Ga naar inhoud

nona : 26 juli 2012 : Dr. Moojen-Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo meiden!

Nou ik heb na mijn 3 consults bij het ACCZ kliniek toch besloten om ook nog ergens anders info te winnen. Omdat ik al mega borsten van me zelf heb die hangen, en het accz adviezeerde mij 390 cc anatomische te nemen. Dit voelde niet goed omdat ik bij mij zelf dacht dat het nooit goed gelift kan worden met alleen protheses. Niet dat ik zit te wachten op een lift :S ben nog maar 22jr.

Maar goed ben vandaag op gesprek geweest, velthuis kliniek bij dr mooijen. Toen ik mijn BH uit deed schrok ze een beetje en zei dat het echt wel gelift moet worden. Daar was ik al bang voor. Maar heb er alles voor over om weer te vrede voor de spiegel te staan! Ik krijg dus een lift en een prothese 200 CC dat raden ze me aan. Maar heb later toch terug gebeld om te vragen of er misschien een halve maat groter in kan hihi ze bellen me morgen terug of dit wel kan.

Ik heb 2 datums waaruit ik kan kiezen. dat is 28 juni al of 26 juli. Ik heb 26 juli door gegeven maar wil denk ik toch 28 juni ivm school dat ik echt wel goed herstelt ben. Ik praat er heel makkelijk over merk ik maar ben mega zenuwachtig en er gaan nog allemaal nare dingen door me hoofd... zo als dat mn tepels ongelijk worden(want mn tepelhof word ook kleiner gemaakt) of dat er eentje hoger staat dan de andere, of dat een borst veel kleiner is dan de andere.. of dat mn tepels als nog naar beneden wijzen.. En dat als ik een vriendje krijg dat ik moet gaan vertellen dat ik me heb laten helpen aan mn borsten..

En hoe veel pijn ik wel niet ga krijgen!!! Ik krijg een lift en een dual plane..... dat wordt af zien!

Hopen dat het vreselijk weer wordt :P

XXX Nona

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hela geen vreselijk weer ey ;-))) Maar ik denk dat jij een hele goeie keuze maakt door een lift te nemen al je zegt dat ze zo hangen (en ik lees uit je verhaal ook dat je tepels naar beneden wijzen?) Over de grootte van je tepels moet je je geen zorgen maken, ze hebben daar een mal voor dus je krijgt echt niet 2 verschillende grootte van tepels :-) En juist met een lift kunnen ze het zo gelijk/symetrisch mogelijk maken. Je zegt dat je zelf al best grote borsten hebt, welke cup draag je nu? Want als je zelf al heel veel weefsel hebt dan zal je maar en klein prothese nodig hebben, alleen voor de stevigheid denk ik? Ben je smal gebouwd? Risje heeft ook een lift met prothese gekregen, 200 cc en die heeft er toch een E-cup aan overgehouden! Ikzelf heb een lift met 450 cc gekregen, en heb ook een E cup (80E), maar ik begon met een hele slappe B cup, zat alleen onderin een dotje met klierweefsel.. Als jij een vriendje krijgt zal dat vast allemaal los lopen hoor meis, je ziet bij mij amper nog littekentjes, valt helemaa niet op dat het gelift is of je moet nu helemaal uitgebreid gaan bestuderen, dan natuurlijk wel (maargoed, dat zal ook de eerste keer niet zo zijn haha), ik lig ook gewoon topless op het strand hoor (durf ik nu juist wel!)

Over de pijn kan ik zeggen dat ik van de lift geen pijn had, die wondjes voel je niet echt, het is de vergroting die pijn doet, mijn prothese zit onder de spier, en dan moet die spier oprekken en dat is niet pijnloos (doet gewoon zeer), maar dat heeft iedereen met een gewone vergroting ook!

Succes meis, en misschien al over 2 weken dus, spannend ey!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je lieve berichtje! 3 juli is de datum geworden. Ik werd net gebeld voor Dr mooijman. We hadden nog het een en ander besproken. En ik merkte heel sterk dat ze eigenlijk liever geen prothese bij me wilt zetten :-(( Ik draag nu 65 F (voorgevormde BHS draag is, anders heb ik echt miere tietjes). En ben klein 1.60. Maar ben altijd al het kleine meisje met grote borsten geweest. Vroeg had ik hier heel veel moeite mee en vond ik het vreselijk! Ben daardoor ook gaan afvallen waardoor ik dus wel kleiner borsten kreeg maar ook hang...

