Ga naar inhoud

nona : 26 juli 2012 : Dr. Moojen-Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Waar ben jij geopereerd en door wie?? Ja ik heb duidelijk aan geven wat ik wil! Recht opstaande borsten en protheses. Ik ben heel kort (van mn sleutelbeen naar mn borsten zeg maar) En ik heb niet veel nodig om boven vulling te krijgen, denk ik.. Ik kan als ik mijn bh hoog vast maak ze zo onder mn kin krijgen haha. Ik kan lopend een pakje drinken, drinken zonder mn handen te gebruiken haha. Maar goed.. als mn bhtje weer uit gaat kan ik de vloer dweilen haha.

Héél herkenbaar, volle boos met een bh, en zonder bh lijkt het of je gezwollen knieën hebt ;)

Ik ben dr Plovier van BeClinic geweest.

Heb je inmiddels rustig na kunnen denken over wat je zou willen?

Persoonlijk zou ik voor een lift kiezen, en toch weer opvullen dmv prothesen. Ik ga dan wel uit van mijn eigen ervaring, en resultaat...en het is precies geworden zoals ik wilde.

En bang voor hang snap ik best, alleen leef je NU, en wat er over een aantal jaren gebeurd? Wie dan leeft wie dan zorgt?! Je hebt da in ieder geval wel weer jarenlang het geluk en de tevredenheid gevoeld waar je nu naar op zoek bent.

De zwaartekracht gaat bij eenieder werken, mét of zónder prothesen :(

Je zou voor jezelf de afweging kunnen maken, of je het er voor over hebt om na een lift met prothesen, de rem op de zwaartekracht te gooien door zovaak mogelijk een goede stevige (lees :niet sexy ;) ) bh te dragen, eventueel dag en nacht.

Ik duim voor je dat je een mooie oplossing kan vinden waar jezelf achterstaat :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi bedankt voor je reactie! Ik ben inmiddels geholpen! Heb er toch voor gekozen om alleen een lift te ondergaan! Was nog wel sterk aan het twijfelen maar heb het risico genomen en heb het advies opgevolgd van de chirurg. Waar ik achteraf mega blij om ben!!! Ik was zo bang dat ze te klein werden. Maar dat is helemaal niet zo! Ik had een ideaal beeld in mijn hoofd en daar hoorde protheses bij ofzo. Gelukkig heb ik het min of meer uit m'n hoofd laten praten. Want ze heeft van mijn eigen weefsel 2 mega ronde borsten gemaakt. Het was natuurlijk slappe hap en ik dacht hoe kan daar nog iets moois van gemaakt worden zonder protheses. Nou dat kan wel degelijk! ze passen precies bij mijn lichaam . Operatie is 3 weken geleden. Heb nu een sport bh 70F aan. 70F zonder hang! woeehoe! Ik ga ze goed verzorgen met goede bh's Hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey die Nona,

AHHHH Super joh!! Wat ben ik blij voor je dat het helemaal is zoals jij het verwacht had! Ik ben natuurlijk ook razend benieuwd naar foto's hihi. Goed dat je nu mooie volle ronde borsten hebt, zonder hang. Vallen de littekentjes je ook goed mee, tot nu toe? Hebben ze alleen vertikaal gelift (sleutelgat), of heb je onder ook een litteken? (anker), Ben heel benieuwd, en leuk dat je liet weten wat het geworden is.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
  • 4 years later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.