Ga naar inhoud

PIPohno : 13 juli 2012 : Dr Winter : JVG kliniek.


Aanbevolen berichten

Vandaag is de dag.

ik heb vanmorgen een koffie gedronken en verder neem ik maarniks.

ik ben eigenlijk nu wel heel rustig. ik heb er zin in.

hopelijk kunnen ze alle losse troep verwijderen en ga ik mij erna een stuk beter voelen.

ik ben benieuwd.

nu eerst nog even een ochtend nuchter doorkomen :)

gr,pip

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou ladies, het ging helaas niet helemaal als verwacht.

links was stuk en dat wist ik, zat ook rommel in mijn oksel.

maar rechts was zonodig nog erger. het was een pittige operatie omdat er veel kapsles verwijderd moest worden en in mijn rechter oksel

was het een flink zooitje.

ik heb veel bloed en vocht verloren en daar had ik ook veel last van.

ik had een erg lage bloeddruk en mijn rechter drain bleef maar lopen.

zo erg dat ze s'avonds de chirurg lieten komen om overplaatsing naar het VU te overleggen.

er was sprake van een mogelijke operatie.

ik ben voor de zekerheid overgebracht naar het VU maar de operatie is gelukkig niet nodig geweest.

de linker drain gaat er vandaag uit en ik ben ook van het infuus af gehaald. gelukkig kan ik nu zelf naar de wc lopen zonder niet goed te worden.

mijn rechter drain blijft nog te veel lopen en daarom blijf ik minstens nog tot morgen. zodra er niet meer veel uitkomt mag ik naar huis.

de grootte van mijn boobs vind ik tegenvallen om eerlijjk te zijn. er zit 265cc full projection in.

en rechts is ook groter als links, dat was al zo hoor, maar ik had eigenlijk gehoopt dat hij daar rekening mee zou houden.

nah ja, uiteindelijk zal ik dus even moeten afwachten hoe het verder gaat.

ben welovertuigd dat het goed komt, en de rust in het zh vind ik ook wel ff lekker :)

vandaar mijn late verslag. ik ga straks even rustig de verslagen van de andere meiden lezen die gister moesten :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

het hele geburen erom heen vond ik trouwens wel meevallen hoor.

alleen moest ik toen ik aankwam in de kliniek ruim een half uur in de wachtruimte wachten voordat ik eindelijk naar boven mocht.

daar aangekomen kreeg ik een praatje en de kliniekjas en pantoffels en een netje voor mijn haar.

toen kwam de chirurg die ging nog wat foto's maken en daarna kon ik de ok in.

ik voelde mij heel rustig en het infuus zat er snel in.

ze maakte een praatje met me, moest 2 keer diep in ademen en weg was ik.

toen ze mij wakker wilde maken in de uitslaapkamer dacht ik dat ik droomde, ik hoorde wel in de verte dat er gezegd werd dat ik klaar was, maar was nog wat warrig geloof ik haha.

toen ze naast me stond en vroeg waar ik was, zei ik direct in de kliniek.

ik ben een paar niet goed geworden door de lage bloeddruk, en daar hebben een knijpzak om het infuus voor gelegd. dat hielp wel wat gelukkig.

ik denk dat de groote wel meevalt trouwens. en verder voel ik mij ook best goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast (not so proud yet) Mary

Ja hier in 't OLV Aalst waren ze ook heel lief en vriendelijk. Dat scheelt toch wel hoor als ze je zo wat op je gemak stellen. In het OK was het wel superkoud :wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje PIP

Wat een verhaal! Fijn dat die troep er nu allemaal uit is!!

Gefeliciteerd met je nieuwe, goeie implantaten en je herboren borsten!

Het herstel zal wel wat langer duren, maar je bent tenminste van die pips af zeg. Je zult je iedere dag wel beter voelen nu, en je bent in goede handen in het ziekenhuis he, ook fijn!

Dat de ene kant nog groter is dan de ander, dat kan ook nog heel erg bij gaan trekken he. Het vocht kan nog wel weken blijven, wordt wel steeds minder. :)

Heel veel succes met je herstel! Doe het rustig aan :)

liefs BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi,

het gaat wel goed hoor. ik ben een beetje bont en blauw en probeer het een beetje rustig aan te doen.

de pijn is wat beter te verdragen en probeer nu met 1 paracetamol per keer te doen sinds vanmorgen.

mijn boobs zijn op zich wel mooi geworden vind ik, maar ik vind toch dat ze groter hadden gekunt.

ik zal proberen wat foto's te plaatsen.

groetjes NOPIP :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

hey,

ik log toevallig net in :)

het gaat met ups en downs.

afgelopen maandag was ik voor controle bij de pc en toen heeft hij de pleisters eraf gehaald.

ik vroeg of de hechtingen eruit gingen, maar die zaten er niet in, hihi. hij werkt niet met hechtingen zei hij..

hij was net als ik niet tevreden met links en hij vond dat ik nog 6 weken een band moet dragen om links meer te laten zakken.

ondertussen is rechts nog behoorlijk bont en blauw. en ik twijfel zelf erg of het wel zal helpen.

het ziet er nu aan de buiten kant beter uit, het grootste gedeelte blauw is weg, maar de pijn eigenlijk niet. van binnen zijn ze flink tekeer gegaan en dat voel ik nog steeds helaas. rechts heb ik nu ook sinds een aantal dagen onder mijn tepelhof geen gevoel, en mijn tepelisook een beetje opgezet. ik heb eergisteren met de pc daarover gebeld en hij zei dat ik het moest afwachten en dat het wel weg zou trekken.

verder heb ik sinds na de operatie een ontzettende dikke buik, ik lijk wel zwanger! heeft iemand daar ook last van (gehad) ?

buiten de pijn van mijn borsten en irritatie in mijn oksels van de sneetjes vanwaar ze de siliconen hebben verwijderd voel ik mij wel beter dan voor de operatie.

ik denk wel dat die kapotte pips daar achteraf de boosdoenders voor waren.

dus eigenlijk mag ik niet klagen. maar voorlopig ben ik er nog niet klaar mee denk ik.

groetjes nomorepips! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Nomorepip :)

Ships van die ene borst! Hoop echt dat het nog verder gaat genezen. Er is natuurlijk veel gebeurd, dus kan me voorstellen dat het gewoon allemaal wat langer duurt bij jou.... Geduld is het sleutelwoord bij ons allemaal, maar jij wordt iets meer op de proef gesteld.. helaas :(

Houd de moed erin he! Komt vast allemaal goed :)

Die buik.... Is het vocht of kun je niet goed naar het toilet??? Als het vocht is, zou je dat langzamerhand kwijt moeten raken. Wat dan goed helpt is: heeeeel veeeeel water drinken en proberen de koffie achterwege te laten (als je die drinkt) Je moet dan wel 2 liter water en/of thee drinken, want je lichaam moet hard werken ;)

Als het aan je stoelgang ligt, zou je even contact op kunnen nemen met je huisarts. DIe kunnen je iets geven dat alles wat soepeler laat verlopen, waardoor je buik ook minder kan worden.

liefs, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.