Maar nu heb ik me zelf geaccepteerd en wil ik graag mijn grote houden! Met een lift halen ze 100 cc weg en er komt 200 cc bij door middel van een prothese(ik wil hem achter de spier) dr mooijen zei dat het ook voor de spier kan maar dan heb je juist meer kans op hang. Alleen raad dr mooijen mij alleen een lift aan... maar ik ben bang dat ze dan kleiner worden.. En ze zegt dat er met prothese weer meer kans is op hang... pfff lastig nu ben ik weer gaan twijfelen.. Hoe zijn ze nu bij jou?? Ben je blij dat je meteen een prothese er in heb laten zetten?? Waar heb je het laten doen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Nona, ohh wat vervelend dat je niet samen op 1 lijn zit met je pc... Je pc moet wel jouw wensen accepteren, want jij moet met je borsten lopen. Ik heb mijn prothesen idd ook achter de spier, voor de spier krijg je sneller hang (vraag maar aan Risje, die baalt daar ook van...),die van mij hangen totaal niet, ik ben nu bijna 2 jaar po. Mijn pc zegt wel, hoe zwaarder je prothese, hoe sneller hang. En hij raad ook aan om zo min mogelijk zonder bh te lopen. Maar als jij geen prothese laat steken dan krijg je toch gewoon een borstverkleining, dan zou je het toch gewoon ook via je ziekenfonds vergoed moeten krijgen (vanaf cup D geloof ik).

Ikzelf ben superblij met mijn borsten, ik geloof dat je mijn foto's weleens gezien hebt he? Je kunt ze gewoon in de galerij bekijken, staat onder de borstlifts. Ik ben bij Dr. Vanoorbeek geweest (zie www.kliniplast.be) totaal geen hang meer nu, mooie fiere borsten met tepels die in t midden staan ipv naar onderen wijzen.

X van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik baal er ook van.. ik heb volgende week dinsdag weer een extra gesprek. Ik weet ook wel dat ze nooit helemaal recht voor uit zullen blijven staan..maar zo erg als ik het nu hebt wordt het denk ik niet meer... Hoop ik... Ja en dat van zo min mogelijk zonder bh lopen snap ik... maar stiekem vind ik deze ingreep ook spannend en leuk omdat ik ook graag strepless shirtjes en jurkjes aan wil kunnen! dan wel met onder ondersteuning van een strepless bh. Maar dan kan het te minsten! nu werkt dat echt niet! Kun jij nu ook strepless bhs aan en strepless shirjes? Of moet je alsnog altijd met bh bandjes rond lopen? Jaaa ik ben wel eens lang je fotos gekomen ga ze zo nog een keer bestuderen :-) ! ik heb trouwens ook fotos van mij nu nog echte borsten er op staan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

PS na hoe veel dagen kon jij weer dingen zelf doen? Mijn ouders gaan 5 dagen na mij operatie op vakantie.... :93: en ben in augustus jarig en zou dan wel al graag wat dingetjes willen ondernemen zoals een drankje doen in de stad enz... en mag ik wel in de zon zitten met mijn gezicht als de zon schijnt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ik ben ook klein van stuk, 1.57 en draag omvang 70. Ik heb ook een lift laten doen met 200 cc erin. ik had een slappe c cup. ik wilde graag een c cup behouden maar helaas is het bij me met 200 cc een E cup geworden.

Je kunt de foto's zien in mn album.

Ik kon overigens na een week al heel veel zelf doen.

Gr Risje

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Nona, ohhh ja, nu ik je foto's zie weet ik weer tegen wie ik t heb ;-) Heb idd ook op je foto's gereageerd toen. Ik vind dat je hele mooie borsten hebt, alleen dat volume bovenin dat mis je een beetje he. En ik kan me indenken dat je je maat niet wilt veranderen, je hebt altijd grote boobies gehad, en het staat je ook supermooi! Ik heb m'n borstlift gelijk met een buikwandcorrectie gehad, 3 dagen ziekenhuis, en toen ik eruit kwam ben ik gelijk al dingetjes gaan doen zoals tafel dekken, vaatwasser in/uitruime (alleen bovenste lade), visite ontvangen, koffie zetten etc. Dat kan allemaal makkelijk, en je mag ook gewoon in de zon zitten, alleen niet in je blote boobies natuurlijk ;-) Als jij 3 juli geopereerd wordt kan je zeker in augustus lekker je verjaardag vieren hoor!

