Jump to content

benetton : 16 juli 2012 : Dr Maetens : Henri Serruys in Oostende

Recommended Posts

Hoihoi!

Ben hier al maaaaanden dit forum aan het volgen, en nu dat het toch begint te naderen voor me , dacht ik om alvast een topic te maken :D

Ik droom al van mijn 14 jaar van een borstvergroting en heb lang zitten sparen, waardoor het nu zover zal zijn!

Bij mijn consultatie bij de dokter , had ik een pasprothese van 375 cc aan en vond dit perfect :)

Vroeg als er door de operatie dan cc zal verdwijnen.. daardoor krijg ik dus 400 CC , Eurosiliconen achter de borstspier.

Ik heb nu een kleine 75 B. Toch heb ik gemerkt dat ik blijkbaar omtrek 80 heb en dus al altijd verkeerd rondloop :P

Ben als voorbereiding alvast gestopt met roken..

Dat het maar al rap :1bouncingboobs: -tijd wordt!

Groetjes!

Hey Benneton,

Wat goed dat je alvast gestopt bent met roken : that's the spirit!! :35:

Mooie hoevelheid cc's krijg je, waar wilde je op uitkomen.. een E cup denk ik hè?

Nog een maandje wachten en dan is het zover, gefeliciteerd met je datum :43:

haha dank je.. ik dacht alle beetjes gaan helpen dat de operatie goed zal verlopen :101:

Ja ik zou graag op een grote D, kleine E uitkomen.. had eerst wel verschoten van het aantal CC's die ik ging krijgen!

Meisje die bij dezelfde dokter ging, zei dat het geen dokter is die voor grote aantallen gaat, blijkbaar wel :P

Begin ik toch wel zenuwachtig te worden, ,naarmate de datum dichter komt.. Kon gisteren niet slapen, dacht aan alle negatieve zaken ervan blablabla .. :75:

en aan de andere kant voel ik me net een :connie_39: die zijn cadeautje krijgt :)

Enigste dat ik echt jammer vind is dat ik mijn hobby (paardrijden) toch 6 weken opzij moet zetten..

Oww ja , en goed nieuws , heb 3.5 weken verlof :D kan ik buiten de pijn in begin toch nog even geniet van het verlof!

Groeten

ja he! ben blij! wel iedereen op men werk moeten verwittigen dat het voor een bv was.. ( dat moet zo vanaf je 3 weken verlof wilt)... wel even vervelend, maar iedereen weet het nu ongeveer he :P:46:

• 2 weeks later...

Begint te twijfelen.... :s

voor of achter de spier in verband met genezing, en het grootste punt voor mij is paardrijden!! Hoop dat ik na die 6 weken wel weer kan gaan paardrijden!!

brrr ik denk dat de zenuwen en twijfels dichterbij komen :46:

• 3 weeks later...

BBBrrrr beginnen de zenuwen nu echt wel te komen...

Gisteren nog eens gebeld naar de chirurg, om te vragen als het voor of achter de spier word...

(omdat ik lees dat voor de spier mss makkelijker is ivm paardrijden???)

Zegt dat we alles maandag zelf gaan bespreken en dat zij wss zelf de hoger hand heeft in kiezen tijdens de operatie..

ze zal zien wat er mooist uitkomt ofoz... :107:

Heb dus vanacht al slecht geslapen.. denk aan alle soort zaken..

- ziet dat er iets misloopt

- ontsteking

-ik word niet meer wakker

- hoe zal de pijn zijn--

brrrr :106:

Hoi Benetton

Die twijfels, die stress, heel herkenbaar voor heel veel meiden die je al voor gingen. :)

Heel veel succes maandag! Het komt vast allemaal goed.

Voor of achter de spier zal voor je paard niets uitmaken hoor! :P Na 6 weken ben je sowieso grotendeels gewoon hersteld, of het nu voor of achter de spier zit.

xx BB

• 4 months later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.