Ga naar inhoud

Eerst borstverkleining, daarna pas borstvergroting...


Aanbevolen berichten

Hoi Dames,

Ik wil graag een bortsvergroting en vooral mooie stevige borsten.

Ben gisteren op eerste consultatie geweest.

Ik kan gewoon een borstvergroting laten doen, maar dan heb ik niet het gewenste resultaat. Mijn huidige borsten zouden gewoon wat voller worden, maar na een jaar of 5, harder gaan doorhangen daardoor. Waardoor ik waarschijnlijk terug zou komen om een borstlift te laten doen..

Wat stelde de chirurg nu voor ( om het resultaat te krijgen hoe IK het wens); eerst een borstverkleining met verplaatsing van de tepel, zodat de borst terug omhoog staat en een mooie vorm heeft.Het zou da een A cupje worden. Dan alles 3 maanden goed laten genezen en een borstvergroting doen.

Persoonlijk denk dat nu ook wel dat zo ik het gewenste resultaat zal bekomen.

Maar dat zijn wel 2 operaties, en ben ik al gauw 8000 euro kwijt ( waar ik niet op gerekend had).

De pc gaf me wel de garantie dat op deze manier de huid heel strak staat en ik ook nooit meer zou moeten terugkomen. De implantaten kunnen er 30 jaar inblijven, en de boel gaat NOOIT meer doorhangen. Mag zelfs gerust zonder BH lopen..

Zijn hier nog andere die zoiets voorgesteld kregen? Of die het op deze manier ook gedaan hebben.

Groetjes Snoopy

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Wat een vreemd verhaal zeg, zoiets heb ik nog niet eerder gehoord? Waar ben je op consult geweest? Ikzelf had hele erge hangborsten (zwangerschappen en heeeeel veel afvallen), en ik heb een borstlifting gehad. Dus ook een verplaatsting van de tepel en tegelijk een prothese omdat ik graag volle stevige borsten wilde. Je kunt foto's van mijn voorsituatie en hoe het nu is bekijken in de galerij. Ik zou in ieder geval hier geen 2 operaties voor ondergaan voor wat mijnsinziens ook gerust in 1 ok kan!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil ook graag weten waar je op consult bent geweest? De belofte dat de boel NOOIT meer gaat doorhangen op deze manier?

Ik snap de logica niet zo goed van een verkleining, en daarna een vergrotng..behalve dat het een financiele klap is.

Waarom niet een lift (oftewel een verkleining) en dan direct prothesen plaatsen? Heeft hij verteld waarom het niet in 1x kan?

Ik snap de gedachtengang wel, maar de volgorde niet!?

Sorry, maar ik zou heel snel doorgaan naar het volgende consult elders, mits hij een goed medisch onderbouwd excuus heeft natuurlijk om het op deze manier te doen. Maar als dit zo zou zijn, dan stond het vast wel vermeld in je verslagje hierboven.

Mijn voorkeur zou uitgaan naar 1x véél minder kosten, en 1 operatie met (in mijn ogen) hetzelfde resultaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een raar verhaal, ook ik heb dit nog nooit eerder gehoord!

Wel stelde mijn pc voor om eerst alleen de lift te doen (dat was erg nodig bij mij) en dan later te vergroten, maar dat was eigenlijk alleen omdat ik niet zo aan het idee kon wennen dat ik protheses zou krijgen. Maar ik wilde me niet 2 x laten opereren (zat er al zo enorm tegen op) dus heb besloten om alles in 1 x te doen. Achteraf spijt omdat ze te groot zijn geworden, maar ja dat kon ik ook van te voren niet weten.

Maar mijn situatie was anders dan bij jou, ik had echt net als ingrid hang borsten door veel afvallen en zwangerschappen, dus een lift was ziezo nodig.

Maar als je alleen wilt vergroten lijkt het me echt vreemd om eerst te verkleinen, krijg je ook nog eens een hoop extra littekens van. En je huid zal ten alle tijden mee rekken, dus dat je dan nooit geen hang zou krijgen geloof ik niet. Iedereen zou in der loop der tijd wat hang krijgen, ik denk wel dat het uitmaakt hoe de protheses geplaatst worden, ik heb ze voor de spier en al vrij snel weer hang gekregen een volgende keer zou ik ze achter de spier of dual plane willen hebben.

