Jump to content

Ger : 29 juni 2012 : Dr. Staudt : Rode Kruis Ziekenhuis

Recommended Posts

Hey Hallo meiden,

Ik ben Ger een 26 jarige moeder van 2 kleine kinderen. Ik heb een dochter van 5 en een zoon van 1.5 jaar. Na mijn tweede zwangerschap zijn mijn borsten erg verzwakt. Nu heb ik de knoop doorgehakt om een borstvergroting te gaan doen. Ik ben bij dr van Onselen geweest voor een consult bij de ACCZ. Ik moet jullie eerlijk vertellen veel goeds over hem en de kliniek gelezen te hebben maar ik niet helemaal overtuigd ben. Donderdag 21 juni heb ik in het Sint Lucas Andreas Ziekenhuis in Amsterdam een consult met dr Selm. Vind het allemaal erg spannend. Momenteel heb ik een kleine verzwakte B. Denk dat ik voor een volle C ga....Zijn er meiden die ervaring hebben met dr Selms....??? Ik ben benieuwd

Groetjes Ger

• Replies 88
  • Created
  • Last Reply

Hallo Ger,

Ik ben 2x geopereerd door Dr. van Selms.

De 1e x was bijna 20 jaar geleden en de 2e x was verleden jaar.

Hele aardige man en ook kundig.

Alleen ik ga 18 juni terug omdat ik nu niet zo tevreden ben, maar dat ligt meer aan mij dan aan hem denk ik.

Succes verder.

Diesel.

Diesel,

Dat meen je niet! Wat jammer dat je niet tevreden bent. Zijn ze te groot of te klein geworden?

Moest je je prothesen laten vervangen??? Ik heb begrepen dat er nu protheses zijn die je niet meer hoeft te vervangen, weet jij daar wat van?

Heb jij je laten opereren in het ziekenhuis of in de Jan van Goyenkliniek? Ik vraag me af wat het verschil is. Zijn het de prijzen, de kwaliteit?? Ik weet het niet hoor.

Heel veel succes 18 juni.

Ik ben de 1e x in het ziekenhuis geopereerd en verleden jaar in J van Goyenkliniek.

Ik weet eigenlijk ook niet of er prijsverschil is.

Ik vind de maat wel goed die ik nu heb (80D) maar de bolling zit teveel aan de zijkant (bij mn armen)

Mn borsten staan nogal ver uitelkaar. Daar door heb ik eigenlijk geen decolete, snap je wat ik bedoel.

Dus ik mis de bolling aan de binnenkanten van mijn borsten.

Geen idee of hij er wat aan kan/wil doen hoor, maar ik wil het toch even met hem bespreken.

Voor de rest vind ik het een prima kerel.

Diesel,

Ik snap je! Als je het niet mooi vindt moet je zeker bespreken wat je mogelijkheden zijn. Ik hoop dat je ze krijgt hoe jij ze wilt hebben, we houden elkaar op de hoogte sterkte x

Hey Diesel,

Misschien niet t juiste topic om dit te plaatsen, maar je lijkt me net t zelde te hebben als ik!

Je moet maar eens mijn topic lezen, kun je misschien iets mee als je op consult gaat.

Good luck

Wat leuk dat jullie naar dr Van Selms zijn geholpen, mijn mening is: dat het altijd wel goed is om geholpen te worden door een arts die zowel in het ziekenhuis als kliniek werkt. Doet de mijne ook (Tergooi ziekenhuizen en Bergman). Sint Lucas werken ze toch met implantaten van Natrelle? Schijnt een heel goed merk te zijn. ACCZ werkt volgens mij met Cereform?

@ Ger, weet je al wat je wilt? Met een 260cc heb je van een B echt wel een volle C.

@ Diesel, heb je mijn commentaar nog gelezen? Komt goed hoor met je borsten :)

Hey Tiva,

Bedankt voor je reactie! Ik ben nieuw op het forum en moet echt nog me draai vinden haha.

Weet de topics niet te vinden waar ik op gereageerd heb pff

Klopt ja, ze werken met Natrelle...Bij ACCZ met Cereform. Ik ben op consult geweest bij hun maar was niet helemaal overtuigd. Helaas is dr van Onselen geen lid van het NVPC. Ik vond het voor mezelf erg belangrijk dat ik een arts heb die daar wel ingeschreven staat.