Ik kan heel goed strapless topjes aan, staat nu juist superleuk. Doe er geen bh onder aan, omdat ik nog geen stapless bh heb, die moet ik nog gaan kopen. (wacht ff op de uitverkoop ;-) Heb vorige week een strapless jumpsuit gekocht, ohh staat allemaal geweldig nu :-)

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt! Ja klopt onderin heb ik zat volume alleen boven in niet.. Vandaar dat ik een prothese wil.. Hopen dat dr moojen er uit eindelijk ook achter staat! Wauw jaa jumpsuits!! Ik hou ervan! Alleen staat het nooit omdat er dikke breden bh banden boven uit komen.. Ik heb pas 2 jumpsuits gehaald zonder stepless boven stuk omdat ik toen de knoop nog niet had door gehakt. Maar hopelijk ga ik die over een tijdje ook mooi aan kunnen zonder bh banden erboven! Jeej! Oke geen strepless bh? Voelt dat niet gek? Of zwaar of hangerig??

Pfff wat een bikkel zeg al die ingrepen in een keer! Maar het resultaat is geweldig! :-))

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Nona,

Ik las je reactie net in het andere topic over wel/niet borstlift.

Meisje.. ik voel je zenuwen gewoon door de computer komen ;)

Ik heb het er al op zitten, maar ik zou het meteen wéér doen, nog wel 10x als het moet. Ik heb ze ook dual plane en een lift erbij. Net wat Ingrid zegt.. van de lift voel je echt NIETS... dual plane veroorzaakt SPIERPIJN. Als je het een beetje kan relativeren valt het echt mee.. ik heb echt GEEN pijn gehad, althans, ik heb het niet zo ervaren. Je hebt spierpijn aan je borstspieren, net of je heel erg hebt lopen tillen en trekken., Maar als je lekker blijft bewegen na je operatie dan wordt je ook niet stijfjes en dan heb je de helft al gewonnen :35: Daarnaast krijg je ontzettend goede pijnstillers mee, en als je deze netjes op tijd neemt (ook snachts) dan kun je een heel fijn herstel krijgen. Iedereen ervaart het natuurlijk anders, maar het is echt goed te doen vind ik.

Twijfel niet teveel aan jezelf.De prothese wordt half achter de spier geplaatst, dus deze zal ook best wat gewicht opvangen (ivm de hang) en je kan écht weer rechtop staande boobies bereiken. Bekijk anders mijn fotos eens (eerst een vriendschapsverzoek indienen, anders kun je ze niet zien)... dan zie je dat ze echt rechtop kunnen staan ;) Ik heb heeeel veel cc's gekregen (900) en die kunnen ook overeind staan, dus met 200cc moet dit geen enkel probleem zijn.

Wat ik hier wel een aantal keren heb gezien, is dat er een borstlift werd uitgevoerd, en dat de borsten daarna toch nog wat hingen. Of de chirurg dan zelf voor een wat natuurlijker resultaat kiezen, of toch gewoon te weinig hebben gelift heb ik geen idee van. Maar als jij graag rechtopstaande boobies wil hebben.. Zeg dit heeeel duidelijk vantevoren. Dat je graag je tepels in het midden wil hebben en géén hang meer.

Als ze twijfelen of ze je dit kunnen garanderen..... dan zou ik persoonlijk echt ergens anders op consult gaan. Moeilijk voor je natuurlijk, want je datum ligt al vast.

Heel veel succes, en niet teveel stressen! Adem in... adem uit ;):35:

** ik heb je foto;'s even bekeken... als je vooral vulling bovenin wil hebben.... zeg dit ook heeel duidelijk! Laat geen ruimte over voor misverstanden, misschien kunnen ze dan een High Profile prothese bij je plaatsen .. die zijn wat hoger gevuld!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je motiveerde bericht Piepke! Ik kan wel aardig tegen pijnen enz.. Maar daarom ben ik bang dat dit mijn ergste pijn ooit wordt haha dat het alle pijnen gaat overtreffen die ik heb gehad. Ik maak me zelf gewoon een beetje bang.

Waar ben jij geopereerd en door wie?? Ja ik heb duidelijk aan geven wat ik wil! Recht opstaande borsten en protheses. Ik ben heel kort (van mn sleutelbeen naar mn borsten zeg maar) En ik heb niet veel nodig om boven vulling te krijgen, denk ik.. Ik kan als ik mijn bh hoog vast maak ze zo onder mn kin krijgen haha. Ik kan lopend een pakje drinken, drinken zonder mn handen te gebruiken haha. Maar goed.. als mn bhtje weer uit gaat kan ik de vloer dweilen haha.

