zita83 Posted June 17, 2012 Share Posted June 17, 2012 bij deze heb ik 3 weken geleden een borstvergroting ondergaan en ik moet zeggen ik ben heel erg tevreden de dokter heeft me de nodige uitleg gegeven prima bijgestaan erg vriendelijk ik heb niet echt pijn gehad na de operatie zelfs geen blauwe plekken en na 2 weken kon ik al terug gaan werken ik raad zeker dr. oelbrechts aan voor wie een borstvergroting overweegt Link to comment Share on other sites More sharing options...
B-Cupje Posted June 18, 2012 Share Posted June 18, 2012 Hey Zita83 , welkom op het forum . Dat is een kort en krachtig berichtje waardoor ik veronderstel dat je nogal zelfzeker bent , je keuze goed overwogen had op voorhand en nu dus erg tevreden bent . Hoe ben je bij deze chirurg terechtgekomen misschien ? Weet je hoeveel cc je hebt gekregen , welke plaatsing (op/onder de spier) ? Van welke cupmaat je vertrokken bent en je nu hebt ? Wij zijn hier nml een beetje nieuwsgierig Link to comment Share on other sites More sharing options...
zita83 Posted June 20, 2012 Author Share Posted June 20, 2012 Hey Zita83 , welkom op het forum . Dat is een kort en krachtig berichtje waardoor ik veronderstel dat je nogal zelfzeker bent , je keuze goed overwogen had op voorhand en nu dus erg tevreden bent . Hoe ben je bij deze chirurg terechtgekomen misschien ? Weet je hoeveel cc je hebt gekregen , welke plaatsing (op/onder de spier) ? Van welke cupmaat je vertrokken bent en je nu hebt ? Wij zijn hier nml een beetje nieuwsgierig ik ben gewoon op zoek gegaan op het internet en een beetje onderzoek gedaan en deze was ook dicht bij huis dus afspraak gemaakt en ik voelde me goed bij de dokter hij gaf me goede uitleg en hij wou zeker geen te grote steken zodat het toch natuurlijk bleef .hij heeft 260 cc geplaast omdat dit veel natuurlijker was hij wou ook niet groter gaan omdat je anders de randen van de ciliconen zou zien en voelen en ze zijn geplaast onder de spier en ik kom van een 75 aa naar een 80 c.dus ik ben een heel tevreden vrouw nu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.