Ga naar inhoud

Borstonderzoek dmv mammografie?


Gast Booby

Aanbevolen berichten

Ik vraag me af hoe jullie de borsten nu controleren op eventuele knobbeltjes. Ik kan zelf niks meer voelen ook al heb ik de implantaten achter de spier. Ik had een fibro adenoom in mijn rechterborst maar die is nu 'verdwenen' of verschoven. Ik kan m niet meer vinden :(

Ik heb gelezen dat een mammografie slecht zou zijn voor de implantaten omdat er dan te veel druk op zou komen te staan en de röntgenstralen zouden niet goed zijn voor de implantaten. Op www.prescan.nl heb ik gelezen dat een MRI nog niet 100% betrouwbaar is. Blijft er een echo over.........

Wie heeft hier ervaring mee? Of heeft informatie hierover?

Liefs Bo

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Ik vraag me af hoe jullie de borsten nu controleren op eventuele knobbeltjes. Ik kan zelf niks meer voelen ook al heb ik de implantaten achter de spier. Ik had een fibro adenoom in mijn rechterborst maar die is nu 'verdwenen' of verschoven. Ik kan m niet meer vinden :(

Ik heb gelezen dat een mammografie slecht zou zijn voor de implantaten omdat er dan te veel druk op zou komen te staan en de röntgenstralen zouden niet goed zijn voor de implantaten. Op www.prescan.nl heb ik gelezen dat een MRI nog niet 100% betrouwbaar is. Blijft er een echo over.........

Wie heeft hier ervaring mee? Of heeft informatie hierover?

Liefs Bo

volgens mijn pc zou mammografie nog wel kunnen maar dan op een andere manier, moet wel aangeven dan dat je implantaten hebt..

soms lees je best wel wat tegenstrijdige berichten hoor vindt ik zo <_<

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.