Maar ik zou echt nog bij een andere chirurg op consult gaan, en ben erg benieuwd wat een ander te vertellen heeft.

Gr Risje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt allemaal voor jullie reacties!

Ik ben op consult geweest in De Hoffkliniek in Maaseik.

Ik dacht dus eigelijk ook dat het zou gaan met een borstlift + protheses.

Maar deze pc wil dit niet doen, omdat er door de borstlift de huid veel te gespannen is, en de protheses zouden een 'te grote' druk geven op de wonden.

Waardoor je veel risico loopt dat alles wat genaaid is, terug gaat openscheuren of niet voldoende geneest/dichtgroeit.

Ik heb al gezien op foto's van vrouwen die een A cup hebben en een borstvergroting hebben laten doen. persoonlijk vind ik dat wel een heel mooi resultaat.

Beter dan als je al een een B cup hebt en dan een vergroting laat doen. Je zou geen hang meer krijgen doordat je eigenlijk begint met niets, en vanzodra ze daar een prothese in steken staat alles zo stevig opgespannen. Ik weet het nu niet meer... als ik het laat doen, zou ik het het liefste daar laten doen omdat ik vertrouw op deze pc. Maar zoveel geld! ik twijfel nu of het zoveel wel waard is allemaal..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Snoopyke

Ik zit net even met verbazing dit topic te lezen..... Ik ben het helemaal met Piepke eens, ik kan me ook echt niet voorstellen dat hij hier een echte onderbouwde verklaring voor heeft!! Ik begrijp dat jij op basis van het verhaal van die pc, hier helemaal vertrouwen in hebt, maar misschien moet je toch nog 1 of 2 andere consulten plannen. Al is het alleen al om te horen hoe of wat zij zouden doen.

Ik ben vorige keer ook volledig prat gegaan op het advies van de pc op mijn consult. Achteraf gezien had ik beter nog een paar consulten kunnen doen, had me veel ellende en geld gespaard (zoals je kunt lezen in mijn topics)

Ik wens je heel veel succes!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid, ben je ook al bij andere pc's geweest? Ik heb uit ervaring geleerd dat je toch beter eerst meerdere consulten kunt hebben, ik ben bij mijn eerste bv erg ontevreden geweest.Als ik van te voren beter geinformeerd was geweesthad mij dat ook € 4400.-besopaard! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoo Piepke.. Ik zat jou pagina te lezen, maar jij hebt ook heel wat meegemaakt met je booobbs!!

Heb je er toevallig foto's op staan?

Ja Bonfire... dat was idd een heel gedoe :22: Heb je verzoek geaccepteerd, kun je mijn fotos zien ;) (heb een extra map in de rubriek 'complicaties')

Maar deze pc wil dit niet doen, omdat er door de borstlift de huid veel te gespannen is, en de protheses zouden een 'te grote' druk geven op de wonden.

Waardoor je veel risico loopt dat alles wat genaaid is, terug gaat openscheuren of niet voldoende geneest/dichtgroeit.

Piepke : Ja...deze logica kan ik volgen, maar wil je zulke grote protheses? Heb je een idee over de hoeveelheid die je zou kunnen/willen krijgen?

Je zou geen hang meer krijgen doordat je eigenlijk begint met niets, en vanzodra ze daar een prothese in steken staat alles zo stevig opgespannen.

Het 'jeugdige' uiterlijk garandeerd hij tot cup dd.

Hij wil de volgorde afgaan, die hij ook toepast bij mensen waar een borst is afgezet door ziekte bijv. Hij gaat een complete borstreconstructie op je toepassen???

Tjee.... ik vind dit behoorlijk bizar klinken.

Deze handelswijze staat ook op de site beschreven :

(ps: waarom krijg ik een vage herinnering bij de naam Hoeyberghs?? Ik herken de naam ergens van)

http://dehoffkliniek...-dr-hoeyberghs/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aaahhhh.... even zoeken op internet en ik weet het weer :22:

Een flamboyante man zal ik het maar noemen :45:

Nogal wat artikeltjes : http://www.vandaag.b...jeff-hoeyberghs

En een leuke profielfoto.