Goed dat je het zegt. Ik ga nu even alle punten opschrijven die ik duidelijk wil hebben en die ik graag wil. Maar ik wil ook graag dat de chirurg er achter staat. Zij moet het tenslotte maken.... En als ze iets moet maken wat ze liever niet wilt geef dat echt geen fijn gevoel bij mij... Dus laten we pleaseeee hopen dat we er dinsdag uit komen!! Ik kijk al helemaal naar 3 juli uit.. ik word elke ochtend vet vroeg wakker haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Nona, Wilt ze nu helemaal geen prothese bij je plaatsen? Of? Want eerst zei ze toch 200 cc dual plane? Ohhh moeilijk meis, je hebt je nu zo op 3 juli gefocust natuurlijk... maar.... ik vind t het allerbelangrijkst dat jij en je pc op 1 lijn zitten. Als er alleen een lift gaat gebeuren denk ik dat je die bolling die je wilt nooit gaat krijgen bovenin... Het zou zoooo zonde zijn dat je dadelijk niet krijgt wat je wilt en nog een hoop geld kwijt bent ook. Heb je tegen de dokter gezegd hoe je het wilde, en ze zei echt zo van: hier ga ik niet in mee? Ik zou op korte termijn een consult plannen bij een andere pc als ik jou was. Ik weet dat dat echt kut is maar meis, je kunt t maar beter in 1 keer goed doen dan spijt te hebben achteraf he?

Misschien maak ik je juist nog meer aan t twijfelen door dit berichtje, maar ik bedoel t goed hoor!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ze wilt het wel maar dan wordt het een verkleining en een grote prothese... En geen lift en prothese.. Dat wordt het veelte groot en te zwaar.. Ze wilt beide liever niet doen dat laat ze blijken(waar ik verdrietig van wordt).. Ze vindt het zonde van mijn eigen weefsel... Wat ik ergens wel snap.. en omdat ze zo eerlijk is twijfel ik.. Ze zegt jij hebt het mooiste eigen product om mee te werken,, ik kan super mooie recht op staande ronde borsten maken met je eigen weefsel.. Maar ik ben bang dat het niet stevig blijft... omdat ik mijn eigen borsten ken, ik hoef maar een weekend slecht te eten en mn borsten worden slapper... misschien valt het door middel van een lift wel mee dan.. maar vind de gedachten zo moeilijk te accepteren. Ze zegt dingen die zeker wel waar zijn.. zoals dat ik altijd nog een prothese erin kan doen als het gaat hangen of als ik toch een maatje groter wil... of als ik kindjes heb gehad.. wat overigens nog wel lang zal duren!! En dat het met prothese ook gaan hangen en dat het in mijn borsten nog zwaarder zal worden omdat ik al zware borsten heb.... ze wilt me beschermen voor iets.. Dat waardeer ik! maar het wordt er niet makkelijkere op voor mij.. Ik heb morgen een afspraak bij dr laban die werkt ook voor velthuis kliniek... misschien dat hij mij kan overtuigen wat het beste is.... mijn god wat ben ik emotioneel op dit moment....

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Jeej meis, wat vervelend voor je he... al wat je verteld wat de pc heeft gezegd klinkt dan ook wel weer logisch... goed dat je ook ff bij een andere arts gaat, weet je wel zeker dat hij niet op de hoogte is van het advies van Dr. Mooijen? Want dan zou het wat partijdig zijn natuurlijk omdat het bij dezelfde kliniek is. Weet je, misschien dat je zwart op wit kunt laten zetten dat als je borsten alleen gelift worden en je je maat niet behoud dat je dan kosteloos een hersteloperatie krijgt en dat er dan een kleine prothese bij wordt ingebracht (dat je dan alleen de prothese hoeft te betalen ofzo!). Ik denk gewoon ff met je mee he.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat zou ik idd kunnen voorstellen.. Nee ik vertrouw dat dr moojen dat niet zal doen. Ik hoor het morgen wel weer.. Maar denk dat hij het zelfde zal adviezeren vrees ik.. Maar ik hoop dat hij mijn gedachten gang ook kan begrijpen en dat hij mij eerlijk kan toe Zeggen dat het met prothese ook mooi kan worden... Dan zou ik het met een meer gerust gesteld hart kunnen laten doen.. Anders gaat het grote feest waar ik zo naar uit keek niet door ben ik bang... Ik ben echt een beetje bang geworden.. En vind beide opties niet fijn meer... Hopen dat het morgen beter gaat...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas we zijn er nog niet uit... :-(( had wel even een vraag voor de gene die er antwoord op weten.. Of misschien is het wel een hele rare Vraag.. Als je 2 ongelijke borsten heb. Kan er dan bij alleen een lift, weefsel uit de grootste borst gehaald worden en de kleinere er mee opvullen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.