Ik weet echt nog niet wat ik wil. Zie zoveel verschillende mooie borsten echt moeilijk zeg! Ik wil dat ze niet te ver uit elkaar staan, rond zijn maar ook weer niet nep ogen haha ik weet het allemaal niet. Ik weet alleen dat ik een C cup wil...Ben benieuwd wat ze me gaan aanraden.

Dinsdag ga ik ook bellen met Bloemingdael. Wil ook een consult bij hun. Hoor ook hele goede verhalen over hun en een vriendin van mij heeft bij hun gewerkt!

In het Sint Lucas hebben ze nu een wachtlijst van 25 weken en ik wil het liefst nu geopereerd worden.

Groetjes Ger

Guest boobsie

Hee ger, ik ben geopereerd door dr melis die werkt ook bij bloemingdael!

Ben echt super tevreden! Weet alleen niet hoe snel je dAar geholpen kan worden omdat ik het zelf op de lange baan heb geschoven, geloof dat ze zeiden na betaling binnen 6 weken ofzo!

Succes met je zoektocht!

Liefs

Hoi Ger,

Ja idd ik wilde ook een arts die BIG geregistreerd is en in geschreven staat als erkende chirurg.

Ja wachtlijsten, ik moest ook 3 mnd wachten maar dan heb je wel iets om naar uit te kijken haha.

Tip. Je kan ook even google de heer A. van Turnhout werkt bij tergooiziekenhuizen en bergman. Echt een hele lieve man. Hij heeft mijn ene borst keurig hersteld de vorige chirurg had er een potje van gemaakt. Zie mijn foto's, ik heb ook een volle C.

Nou succes met kiezen.

En ga je gevoel achterna, want t is niet niks zo'n operatie.

Grtzz

Erika,

Wat leuk om te horen dat jij daar geopereerd bent! Hoe gaat het daar precies in zijn werking?

Ik ga morgen bellen voor een consult en dan vraag ik meteen wat de wachttijden zijn....

Hoe heb jij je de eerste dagen gevoeld en was het niet wennen van een à naar c te gaan? Ik denk zelf ook om voor een c te kiezen maar zelf had ik 300 cc in gedachten ongeveer....

Tiva,

Wow wat een mooie boobs precies zoals ik ze hebben wil! Bedankt voor de tip ik ga ff googelen

X

Guest boobsie

Ger,

Ik had mijn afspraak gewoon in het ziekenhuis gemaakt aangezien dit dichterbij is voor mij en je wordt daar zowiezo geopereerd. Op het consult werd echt alle tijd voor me genomen en kon ook gewoon passen vond uiteindelijk 300 cc het mooist is alleen 325 geworden omdat ik dan de juiste breedte kreeg voor mijn borst! Na de operatie blijf je een nachtje in het ziekenhuis vond dit zelf heel prettig aangezien er de kans dat eerste nacht de meeste kans op een bloeding is en je dan meteen weer onder het mes moet! Ik ben zelfs 2 nachten gebleven omdat ik teveel vocht in me drains had maar vond dit alleen maar prettig, de zusters waren allemaal heel lief! En het resultaat is super en grotere borsten went echt snel kan me mijn a cupje niet eens meer voorstellen dan moet ik echt de foto's erbij pakken haha! Als je wil kan je me toevoegen als vriendje en mijn foto's bekijken!

Weet je al bij welke pc je daar op cunsult wil?

Liefs

Dank u mevrouw.

Wat wel zo is, als je echte borsten al wat uit elkaar staan dan krijg je ze niet meer bij elkaar doormiddel van prothese. Het is ook heel moeilijk om te zeggen dat je ze zo wilt als van een plaatje. Want ieder lichaam is zo anders. De een krijgt met 200cc al een C en de ander heeft er 350cc voor nodig. En bij de een zit de volume boven en bij de ander beneden.

Je kan zelf ook even referenties lezen op het net. Want stel je komt bij een kliniek die alleen met anatomische werkt, zullen zij jou ook anatomische protheses aanbevelen. Maar missch wil je wel ronde?

Groetjes

Wat Erika zegt, heel goed. Ik ben ook in het ziekenhuis geholpen. Ik ben wel een voorstander van ziekenhuizen. Juist al er iets mocht gebeuren. Ik heb ook drains gehad, wel 4 dagen maar dat was beter. Want het schijnt beter te zijn voor vocht afvoer en tegen infecties. Bij Tergooi ziekenhuizen zijn ze superlief! Werken met mc ghan en de heer Van Turnhout is de beste. Hilversum is wel te doen toch vanuit Amsterdam? Haha al die tips :)

Meiden,

Erika, ik weet nog niet bij welke pc ik op consult wil gaan. Hoor en lees veel goede verhalen over dr van der pot, dr Melis en dr staudt bij Bloemingdael.