Dokter%20Jef%20H.jpg

Mijn gevoel : Heeeeeel hard wegrennen en snel vergeten wat hij allemaal heeft verteld. Alleen al door zo op de foto te gaan kun je nou niet bepaald verwachten dat mensen je zien als een gerenommeerde respectabele chirurg :97::28::29::98:

Link naar reactie
Delen op andere sites

De siliconen blijven er 30jaar in?!?

ivm de slijtage en het zweten van de implantaten is een wissel om de 10 - 15jaar wel nodig,

30 jaar is zelfs langer dan de 'fabrieksgarantie' van de beste implantaten...

Ik raad je aan om zeker nog bij 2 andere klinieken op consult te gaan, want deze zaak is

samen met de manier van opereren, niet geheel zuiver

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Als je het over deze chirurg hebt zou ik ook heeeeel snel mijn hardloopschoenen aandoen en wegrennen net wat Piepke schrijft! Ik heb m een een paar keer op tv gezien, en vond m echt een ongevoelige rotkerel, hoe hij met mensen omgaat....amaai, die kwam met geen vinger aan mijn borsten! (maar ik weet dus niet of je consult bij deze pc was?) Ik heb ook een lift gehad met prothesen (450 cc onder de spier), en mijn pc zegt dat ik zo min mogelijk zonder bh moet proberen te lopen, want dat ze dan toch veel sneller gaan hangen (heb geen lichte prothesen).

Ga zeker eens een keertje bij een andere pc op consult meis, ik kan die van mij echt super aanbevelen, scheelt je een hele hoop met geld! En geeft een supergoeie service (ook nadien).

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Als je het over deze chirurg hebt zou ik ook heeeeel snel mijn hardloopschoenen aandoen en wegrennen net wat Piepke schrijft!

Ik denk wel dat het over deze chirurg gaat hè Snoopy? Het is zijn kliniek en volgens mij werkt hij daar als enigste chirurg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, inderdaad het gaat over Jeff Hoeyberghs!

Het beste lijkt mij dat ik gewoon jullie raad ga opvolgen en idd héél hard wegrennen en een andere chirurg.

Grappige foto trouwens van hem, met dat mes in zijn mond..

Ik ga eens een afspraak maken met de pc van Ingrid K, want dat zijn nu precies de borsten , hoe ik ze ook zou willen :3:

Bedankt voor jullie raad allemaal!!!!!!!!!!!!!!!!! :119:

groetjes en word vervolgt.......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, die super-flatterende foto van hem zal toch niet gauw uit je gedachten verdwijnen? :45:

Fijn he, zo een forum en gelukkig heeft Piepke een hele hoop research voor je gedaan!

Ben benieuwd wat je van je nieuwe consult gaat vinden!! En 5 juli, dat is toch al snel! Nog een weekje of drie :D

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat een raar verhaal, vertrouw het niks!! ik zou gewoon nog eens ergens anders op consult gaan en vergelijken, dit klopt niet! deze pc wil alleen maar veel geld verdienen en het maakt niet uit hoe...

alle alarmbellen gaan zowat af! niet terug gaan naar deze arts! Als ik jou was ging ik op consult bij wat bekende namen hier van het forum...... (kennis is macht)

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat een raar verhaal, vertrouw het niks!! ik zou gewoon nog eens ergens anders op consult gaan en vergelijken, dit klopt niet! deze pc wil alleen maar veel geld verdienen en het maakt niet uit hoe...

alle alarmbellen gaan zowat af! niet terug gaan naar deze arts! Als ik jou was ging ik op consult bij wat bekende namen hier van het forum...... (kennis is macht)

Allee, heb een afpraak bij dezelfde pc als Ingrid K !

Nog even geduld, 5 juli kan ik op consult, en dr Hoeyberghs verdwijnt voorgoed uit men gedachte..

Goedenmiddag Jolly :46::44:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Snoopyke,

Inderdaad heel goed dat je naar een andere pc gaat.

Wat een raar verhaal zeg! En vind de berichten die je online over deze man vind ook niet erg bemoedigend.

Ik zou net als de andere dames, hard wegrennen en niet meer teruggaan!

Heel veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Snoopy!!!!! Hoe staat het met de plannen?

Ben je elders nog op consult geweest? Ben erg benieuwd of een andere pc je ook het vertrouwen heeft kunnen geven om de operatie in 1x te doen ;)

Groetjesss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.