik ook heeel erg tevreden over! Zeker ideaal als je nog spierpijn in je armen hebt. Oke dat dus gevoel is eigenlijk heel normaal! Ik maakte me in het begin nogal zorgen, maar fijn om te horen dat het normaal is. Dank je wel Mirres, die ga ik zeker even halen morgen! Ik blijf gewoon lekker smeren met van alles Op het litteken smeer ik het alleen niet, ik heb daar wel 3x vaseline opgesmeerd inmiddels, omdat het litteken best wel trok. Ik ga het straks even proberen om de foto's erop te zetten, bedankt voor de hulp en tips! Groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
VeraVeer89 Posted June 18, 2012 Author Share Posted June 18, 2012 Trouwens Mirres, wat ik na een paar dagen met de Triumph BH heb geprobeerd, was om een zacht topje onder de bh te dragen, zodat de bh niet direct in je huid snijd, misschien dat jou dat ook wat kan helpen. Vanaf welke week mochten jullie beginnen met littekencreme smeren? Groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lucky71 Posted June 18, 2012 Share Posted June 18, 2012 Hoi,bij Bonprix heb ik trouwens hele fijne bikini's besteld. De topjes gaan tot cup F en ik heb een cup E besteld, een zwarte en een rode en die zitten echt heel mooi en kosten ook weinig..Nadeel is wel dat je het broekje niet los kunt bestellen, dus als je de bikinitop in 75E besteld, krijg je er een broekje maat 38 bij. Als je omvang 80 hebt, krijg je een broekje maat 40 enz...Je schrijft dat je borsten nog zo gevoelig zijn...wil je niet afschrikken, maar ik ben nu 8 maanden po en heb nog steeds aan de onderzijde een "doof" gevoel, terwijl het gedeelte, net boven de tepels super-gevoelig is. Dit is bij mij dus niet meer goedgekomen, maar ik kan er mee leven hihih...Maar fijn om te horen dat je zo tevreden bent!Liefs Link to comment Share on other sites More sharing options...
VeraVeer89 Posted June 18, 2012 Author Share Posted June 18, 2012 Hoi Lucky71:)Ja ik moet zeggen dat ik vaak kleding bestel bij Bonprix, ik ben echt fan! De kleding is van goeie kwaliteit, en het is niet super duur, maar echt betaalbaar.Dan is het best leuk om eens een keertje voor 200 euro te bestellen, want dan heb je meteen een hele stapel kleding erbij:)Of gewoon voor een paar tientjes, ben je al in het nieuw:)Ik ga over een paar weken ook een gewone beugel bh bestellen, kijken of dat wat is. Ik heb er wel 1 gehad voor mijn operatie, en die zat fijn.De bikini's zijn erg leuk he? Maar inderdaad een nadeel dat je de bovenstukjes en broekjes niet apart kan selecteren op maat.Ik had zelf 2 mooie bikini's van Sapph, de broekjes zitten nog perfect, maar ik moet wel voor nieuwe bovenstukjes gaan shoppen nu.Wat vervelend dat het bij jou niet meer goed is gekomen. Ik heb wel al van een aantal mensen gelezen dat het zelfs na een jaar nog minderde dat gevoel wat jij ook omschrijft(als ik dat van die vrouwen goed begrepen heb) Als het dove gevoel zou blijven zou ik het niet heel erg vinden, maar zou wel prettig zijn als ze niet meer zo supergevoelig zijn straks:)Ik ben enorm tevreden, vooral blij dat ik geen peervormige borsten meer heb, maar echt rond! En zo blij met mijn decollete hahaIk heb nu in een sportbh al een mooie vorm, en kan niet wachten om te gaan winkelen voor mooie bhs, liefst van Primadonna of Marie Jo:)Groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lucky71 Posted June 18, 2012 Share Posted June 18, 2012 Ja, dat herken ik....Marie Jo is wel mijn favoriete merk. Prima Donna is ook mooi, maar ik houd zelf het meeste van voorgevormde BH's en die heeft Prima Donna iets minder.Het dove gevoel is niet vervelend, het super-gevoelige gedeelte kan wel vervelend zijn. vooral tijdens het douchen. Dan kan ik die stralen niet meer verdragen net boven mijn tepels. Maarja, als dat het enige is..daar kan ik goed mee leven. Ben ook zo blij, dat mijn bh's en bovenstukjes weer mooi gevuld zijn.Liefs Link to comment Share on other sites More sharing options...
VeraVeer89 Posted June 18, 2012 Author Share Posted June 18, 2012 Er zit een winkel in Haarlem, en trouwens ook 1 in Amsterdam, die hebben alle merken. Dat zijn 2 kleine winkeltjes, en als je binnenkomt zeg je je maat en of je kleur of zwart/wit wilt. Dan halen ze een lade of meerdere uit de wand, en dan is het net een snoepwinkel! Alle merken zoals inderdaad Marie Jo, Primadonna Aubade noem maar op. Ze kunnen daar ook direct je bh innemen als het niet helemaal naar je zin zit. Dat word mijn eerste winkel die ik ga bezoeken over een paar weken, en dan ga ik even lekker shoppen:) Winkels heten Palazzina in Amsterdam en Corline in Haarlem, echt aan aanrader en om vrolijk van te worden haha! (ik ga nog even door met namen noemen) Wat jij zegt klopt inderdaad vooral onder de douche als je net even verkeerd eronder staat...kun je wel door de grond zakken. Ik hoop voor je dat het nog wat beter word met de tijd als alles van binnen ook helemaal goed geheeld is, ook al ben je al een tijdje verder. Fijn he als alles mooi zit en aansluit? Ik had bij mijn bhs altijd dat de bovenste rand niet helemaal gevuld was, en had ik altijd ruimte tussen mijn borst en de bh, heel vervelend. Nu is dat over Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lucky71 Posted June 18, 2012 Share Posted June 18, 2012 Ik denk zelf dat het bij mij niet meer goed komt, ben inmiddels ook alweer 8 maanden po, maar niet getreurd. Ik ben al blij dat ik geen super push-ups meer aan hoef of dat ik mijn bh's vol moest stoppen zodat het leek alsof er nog iets zat zoals vroeger .. Ik winkel graag in Eindhoven, bij Lingerie le Net..ook zo'n mooie zaak met die super merken. Ik heb daar nu ook al 2 bikini's van Aubade geshopt..oooh, wat zijn die mooi..(maar ook zo duur... ), maar mijn mannetje vond dat ik die verdiend had. Ik trouwens ook... Liefs Link to comment Share on other sites More sharing options...
VeraVeer89 Posted June 18, 2012 Author Share Posted June 18, 2012 Nee daar ben ik zelf ook blij om inderdaad. Scheelt veel frustratie, en merk nu al dat ik erg trots ben op mijn nieuwe borsten:)Ooh goed om te onthouden, wil ik ook wel een keertje bezoeken! Het is nu zo leuk om te gaan kijken voor nieuwe lingerie!Ja soms moet je jezelf dat cadeau doen (of laten doen:) ) Ik ga denk ik over een week of 4 kijken, dan ben ik 6 weken verder en mag het ook.Ik was een week na de operatie bij mijn plastisch chirurg, en hij zei wel dat ik af en toe een uurtje al een gewone bh mocht dragen, maar ik denk dat iker nog heel even mee wacht:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.