Ga naar inhoud

PC raad heel weinig CC's aan


Aanbevolen berichten

Hoi!

Ik heb een paar weken geleden mijn eerste consult gehad bij Aesthetic kliniek in Veldhoven. De kliniek en de PC is me prima bevallen!

Ik twijfel alleen enorm aan de CC's

Ik ben nog jong (20) en heb niet helemaal volgroeide borsten (puntige), maar wel maatje 70A soms B BH maat.

Ik wil op een grote B uitkomen (misschien kleine C). Mijn PC raadde mij 150 cc of 175 cc mentor ronde duale plane aan.

Nou lees ik overal op dit forum dat dit heel weinig is? wat denken jullie moet er wat meer in om een grote B te krijgen?

liefs,

Nina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat ligt echt totaal aan je eigen borst, weefsel, vet, klier, breedte enz. Ik ken iemand die met een prothese van 140cc een volle c cup heeft kleine d. Ik wist niet eens dat die bestond. Ze zei dat het de kleinste was. Bijzonder hè? Maar kortom, t is bij iedereen anders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd, staar je niet blind op wat anderen krijgen. Alles hangt af van je eigen lichaamsbouw en je uitgangspunt en aangezien je zelf ook al aangeeft niet te groot te willen, denk ik dat je wel goed zit. Een goed PC heeft daar ècht wel zicht op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat de andere dames zeggen, het valt echt bij iedereen anders

Ik ben zelf met 240cc van AA naar een cleine D grote C gegaan volgens de tabellen dan. En zelfs tabellen zeggen weinig he

Als je al een beetje borst hebt van jezelf, klinkt 150-175 cc niet eens zo heel raar eigenlijk. Maar je moet je wel bedenken dan prothese borsten altijd kleiner ogen

zou zelf dus wel voor de 175 gaan als ik jou was. Zelfs al zou je op een kleine C uitkomen, dat gaan ze zeker lijken op een B zeg maar

succes met je beslissing :)

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn vriendin heeft eurosilicone 180cc en is van een alleen tepel zeg maar naar een 75b - 70c gegaan. De pc weet vaak wel wat hij doet (hoop ik dan) maar idd wat Mirres zegt: een 175 is niet zo gek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nina,

CC zegt niet alles hoor. Het heeft ook met je eigen postuur te maken. Iemand die breeder is zal meer CC nodig hebben om een cupmaat groter te gaan dan iemand die smaller is. ( cc gaat dan namelijk ook in de breete ziten he)

Je geeft zelf aan een cupmaat groter te willen. Ik denk zelf dat je echt naar de PC moet luisteren.

Ik heb zelf ooit de fout ondergaan door te veel CC te nemen. Ik nam toen 265CC(anatomisch, protectie 5,5 cm!) en ging van 65B naar 65E

Dat kwam omdat ik vrij smal ben en de CC dus ging zitten in de protectie. Eerlijk meis, ik ben fan van grote borsten..maar dit stond mij totaal niet. Was voledig uit balans.

Met een heroperatie hebben ze het weer tot een normaal formaat kunnen maken. (hiervoor heb ik wel een half jaar zonder prothese gelopen en kwam ik weer bij 65B uit)

Om maar weer te geven dat CC niets zegt.

Bij mijn heroperatie kreeg ik 180CC (rond geplaatst....een protectie van 2.2 cm)

En ging van 65b naar 65D

Ben nu heel happy! (65B is trouwens ongeveer eenm 70A)

Geloof me meid.... het moet ook bij je figuur passen!!!

Als je foto's van mijn bv's wil...stuur ik ze je. Dan kan je meteen het verschil zien in natuurlijkheid.

XXX Nana

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nana123,

Jemig wat een verhaal.. zo zie je maar dat het ook de andere kant opkan :( Is het nu wel helemaal mooi geworden? helemaal naar wens? ben eigenlijk wel nieuwschierig hoe dusdanig het verschil was.. maar je hebt zeker geen album hier aangemaakt?:)

Blij dat het nu allemaal beter is:) en wat een verschil in cc's zeg:)

Ik denk inderdaad dat de pc weet wat hij doet.. en dat je hem/haar daarin moet vertrouwen:) komt vast allemaal goed:)en mooi:)

Liefs deborah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een pc heeft me dat laatst heel duidelijk uitgelegd. Ik moest voor de spiegel gaan staan en toen heeft hij me verschillende ronde protheses voorgehouden. Hij heeft dit gedaan met ronde protheses omdat die qua projectie naar voren amper verschilde.

Zo kon ik heel goed zien dat 200 cc voor mijn borstbreedte (zijkant borst tot in het midden) gewoon te klein was en dat zou een onnatuurlijk resultaat geven omdat de prothese ondanks de 200cc mijn borst niet zou kunnen opvullen.

Vervolgens hield hij er een prothese van 280 cc voor en die paste echt precies in mijn borstbreedte, dat zou het meest natuurlijke resultaat geven. Ook de prothese van 300 cc paste prima.

Een prothese van 400 cc was te groot, die kwam voorbij mijn lichaam en zou onnatuurlijk resultaat geven.

Dit zal dus ook voor jou gelden, de prothese van 175 cc heeft een bepaalde afmeting en die zal dan het beste in jouw borstbreedte passen. Heel misschien dat bv 200 cc nog zou passen maar meer zou te groot worden en dan krijg je borsten die aan de zijkant van je lichaam uitsteken of in het midden tegen elkaar aan zitten. Dat ziet er onnatuurlijk uit. Als je dat zelf wenst zou je dat uitdrukkelijk kunnen aangeven. Zelf zou ik dan voor het meest natuurlijke gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.