Jump to content

hoeveel cc

Recommended Posts

hallo iedereen,

volgende maand ga ik eindelijk mijn borsten laten vergroten maar nu zit ik echt te twijfelen over hoeveel cc ik heb nu een 75 a en zou graag een grote b kleine c hebben hoeveel cc zou dat dan ongeveer moeten zijn

alvast bedankt

groetjes

Hoi Katleen,

Cc's vallen bij iedereen altijd anders had, zoals je hier kan lezen op het forum:) wat heeft je pc jou geadviseerd?

Ik heb zelf nu een kleine 70A en krijg tussen de 240 en 270 cc.. Wil zelf graag ook een grote B kleine C.. :) kijk anders een keer in de galerij.. Daar staat ook vaak bij wat meiden hebben gekregen:)

Succes verder:) en ook met de operatie.. Duurt bij jou niet lang meer.. Bij mij is het ook nog maar 3 weken:)

Liefs deborah

Hoi Katleen,

Cc's vallen bij iedereen altijd anders had, zoals je hier kan lezen op het forum:) wat heeft je pc jou geadviseerd?

Ik heb zelf nu een kleine 70A en krijg tussen de 240 en 270 cc.. Wil zelf graag ook een grote B kleine C.. :) kijk anders een keer in de galerij.. Daar staat ook vaak bij wat meiden hebben gekregen:)

Succes verder:) en ook met de operatie.. Duurt bij jou niet lang meer.. Bij mij is het ook nog maar 3 weken:)

Liefs deborah

hey

bij mij gebeurd het op 10 juli dus ook niet lang meer :-) de pc had me 200 cc laten passen en 250 cc laten passen toen heb ik gezegd dat ik voor de 200 cc zou gaan maar nu twijfel ik hard of ik dat niet te klein ga vinden

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.