Drains lijken mij dus verschrikkelijk pijnlijk, ik hoop niet dat ik die moet hoor. Ben verschrikkelijk bang voor de pijn.

Ik heb je boobs gezien, die zijn ook heel erg mooi. Precies wat ik wil. Ze lijken ook een beetje op die van Tiva vind ik en die zijn ook erg mooi geworden!

Bedankt voor de tips! Ik laat het helemaal op me afkomen en lees erg veel op deze prachtige geweldige site...

Morgen weet ik meer....spannend hoor! De lijst met vragen heb ik al klaar staan

Fijne dag Ladies

Hoi Ger,

Ik ben zelf ook geopereerd in het sint lucas andreas maar dan door dr Nio. De prijs scheelt wel heel veel met de jan van goyen kliniek hoor. In het ziekehuis betaal je 3100 en in de kliniek rond de 4000. Succes!!

Mirres,

Ohjee wat een enge gedachte zeg! Ik ben benieuwd.

Maandag 11 juni heb ik een consult bij dr Staudt van Bloemingdael...de afspraak van 21 juni met dr Selms laat ik ook doorgaan. Dan heb ik in totaal 3 consulten gehad en dan ga ik me keus maken!

Findy, klopt! De prijzen verschillen erg veel. Begrijp ik ook wel het ziekenhuis hoeft geen reclame te maken en is niet zelfstandig de klinieken wel...wat ik wel jammer vind is dat de wachttijden in het ziekenhuis zo lang zijn pfffff snik snik

Slaap lekker Meiden

Spannend hoor :)

Ik denk dat veel het gevoel wel kennen van nu nu nu willen als je eenmaal hebt besloten dat je er voor gaat, maar wel goed dat je de tijd neemt om meerdere PC's te bezoeken. Wat is nou een paar weken en je boobs zal je nog heeel lang hebben! ;)

Dat is helemaal waar ja... Geduld beloont uiteindelijk!

Jersey,

Bedankt! Ik ga idd een spannende tijd tegemoet...heb jij al een bv ondergaan? Zoja, bij wie, welke cup heb je en hoe heb jij alles ervaren? Veel vragen hè

Fijne dag meiden

• 2 weeks later...

Hey meiden,

Ik ben gister op consult geweest bij Dr. Staudt voor een borstvergroting.

Mijn gevoel was meteen goed en ik ga donderdag al naar het Rode kruis ziekenhuis afdeling anesthesie.

Spannend spannend spannend.

Ik kom uit op een grote C 325cc Rond Eurosilicon en krijg de prothese op de spier, achter de klier. Dat heb ik zelf dus nog nooit gehoord maar vertrouw helemaal op hem.

Donderdag krijg ik mijn definitieve datum...Ik hoop dat het eind juni nog kan gebeuren spannend meiden

Ik heb vannacht gedroomd dat ik ze al had haha gelukkig lees ik op het forum dat het normaal is

Wie is geopereerd door Dr Staudt of bij de kliniek Bloemingdael???

Ik was ook al eerder 4 mei bij ACCZ geweest. Daar had ik geen goed gevoel bij.

Ik vond het een gehaast consult en Dr van Onselen niet helemaal duidelijk. Er werd bij mij toen niet eens besproken hoeveel cc erin zou gaan. Er werd alleen gesproken over pasmaat 5....Dr van Onselen is helaas ook niet lid van de nvpc. Ik had de eis dat mijn PC wel lid daarvan is.

Ik heb ook heel veel goede dingen over deze kliniek gehoord en ben blij dat veel vrouwen zich wel goed voelde bij deze kliniek

Hey allemaal,

Ik ben vandaag naar de afdeling anesthesie geweest en heb de hele check up gedaan! Daarna door naar de afdeling opname en heb ik meteen mijn datum gekregen. Het wordt vrijdag 29 juni ( de datum dat ik geopereerd wilde worden). Ik ben verschrikkelijk blij!!! Ik krijg rond Eurosilicon dual plain 325 cc ik hoop op een volle c uit te komen. Het is ongelooflijk maar ben de hele dag op borstenforum verhalen van jullie aan het lezen en foto's aan het bekijken. Wat een super site en super vrouwen die hier actief zijn hahah

Ik ben wel erg bang en zenuwachtig hoor...heb zelfs al dromen over mijn bv

Gelukkig heb ik gelezen dat dit normaal is

X

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.